دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی سرای معلم نطنز

location_on
نطنز، طرق رود، پشت قلعه باستانی، خیابان شهید معلم

اقامتگاه بوم گردی سرای معلم نطنز در خیابان شهید معلم و در پشت قلعه باستانی قرار گرفته. اگر به دنبال اقامتی متفاوت و با قیمت مناسب در بین هتل‌های شهر نطنز هستید، این اقامتگاه بومگردی با بنای ۴۰۰ ساله‌اش گزینه‌ی مناسبی برای شماست. اقامتگاه در سال ۱۳۹۸ با تعداد ۸ اتاق و در ۳ طبقه بازسازی شد و پذیرای مسافران و گردشگران است. اقامت در یکی از اتاق‌های سنتی و جذاب اقامتگاه بوم گردی سرای معلم می‌تواند سفری به‌یادماندنی را برایتان رقم بزند.برای صرف غذا در زمان اقامت در بومگردی، می‌توانید به یکی از رستوران‌های شمشیری، شکوهی، و تهیه غذای حمامی بروید. در طول اقامت در اقامتگاه بوم گردی سرای معلم نطنز به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مانند شاه دیو، موزه رفیعی، موزه جلالیان، مسجد جامع و درخت سرو چند صد ساله می‌توانید سر بزنید. برای خرید، سه شنبه بازار در نطنز و صنایع دستی شکوهی گزینه‌های در دسترسی هستند. از اقامتگاه بومگردی سرای معلم تا ترمینال اتوبوس هم حدود ۵ دقیقه راه دارید.

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه بوم گردی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۱.۹
۲ نظر
وضعیت نظافت
۲.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۲.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۱.۵
کیفیت غذا و پذیرایی
۲.۰
امکانات اقامتگاه
۲.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۱.۵
رعایت پروتکل های بهداشتی
۱.۵

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۸
هفت نفره کف خواب شماره 6
thumb_upنقاط قوت
صرفا بعنوان سرپناهی برای استراحت شبانه هنگام مسافرت مناسب است.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس اقامتگاه بوم گردی سرای معلم نطنز چیست؟

اقامتگاه بوم گردی سرای معلم نطنز در طرق رود، خیابان شهید معلم و پشت قلعه باستانی قرار دارد. موقعیت دقیق این اقامتگاه بومگردی را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

رزرو اقامتگاه بوم گردی سرای معلم نطنز از اسنپ‌تریپ چه مزایایی دارد؟

در سایت اسنپ‌تریپ امکان بررسی اقامتگاه بوم گردی سرای معلم را با دیگر هتل‌های نطنز از نظر قیمت، موقعیت، کیفیت خدمات و امکانات دارید. از تخفیف‌های اسنپ‌تریپ هم در بسیاری از روزهای سال برای رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه می‌توانید استفاده کنید. نظرات کاربران و امتیازشان به هتل در سایت قرار دارد و در انتخاب بهترین گزینه در سفر نطنز به شما کمک می‌کند. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در دسترس است.

امکانات و خدمات اقامتگاه بوم گردی سرای معلم نطنز چیست؟

در اقامتگاه بوم گردی سرای معلم نطنز اقامتی متفاوت را در یکی از خانه‌های قدیمی و سنتی نطنز می‌توانید تجربه کنید. خدمات خانه‌داری هم در این اقامتگاه ارائه می‌شود. جزئیات امکانات اتاق‌ها را به همراه عکس در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

از اقامتگاه بوم گردی سرای معلم نطنز تا کاشان و اصفهان چقدر فاصله است؟

اقامتگاه بوم گردی سرای معلم تا نطنز ۳۵ دقیقه، و تا کاشان و اصفهان حدود ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

هزینه اقامت در اقامتگاه بوم گردی سرای معلم نطنز چیست؟

قیمت اتاق در اقامتگاه بوم گردی سرای معلم نطنز به تاریخ سفر، نوع اتاق، تعداد رزروها و مسافران بستگی دارد. در این اقامتگاه اتاق‌های با قیمت متفاوت را از اسنپ‌تریپ با بهترین قیمت می‌توانید رزرو کنید.

کنسلی اقامتگاه بوم گردی سرای معلم نطنز چه شرایطی دارد؟

برای لغو رزرو در اقامتگاه بوم گردی سرای معلم نطنز می‌توانید با پشتیبانی اسنپ تریپ تماس بگیرید. شرایط کنسلی را هم در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» می‌توانید مطالعه کنید. مبلغ جریمه با توجه به تاریخ درخواست مسافر و قوانین هتل تعیین شده و توسط هتل دریافت می‌شود.