دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آلاله (سام و زال) قشم

starstarstar
۳ ستاره
starstarstar
۳ ستاره
location_on
قشم، شهرک سام و زال، ورودی اول

هتل آلاله قشم در سال ۱۴۰۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفته شده است. این هتل ۳ ستاره در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۲۴ باب اتاق می‌باشد. آسانسور، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان و نامحدود، دستگاه واکس کفش، دستگاه خود پرداز،  صندوق امانات در لابی، خدمات خانه‌‌داری و خدمات تور از امکاناتی است که هتل آلاله قشم برای مسافرین در نظر گرفته. در این هتل اتاق‌های دو تخته تویین و دابل، سه تخته و چهار تخته با امکانات رفاهی مناسب قابل رزرو می‌باشد. از مزیت‌های هتل آلاله قشم می‌توان به دسترسی آن تا مراکز خرید، مراکز رفاهی و درمانی اشاره کرد. با اقامت در هتل آلاله قشم می‌توانید با چند دقیقه رانندگی از غار نمکدان، دره پرتغالی‌ها، غارهای خربس، دره ستارگان و جنگل دریایی حرا دیدن کنید. شما می‌توانید هتل آلاله قشم را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

امکانات هتل

check_box
نمازخانه
check_box
آسانسور
check_box
رمپ
check_box
خدمات تور
check_box
جعبه کمک های اولیه

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسلی رزرو، هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر خواهد شد.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۰
خیلی خوب
۱ نظر
وضعیت نظافت
۵.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۰
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۰
امکانات اقامتگاه
۲.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۵.۰

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴
دو تخته دابل
اتاق خوب بود ولی حمام خیلی کوچیکه، اینقدر که نمیشه یه بچه رو دنبال خودمون به حمام ببریم دستشویی فرنگی داره ولی اینقدر چسبیده به دیواره که کسی که قد بلند باشه، اصلا نمیتونه از دستشویی استفاده کنه چون پاهاش به دیوار گیر میکنه و من به خاطر حمام و دستشویی که از قسمت‌های اصلی هتل هست نمره ۵ میدم از ۱۰
thumb_downنقاط ضعف
حمام بسیار کوچک نصب بد توالت فرنگی در حدی که اگه شخصی قد بلند باشد نمی‌تواند از دستشویی استفاده کند و باید به دستشویی بیرون از اتاق برود
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مکان‌های دیدنی و گردشگری در نزدیکی هتل آلاله قشم:

غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها، غارهای خربس، دره ستارگان، جزایر ناز، جزیره هنگام و جنگل دریایی حرا در نزدیکی این هتل قرار گرفته شده است. شما می‌توانید با چند دقیقه رانندگی به یکی از این مکان‌های زیبا برسید.

امکانات و خدمات هتل آلاله قشم:

در هتل آلاله قشم امکاناتی همچون کافی شاپ ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان و نامحدود، دستگاه واکس کفش، خود پرداز، کافی شاپ فضای باز، صندوق امانات، تلویزیون در لابی و اتاق چمدان برای مسافرین آماده سازی شده است.

با اقامت در هتل آلاله قشم به کدام مراکز خرید نزدیک هستیم؟

در نزدیکی این هتل مجتمع تجاری خلیج فارس، مجتمع تحاری سیتی سنتر، بازار بزرگ بین المللی ستاره و بازار سنتی با فاصله دقیقه با خودرو از این هتل قرار گرفته شده است. همچنین مجتمع تجاری دودلفین درگهان با هتل آلاله قشم حدود ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

فاصله هتل آلاله قشم تا فرودگاه:

از هتل آلاله تا فرودگاه بین المللی قشم ۵۷ کیلومتر و ۴۳۹ متر فاصله دارید که با خودرو حدود ۵۰ دقیقه است.

هزینه اقامت در هتل آلاله قشم چقدر است؟

قیمت اتاق در هتل آلاله قشم بستگی به فصلی که به قشم سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق‌ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.