دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان قدس قم

star
۱ ستاره
star
۱ ستاره
location_on
قم، خیابان انقلاب، کوچه ۹، پلاک ۱۸

هتل آپارتمان قدس قم در خیابان انقلاب، از هتل آپارتمان‌های شهر قم و از گزینه‌های اقتصادی اقامت در شهر قم به‌شمار می‌رود. این هتل آپارتمان ۱ ستاره که دارای سه طبقه و ۶ اتاق است در سال ۱۳۷۷ ساخته و در ۱۳۹۷ بازسازی شد.از مزیت اقامت در این اقامتگاه، نزدیکی به حرم حضرت معصومه با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی و دسترسی به پاساژهای موسی بن جعفر، حجت، و همچنین بازار سنتی شهر قم می‌باشد. اگر از قدم زدن در بافت قدیمی شهر لذت می‌برید، تنها با ۴ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به گذر عشقعلی بروید و از حمام قدیمی و ساختمان آن دیدن کنید. همینطور اگر علاقه‌مند به موزه و خانه‌های تاریخی هستید تنها با ۶ دقیقه پیاده‌روی به موزه مردم‌شناسی و خانه تاریخی زند می‌رسید که از دیدنی‌های شهر قم است. تنها در چند قدمی هتل آپارتمان قدس، کافه و رستوران‌های زیادی وجود دارد. همچنین می‌توانید از مغازه‌های اطراف سوغات شهر قم و سوهان تهیه کنید و یا برای صرف غذا به رستوران سالار که تنها ۳۰۰ متر فاصله از هتل آپارتمان قدس فاصله دارد بروید.

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

از هتل آپارتمان قدس قم تا حرم حضرت معصومه چقدر فاصله است؟

از مزیت های هتل آپارتمان قدس قم می‌توان به نزدیک بودن آن به حرم حضرت معصومه اشاره کرد. شما می‌توانید با ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم حضرت معصومه مشرف شوید.

از هتل آپارتمان قدس قم تا مراکز خرید چقدر فاصله است؟

در اطراف هتل آپارتمان قدس قم پاساژهای موسی بن جعفر، حجت و بازار های سنتی شهر قم قرار گرفته است که میتوانید برای خرید به آنجا سر بزنید.

فاصله هتل آپارتمان قدس قم تا جاذبه های گردشگری چقدر است؟

در نزدیکی این هتل آپارتمان مکان های دیدنی و تاریخی زیادی قرار گرفته است. با ۴ دقیقه پیاده روی می‌توانید به گذر عشقعلی ، حمام قدیمی، موزه و خانه های تاریخی بروید و از آن دیدن کنید.

کدام رستوارن ها در نزدیکی هتل آپارتمان قدس قم قرار گرفته است؟

در نزدیکی هتل آپارتمان قدس قم کافه و رستوارن های زیادی وجو دارد. رستوران سالار، رستوران پیده کده، رستوارن بزرگی و رستوارن مرتضوی در نزدیکی این هتل قرار گرفته شده است که میتوانید برای صرف غذا به آنجا بروید.

فاصله هتل آپارتمان قدس قم تا پایانه مسافربری چقدر است؟

اگر با خودرو شخصی خود سفر نمیکنید، از این هتل آپارتمان تا پایانه مسافربری ۱۳ دقیقه با خودرو فاصله است.