snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل خورشید تابان مشهد

starstarstarstar
۴ ستاره
starstarstarstar
۴ ستاره
location_on
مشهد، خیابان امام خمینی، خیابان پاسداران، جنب فرمانداری

 هتل خورشید تابان مشهد در خیابان پاسداران و نزدیک خیابان امام خمینی قرار دارد. این هتل ۴ ستاره با تعداد ۷۲ اتاق و سوئیت تمیز و روشن در ۷ طبقه از سال ۱۳۹۳ شروع به کار کرده است. در زمان اقامتتان در هتل از امکانات و خدماتی مانند کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، چایخانه تابستانی، رستوران، فضای باز، روم سرویس، استخر، سونا و جکوزی می‌توانید استفاده کنید. پرسنل خوش‌رو و کارکنان حرفه‌ای هتل خورشید تابان مشهد هم تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را به شما در زمان سفر به مشهد ارائه کنند.به جز امکانات و خدمات ذکر شده، هتل خورشید تابان موقعیت مکانی خوبی هم دارد؛ با طی مسافت ۱.۵ کیلومتری برای زیارت به حرم امام رضا می‌رسید. از خانه ملک در ۴۰۰ متری و باغ موزه نادری در ۲ کیلومتری هتل می‌توانید بازدید کنید. برای صرف غذا خارج از هتل خورشید تابان مشهد، رستوران معین درباری گزینه مناسب و در دسترسی است و به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو برای رفت و آمد در مشهد نزدیک هستید. مرکز خرید آلتون، بازار جنت، و مرکز خرید زیست خاور هم برای خرید فاصله زیادی ندارند. در بسیاری از روزهای سال، رزرو آنلاین هتل خورشید تابان مشهد را از سایت اسنپ‌تریپ با قیمت مناسب انجام دهید.

امکانات هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
نمازخانه
check_box
آسانسور
check_box
سالن همایش
check_box
کپسول آتش‌نشانی در راهرو

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های خورشید تابان

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۲
خیلی خوب
۲۴۴ نظر
وضعیت نظافت
۴.۳
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۴
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۰
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۹
امکانات اقامتگاه
۴.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۵
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۲

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۵
دو تخته دابل
من ساعت ۹ رسیدم هتل فورا اتاق و بهم تحویل دادن و اصلا معطل نشدم ،همه چی اتاق عالی و سالم بود صبحانه خوب و گرم و مهمانداری عالی مهماندار ها با اینکه از حرم فاصله‌ داشت ولی دوباره انتخاب می‌کنم این هتل و
thumb_upنقاط قوت
تمیزی و سکوت ،اخلاق خوب کارمندان
thumb_downنقاط ضعف
فاصله تا حرم
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۵
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
تمیز و اتاق بزرگ
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
اتاقها دلباز و تمیز
thumb_downنقاط ضعف
نداشتن وسایل پذیرایی در اتاق مثل بشقاب و وسایل چای و قند
poker-emoji
poker-emoji
stars
۳.۸
دو تخته تویین
بعضی از اتاق ها تهویه به بیرون ندارد در اتاق ها وسایل بشقاب وکارد وجود نداره وتی بگ به هیچ عنوان در هتل وجود نداره شیرآلات نیز خیلی تمیز وبراق نیست ودارای رسوب روی شیرآلات هست استخر هتل نیز کلر فراوان دارد ودوش ها در استخر فاقد درب یا پرده است وحریم خصوصی رعایت نمیشه
thumb_upنقاط قوت
اتاق های بزرگ رفتار خوب پرسنل صبحانه خوب ومتنوع
thumb_downنقاط ضعف
نداشتن تی بگ وکارد چنگال وبشقاب در اتاق ها
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۲
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
ما ساعت 11 رسیدیم و مسئول پذیرش با ما همکاری کردن و اتاق رو زودتر به ما تحویل دادن اتاق ها تمیز و شیک بود سرویس ها تمیز بود خشکشویی هم به موقع لباسهامونو تحویل داد در کل راضی کننده بود تشکر ویژه از آقای سیرتی (اگر اشتباه نکنم ) بابت خوشرویی و همکاریشون در بدو ورودمون به هتل.
thumb_downنقاط ضعف
روز اول از رستوران برای نهار استفاده کردیم که متاسفانه اصلا کیفیت خوبی نداشت
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو آنلاین هتل خورشید تابان مشهد از اسنپ‌تریپ چه مزیتی دارد؟

بررسی و مقایسه هتل خورشید تابان با دیگر هتل‌های مشهد به راحتی در اسنپ‌تریپ امکان‌پذیر است و رزرو اتاق را در چند دقیقه می‌توانید انجام دهید. خدمات پشتیبانی هم به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته در دسترس شماست و با عضویت در خبرنامه اسنپ‌تریپ از تخفیف هتل‌ها و اقامتگاه‌های ایران به سرعت باخبر می‌شوید.

آدرس هتل خورشید تابان در مشهد چیست؟

هتل خورشید تابان مشهد در خیابان پاسداران و نزدیک خیابان امام خمینی قرار گرفته است که موقعیت جغرافیایی دقیق آن را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

فاصله هتل خورشید تابان تا حرم امام رضا و دیگر دیدنی‌های مشهد چقدر است؟

هتل خورشید تابان مشهد در ۱.۵ کیلومتری حرم امام رضا قرار دارد و با ۵ دقیقه رانندگی می‌توانید برای زیارت خودتان را به حرم برسانید. در بسیاری از مواقع هتل سرویس رفت و برگشت هتل به حرم برای مسافران دارد. در نزدیکی حرم هم برای خرید سوغات به بازار رضا و یا به مسجد گوهرشاد و خانه تاریخی توکلی برای بازدید می‌توانید سر بزنید.

هتل خورشید تابان مشهد چه امکاناتی دارد؟

در هتل ۴ ستاره خورشید تابان مشهد خدمات و امکاناتی مانند روم سرویس، کافی‌شاپ، فست فود، رستوران ایرانی، سونا و جکوزی، و سالن آمفی تئاتر برای استفاده زائران و مسافران قرار گرفته است.

قیمت اتاق در هتل خورشید تابان مشهد چقدر است؟

در هتل خورشید تابان مشهد اتاق‌های ۱ تا ۴ تخته و سوئیت‌های ۲ خوابه و ۴ نفره را می‌توانید رزرو کنید که قیمت‌های متفاوتی با توجه به فصل و تاریخ سفرتان دارند. اسنپ‌تریپ در بسیاری از روزهای سال برای رزرو آنلاین اتاق در هتل مشهد تخفیف دارد.

کدام ایستگاه مترو و اتوبوس به هتل خورشید تابان مشهد نزدیک است؟

با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو امام خمینی و در چند قدمی هتل خورشید تابان مشهد به تاکسی و ایستگاه اتوبوس دسترسی دارید.

فاصله هتل خورشید تابان مشهد تا ایستگاه راه آهن، ترمینال، و فرودگاه چقدر است؟

از هتل خورشید تابان مشهد ۱۵ دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد و ایستگاه راه آهن، و ۱۰ دقیقه تا پایانه مسافربری امام رضا با خودرو در راه هستید.

قوانین کنسلی رزرو در هتل خورشید تابان مشهد چیست؟

برای کنسلی رزرو در هتل خورشید تابان مشهد کافیست با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ تماس بگیرید تا پیگیری شود. میزان جریمه کنسلی هم با توجه به تاریخ درخواست و قوانین هتل تعیین و توسط هتل دریافت می‌شود و اسنپ‌تریپ هزینه‌ای بابت لغو رزرو آنلاین هتل دریافت نمی‌کند.