دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان کفاش مشهد

star
۱ ستاره
star
۱ ستاره
location_on
مشهد، خیابان امام رضا ۲

هتل آپارتمان کفاش مشهد در خیابان امام رضا ۲ واقع شده است. این هتل آپارتمان در ۳ طبقه ساخته شده و دارای ۱۷ باب اتاق می‌باشد. هتل آپارتمان کفاش مشهد در سال ۱۴۰۲ جهت رفاه حال مسافرین مورد بازسازی قرار گرفته شده است. در هتل آپارتمان کفاش مشهد اتاق دو تخته دابل، سوئیت یک خوابه سه تخته و سوئیت یک خوابه چهار تخته با امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، اسپیلت، آشپزخانه، اجاق گاز، وسایل پخت و پز، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی در هر اتاق برای مسافرین آماده سازی شده و قابل رزرو می‌باشد. لازم به ذکر است بدانید اقامت در هتل آپارتمان کفاش مشهد فاقد صبحانه می‌باشد. شما می‌توانید هتل آپارتمان کفاش مشهد را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

امکانات هتل آپارتمان

check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
اطفای حریق
check_box
کپسول آتش‌نشانی در راهرو
check_box
دستگاه واکس کفش
check_box
تلویزیون در لابی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت اعلام کنسلی بین ۴۸ تا ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی در روز ورود، ۱۰۰ درصد هزینه شب اول و شب دوم رزرو به عنوان جریمه کسر می‌شود.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله هتل آپارتمان کفاش مشهد تا حرم:

با اقامت در هتل آپارتمان کفاش مشهد دسترسی آسانی به حرم مطهر دارید. از این هتل آپارتمان حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی تا حرم راه است.

مزیت رزرو هتل آپارتمان کفاش مشهد از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف‌هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق‌های هتل آپارتمان کفاش مشهد در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این هتل با دیگر هتل‌های شهر مشهد برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی هتل آپارتمان کفاش مشهد در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در مشهد داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات شما درباره رزرو آنلاین هتل آپارتمان کفاش مشهد پاسخ می‌دهند.

هزینه اقامت در هتل آپارتمان کفاش مشهد چقدر است؟

قیمت اتاق در هتل آپارتمان کفاش مشهد بستگی به فصلی که سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق‌ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

امکانات و تایپ اتاق‌های هتل آپارتمان کفاش مشهد:

در هتل آپارتمان کفاش مشهد اتاق دو تخته دابل، سوئیت یک خوابه سه تخته و چهار تخته قابل رزرو می‌باشد. در هر اتاق و سوئیت امکاناتی همچون سرویس بهداشتی ایرانی، یخچال، چای ساز، اسپیلت، آشپزخانه، اجاق گاز، وسایل پخت و پز و شوفاژ برای مسافرین آماده سازی شده است.

قوانین کنسلی هتل آپارتمان کفاش مشهد:

هتل آپارتمان کفاش مشهد هم مانند دیگر هتل‌های این شهر، جریمه‌ای را تخت عنوان جریمه کنسلی رزرو دارند. اسنپ تریپ بابت لغو رزرو هزینه دریافت نمی‌کند. چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در هتل آپارتمان کفاش مشهد داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.