snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی آراد طبس

location_on
خراسان جنوبی، شهرستان طبس گلشن، کیلومتر ۱۱ تهران - اصفهان، روستای احمدیه

اقامتگاه بوم‌گردی آراد در سال ۱۳۹۹ در شهر طبس استان خراسان جنوبی افتتاح شده است. این اقامتگاه دارای ۱۴ اتاق با ظرفیت سه نفره، چهارنفره، نه نفره و ده نفره می‌باشد. در اقامتگاه بوم‌گردی آراد طبس انواع غذاهای محلی و سنتی مانند آبگوشت، زرشک پلو با مرغ، قیمه، قرمه و جوجه سرو می‌شود که مهمانان می‌توانند با هماهنگی قبلی غذای مورد نظر خود را سفارش دهند. همچنین می‌توانید با هماهنگی قبلی از آشپزخانه مرکزی اقامتگاه آراد استفاده کنید. لازم به ذکر است بدانید اتاق های این اقامتگاه به صورت کف خواب می‌باشد. تمامی اتاق های اقامتگاه آراد طبس فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است. داخل محوطه اقامتگاه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام ویژه بانوان و آقایان برای مهمانان در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید اقامتگاه بوم گردی آراد طبس را بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

امکانات اقامتگاه بوم گردی

check_box
کرایه اتومبیل با راننده
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
check_box
چایخانه سنتی
check_box
حمام سنتی
check_box
رمپ

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های آراد

مراکز نزدیک به اقامتگاه بوم گردی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

با رزرو اقامتگاه بوم‌گردی آراد طبس به کدام جاذبه های گردشگری نزدیک هستیم؟

چشمه مرتضی علی چشمه ای طبیعی با تلفیقی از آب سرد و گرم، رودخانه نمک، طاق شاه عباسی، سد تاریخی کریت و ارگ طبس در فاصله کمی با این اقامتگاه قرار گرفته شده است.

فاصله اقامتگاه آراد طبس تا مکان های مهم طبس چقدر است؟

از اقامتگاه آراد تا مرکز شهر طبس ۱۵ دقیقه، تا پایانه مسافربری طبس ۱۳ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۸ دقیقه با خودرو قاصله است.

آدرس اقامتگاه بوم‌گردی آراد طبس:

اقامتگاه بوم‌گردی آراد در خراسان جنوبی، شهرستان طبس گلشن، کیلومتر ۱۱ تهران - اصفهان، روستای احمدیه قرار گرفته شده است. موقعیت اقامتگاه بوم‌گردی آراد طبس بر روی نقشه و آدرس اقامتگاه در سایت اسنپ تریپ قابل مشاهده است.

امکانات اقامتگاه بوم‌گردی آراد طبس:

اقامتگاه بوم‌گردی آراد شامل آشپزخانه مرکزی است که شما می‌توانید غذاهای محلی و سنتی این مجموعه را سفارش دهید و از طعم متفاوت و لذیذ آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید با هماهنگی قبلی از آشپزخانه این اقامتگاه استفاده کنید. اقامتگاه آراد دارای چایخانه سنتی می‌باشد که می‌توانید برای اوقات فراغت از این مکان استفاده کنید.

مزایای رزرو آنلاین اقامتگاه بوم‌گردی آراد طبس از اسنپ تریپ:

امکان بررسی و مقایسه اقامتگاه بوم‌گردی آراد طبس با دیگر اقامتگاه های این شهر از نظر موقعیت مکانی، قیمت، خدمات و امکانات دارید. پس از انتخاب تاریخ ورود و خروج به هتل و مشخص کردن تعداد شب های اقامت، در چند دقیقه رزرو اتاق مورد نظرتان را می‌توانید کامل کنید. با عضویت در خبرنامه جزء اولین افرادی خواهید بود که از پیشنهادات و تخفیف های هتل ها و اقامتگاه ها با خبر شوید. پشتیبانی اسنپ تریپ هم به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روز های هفته در دسترس است.