دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان سولار قشم

starstarstar
۳ ستاره
starstarstar
۳ ستاره
location_on
قشم، میدان نریمان، انتهای شبنم ۲

هتل سولار سال ۱۴۰۰ در قشم افتتاح شده است. این هتل در ۴ طبقه ساخته شده است که دارای ۴۰ باب اتاق می‌باشد. در هتل سولار قشم سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه با ظرفیت دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته با امکانات رفاهی برای مسافرین آماده سازی شده است. در نزدیکی این هتل مکان‌های دیدنی و تفریحی و همچنین مجتمع‌های تجاری و بازار برای خرید قرار گرفته شده است. غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها، غارهای خربس و دره ستارگان در نزدیکی هتل سولار قشم قرار دارد. لازم به ذکر است بدانید اقامت در این هتل فاقد صبحانه می‌باشد. شما می‌توانید هتل سولار قشم را با بهترین قیمت از سایت اسنپ تریپ بصورت آنلاین رزرو کنید. 

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مکان های دیدنی و تفریحی در نزدیکی هتل آپارتمان سولار قشم:

در نزدیکی هتل آپارتمان سولار قشم مکان های دیدنی و تفریحی مانند قلعه پرتغالی‌ها که در ضلع شمالی جزیره‌ی قشم توسط دریانوردی پرتغالی در سال ۱۵۰۷ بنا شده است قرار گرفته شده. همچنین غار نمکدان، غارهای خبرس، دره ستارگان، جزایر ناز، جزیره هنگام و جنگل دریایی حرا در نزدیکی این هتل قرار دارد.

مجتمع های تجاری در اطراف هتل آپارتمان سولار قشم کدام است؟

اگر اهل خرید هستید با رزرو هتل آپارتمان سولار قشم می‌توانید به مجتمع تجاری خلیج فارس، مجتمع تجاری سیتی سنتر، بازار بزرگ بین المللی ستاره و بازار سنتی قدیم قشم برای خرید سر بزنید که تا این هتل آپارتمان حدود ۵ دقیقه با خودرو فاصله است.

فاصله هتل آپارتمان سولار قشم تا فرودگاه:

از هتل آپارتمان سولار قشم تا فرودگاه حدود ۵۱ دقیقه با خودرو فاصله دارید. فرودگاه بین المللی قشم در محله نگارستان سوزا، جاده فرودگاه قرار گرفته شده است.

هزینه اقامت در هتل آپارتمان سولار قشم:

قیمت اتاق در هتل آپارتمان سولار بستگی به فصلی که به قشم سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

تایپ اتاق‌های هتل آپارتمان سولار قشم:

در هتل آپارتمان سولار قشم برای مسافرین سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه با ظرفیت دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته آماده سازی شده است که شما می‌توانید درهنگام ثبت رزرو با توجه به تعداد نفرات اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.