snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی عمارت جامعی شوشتر

location_on
شوشتر ، میدان عبدالله بانو ، کوچه شهید جامعی

هتل عمارت جامعی پدری در شهر شوشتر استان خوزستان واقع شده است. این هتل دارای ۸ اتاق است. یکی از جذابیت‌های این هتل این است که در بافت تاریخی شهر زیبای شوشتر و درنزدیکی اماکن تاریخی و باستانی مانند چغازنبیل، قلعه سلاسل، خانه مستوفی، باغ خان، مسجد جامع، خانه مرعشی و برج کلاه فرنگی قرار دارد. این هتل تا مرکز شهر اهواز و ایستگاه راه آهن یک ساعت فاصله دارد. اگر به شهر تاریخی شوشتر سفر کنید احتمالا از منظره زیبای رودخانه کارون نیز لذت خواهید برد و با دیدن نهر داریون که در هفت کیلومتری این هتل عمارت جامعی قرار دارد، یک سفر متفاوت و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. پیشنهاد می‌شود در اوایل بهار، پاییز و زمستان به شوشتر سفر کنید تا از آب و هوای دلپذیر جنوب ایران لذت ببرید. شما می‌توانید هتل عمارت جامعی شوشتر را با بهترین قیمت از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
سرویس بهداشتی ایرانی
check_box
جعبه کمک های اولیه
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
اینترنت رایگان و نامحدود

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های عمارت جامعی

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۶
عالی
۱ نظر
وضعیت نظافت
۵.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۰
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۰
امکانات اقامتگاه
۴.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۵.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۰
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی عمارت جامعی شوشتر چقدر است؟

قیمت اتاق در اقامتگاه سنتی عمارت جامعی شوشتر بستگی به فصلی که سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق‌ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

قوانین کنسلی اقامتگاه سنتی عمارت جامعی شوشتر:

اقامتگاه سنتی عمارت جامعی شوشتر هم مانند دیگر هتل‌های این شهر، جریمه‌ای را تحت عنوان جریمه کنسلی رزرو دارند. اسنپ تریپ بابت لغو رزرو هزینه دریافت نمی‌کند. چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در اقامتگاه سنتی عمارت جامعی شوشتر داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از اقامتگاه، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.

مزیت رزرو اقامتگاه سنتی عمارت جامعی شوشتر از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف‌هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق‌های اقامتگاه سنتی عمارت جامعی شوشتر در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این اقامتگاه با دیگر اقامتگاه‌های شهر شوشتر برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی اقامتگاه سنتی عمارت جامعی شوشتر در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در شوشتر داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات شما درباره رزرو آنلاین اقامتگاه سنتی عمارت جامعی شوشتر پاسخ می‌دهند.

آدرس اقامتگاه سنتی عمارت جامعی شوشتر:

اقامتگاه سنتی عمارت جامعی در شوشتر ، میدان عبدالله بانو ، کوچه شهید جامعی قرار گرفته شده است. موقعیت این اقامتگاه بر روی نقشه و آدرس هتل در سایت اسنپ‌تریپ قابل مشاهده است.