دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل مهربد فیروزه میبد

starstarstar
۳ ستاره
starstarstar
۳ ستاره
location_on
میبد، میدان ایت الله اعرافی

هتل مهربد فیروزه میبد در میدان آیت‌الله اعرافی قرار گرفته و اقامتی راحت و مقرون به صرفه را در بین هتل‌های شهر میبد ارائه می‌دهد. این هتل ۳ ستاره با تعداد ۳۴ اتاق و سوئیت در ساختمانی ۵ طبقه از سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرده است. در این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های ۱ تا ۴ تخته را می‌توانید رزرو کنید. از امکانات و خدمات هتل مهربد فیروزه میبد هم می‌توان به رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، اینترنت و خدمات خانه‌داری اشاره کرد. پرسنل خوش‌رو و کارکنان حرفه‌ای هتل هم تلاش می‌کنند اقامت خوشی را در سفر به میبد سپری کنید.از هتل مهربد فیروزه میبد به دیدنی‌ها و مکان‌های تاریخی مانند کاروانسرای شاه عباسی و نارین قلعه با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید بروید. مرکز خرید ایوان در حدود ۴ کیلومتری هتل قرار گرفته و ۵ دقیقه با خودرو تا آن راه دارید. در نزدیک هتل مهربد فیروزه میبد ایستگاه اتوبوس هم در دسترس شماست.

امکانات هتل

check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
کافی‌شاپ
check_box
جعبه کمک های اولیه
check_box
کپسول آتش‌نشانی در راهرو

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت اعلام کنسلی بیشتر از ۲۴ ساعت مانده به تحویل اتاق، ۵۰ درصد هزینه شب اول رزرو به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی کمتر از ۲۴ ساعت مانده به تحویل اتاق، ۱۰۰ درصد هزینه پرداخت شده به عنوان جریمه کسر می‌شود.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس هتل مهربد فیروزه میبد چیست؟

هتل مهربد فیروزه میبد در میدان آیت الله اعرافی و نزدیک مرکز شهر قرار گرفته است. موقعیت مکانی دقیق هتل را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید ببینید.

رزرو هتل مهربد فیروزه میبد از اسنپ‌تریپ چه مزایایی دارد؟

هتل مهربد فیروزه میبد را از سایت اسنپ‌تریپ، با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف به راحتی می‌توانید رزرو کنید. با امتیاز همراهی از تخفیف بیشتر در زمان رزرو هتل برخوردار خواهید شد. امکان مقایسه هتل با هتل‌های میبد از نظر قیمت، موقعیت، کیفیت خدمات و امکانات هم وجود دارد. از نظرات و تجربه اقامت مسافران قبلی هتل درباره کیفیت خدمات و غذا و موارد دیگر، می‌توانید مطلع شوید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.

فاصله هتل مهربد فیروزه تا بافت تاریخی و دیدنی‌های میبد چقدر است؟

از هتل مهربد فیروزه تا مکان‌های دیدنی و تاریخی میبد مانند نارین قلعه، کاروانسرای شاه عباسی، قلعه بارجین و موزه سفال میبد حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله دارید.

هتل مهربد فیروزه میبد چه امکانات و خدماتی دارد؟

در هتل ۳ ستاره مهربد فیروزه میبد امکانات و خدماتی مانند رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری، اینترنت و روم سرویس ارائه می‌شود. امکانات اتاق‌ها و جزئیات بیشتر را در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت اتاق در هتل مهربد فیروزه میبد چقدر است؟

هزینه اقامت هتل مهربد فیروزه میبد با توجه به تاریخ و فصل سفر میبد فرق می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های ۱ و ۲ تخته در این هتل برای رزرو قرار دارد. قیمت و جزئیات امکانات هر یک از اتاق‌های هتل مهربد فیروزه در سایت اسنپ‌تریپ قرار گرفته و قابل مشاهده و رزرو است.

آیا هتل مهربد فیروزه میبد به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی دارد؟

تاکسی و اتوبوس برای رفت و آمد در میبد در زمان سفر و اقامت در هتل مهربد فیروزه میبد در دسترس شماست.

فاصله هتل مهربد فیروزه میبد تا ایستگاه راه آهن چقدر است؟

از هتل مهربد فیروزه میبد تا ایستگاه راه آهن حدود ۱۵ دقیقه با خودرو فاصله است.