snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل سنتی درباری شیراز

location_on
شیراز، سه راه نمازی، شاهچراغ، گذر تاریخی سنگ سیاه

هتل سنتی درباری شیراز در گذر تاریخی سنگ سیاه در سال ۱۳۹۸ ساخته شد و امروزه به هتلی جذاب و شناخته شده در بین هتل‌های شهر شیراز تبدیل شده است. این هتل با مجموع ۱۴ اتاق در سه طبقه، اتاق‌های یک، دو، سه، و چهار نفره‌ی دلنشینی دارد که در عین سادگی، زیبا و تمیز هستند. به محض ورود، طراحی داخلی لابی هتل، که با ترکیب آجر و چوب صورت گرفته، و پنجره‌های رنگارنگ آن توجه‌تان را جلب خواهد کرد. همچنین توسط پرسنل صمیمی و خوش‌روی هتل سنتی درباری استقبال خواهید شد. در سفره‌خانه و چای‌خانه سنتی هتل می‌توانید از آرامش این مکان بهره‌مند شوید و در رستوران آن از غذاهای ایرانی لذت ببرید. جاذبه‌های تاریخی و گردشگری مانند؛ حمام و بازار وکیل، سرای مشیر، شاه‌چراغ، باغ نارنجستان قوام، مسجد نصیر الملک، و مجموعه‌ی زندیه پیاده تنها ۵ دقیقه تا ۱۰ از هتل سنتی درباری فاصله دارند. اگر با خودرو در شهر شیراز رفت و آمد می‌کنید، تا باغ ارم، آرامگاه سعدی، باغ ‌جنت، خانه‌ی شاپوری، و حافظیه حداکثر ۲۰ دقیقه راه دارید.در صورتی که وسایل نقلیه عمومی را بیشتر می‌پسندید، از هتل سنتی درباری تا ایستگاه اتوبوس تنها چند قدم و تا ایستگاه مترو زندیه کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دارید. برای صرف غذا در خارج از هتل می‌توانید به رستوران‌ گلشن و رستوران صوفی سر بزنید.

امکانات هتل

check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
رمپ
check_box
خدمات تهیه بلیط
check_box
کافی‌شاپ

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های سنتی درباری

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۳
خیلی خوب
۱۷۳ نظر
وضعیت نظافت
۴.۷
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۶
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۲
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۱
امکانات اقامتگاه
۳.۸
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۳
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۵

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۴
دو تخته دابل
درکل عالی بود
thumb_upنقاط قوت
تمیز عالی
thumb_downنقاط ضعف
نداشت
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴
دو تخته برای یک نفر
تجربه خوبی بود. فضای هتل در کل خوب بود
thumb_upنقاط قوت
در کل هتل خوبی بود نسبت به قیمتش صبحانه هم تنوعش قابل قبول بود پرسنل هتل هم رفتار خوب و مناسبی داشتن
thumb_downنقاط ضعف
نقاط ضعف زیادی نداشت فقط به افراد سیگاری توصیه نمیشود اصلا چون سیگار کشیدن داخل اتاقها ممنوع بود و برا یه سیگار باید یه طبقه میرفتی پایین و محوطه سالن صبحانه تخت بود سیگار میکشیدی اونم غیر از ساعت صبحانه که واقعا برا یه فرد سیگاری کار سختی بود لطفا فکری هم به این قضیه بکنید
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۶
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
واقعا هتل تمیزی بود و با توجه به قیمتش امکانات کافی رو داشت تنوع صبحانه اش قابل قبول بود در کل به نظرم برای اقامت در شیراز می‌ارزید
thumb_downنقاط ضعف
تنها نقطه ضعف این بود که سیستم گرمایش اتاق شوفاژ بود و وقتی خیلی گرم می‌شد چاره ای نداشتی
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۶
دو تخته دابل
بسیار عالی
thumb_upنقاط قوت
محیط بسیار قشنگی داشت.
thumb_downنقاط ضعف
اگر رستوران هم داشت عالی بود.فقط صبحانه سرو میکردن
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۶
سه تخته
به نسبت قیمت خدمات و امکانات خوب بود.فقط پیشنهاد می کنم که منوی صبحانه روزانه متفاوت باشد و این که داخل یخچال آب معدنی بگذارند. در کل همه چی خوب بود و اگر مجدد به شیراز سفر کنم همین هال رو انتخاب خواهم کرد.
thumb_upنقاط قوت
تمیزی کلیه قسمتهای هتل،برخورد محترمانه پرسنل،فضای دلنشین و سنتی،پارکینگ اختصاصی،قیمت مناسب
thumb_downنقاط ضعف
ندارد
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

چگونه رزرو هتل سنتی درباری شیراز را با بهترین قیمت انجام دهم؟

در سایت اسنپ‌تریپ تخفیف‌هایی بر روی اتاق‌های هتل سنتی درباری شیراز قرار می‌گیرد تا بتوانید این هتل را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید. در زمان رزرو آنلاین هتل، با استفاده از امتیاز همراهی برای تخفیف بیشتر برخوردار می‌شوید. با عضویت در خبرنامه، شما را به سرعت از تخفیف‌ها و کمپین‌های متنوع اسنپ‌تریپ مطلع می‌کنیم.

آدرس هتل سنتی درباری در شیراز چیست؟

هتل سنتی درباری در سه راه نمازی شیراز و در گذر تاریخی سنگ سیاه قرار گرفته که به شاهچراغ هم بسیار نزدیک است. موقعیت مکانی دقیق هتل را بر روی نقشه سایت اسنپ تریپ می‌توانید ببینید.

آیا با اقامت در هتل سنتی درباری شیراز به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارم؟

ایستگاه اتوبوس تنها چند قدم با هتل فاصله دارد. با کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل سنتی درباری شیراز به ایستگاه مترو زندیه در خیابان زند می‌رسید. تاکسی هم برای رفت و آمد به نقاط مختلف شهر شیراز در خیابان‌های نزدیک به هتل در دسترس شماست.

امکانات و خدمات هتل سنتی درباری شیراز چیست؟

هتل سنتی درباری شیراز امکانات و خدمات اقامتی خوبی را برای مسافران فراهم کرده و پرسنل خوش‌روی آن محیطی صمیمی و راحت را به‌وجود آورده‌اند. با رزرو هتل سنتی درباری شیراز از رستوران ایرانی و کافی‌شاپ آن برای صرف غذا می‌توانید استفاده کنید. اکثر مواقع خدمات تور و تهیه بلیط، و خدمات خانه‌داری هم در این هتل ارائه می‌شود.

با رزرو هتل سنتی درباری به کدام اماکن دیدنی و تاریخی شیراز بروم؟

مرکز شهر شیراز دیدنی‌ها و مکان‌های تاریخی بسیاری را در خودش جای داده. سرای مشیر، شاهچراغ، ارگ کریم‌خان، بازار و حمام وکیل، موزه پارس، نارنجستان قوام، و مسجد نصیرالملک با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل سنتی درباری شیراز در دسترس شما هستند. از هتل سنتی درباری تا حافظیه، باغ ارم، باغ جهان‌نما، آرامگاه سعدی، و دروازه قرآن حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه با خودرو فاصله است.

فاصله هتل سنتی درباری تا فرودگاه، ایستگاه راه آهن، و ترمینال مسافربری شیراز چقدر است؟

از هتل سنتی درباری شیراز تا ترمینال مسافربری امیرکبیر ۳۰ دقیقه، فرودگاه شهید دستغیب ۲۵ دقیقه، و تا ایستگاه راه آهن شیراز حدود ۳۵ دقیقه با خودرو راه است.

شرایط رزرو و قوانین کنسلی هتل سنتی درباری شیراز چیست؟

اگر هتل سنتی درباری شیراز در بازه زمانی مورد نظرتان شرایط ویژه‌ای برای رزرو تعیین کرده باشد، در قسمت شرایط ویژه رزرو در صفحه هتل در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید آن را پیدا کنید. قوانین کنسلی هم در قسمت قوانین انصراف از رزرو، در مرحله اول و تکمیل اطلاعات قرار دارد و می‌توانید پیش از قطعی کردن رزرو آن را بخوانید.

کدام‌ مراکز خرید نزدیک هتل سنتی درباری هستند؟

بازار وکیل که نزدیک به هتل قرار دارد، گزینه‌ای مناسب برای خرید سوغات شیراز است. مرکز خرید زیتون، مجتمع تجاری سلیم، مرکز خرید آناهیتا، و پاساژ راه شب با ۵ تا۱۰ دقیقه رانندگی از هتل سنتی درباری شیراز برای خرید در دسترس شما هستند.