snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آفتاب شرق کیش

starstarstar
۳ ستاره
starstarstar
۳ ستاره
location_on
کیش، میر مهنا، ابتدای بلوار جاسک

هتل آفتاب شرق کیش در نزدیکی بلوار جاسک قرار گرفته است. ساخت این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۸۶ به اتمام رسید و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. اکنون با تعداد ۴۷ اتاق و در سه طبقه از مسافران جزیره کیش پذیرایی می‌کند. سفره‌خانه و رستوران هتل با ارائه منوی غذای ایرانی، از گزینه‌های نزیک و ایده‌آل برای صرف غذا می‌باشد. همچنین برای صرف یک نوشیدنی گرم یا سرد می‌توانید به کافی‌شاپ هتل در هر ساعتی مراجعه کنید. محوطه باز و فضای سبز هتل یکی از مزایای اقامت در هتل آفتاب شرق کیش به‌شمار می‌رود. برای دسترسی به مسیر دوچرخه‌سواری جزیره کیش، کافی‌ست حدود ۵۰۰ متر پیاده‌روی کنید. اگر علاقه‌مند بودید، با ۶ دقیقه رانندگی می‌توانید از شهر زیرزمینی کاریز بازدید کنید. همچنین با حدود ۱۰ دقیقه رانندگی از به کشتی یونانی کیش و با ۱۵ دقیقه رانندگی به ساحل مرجان خواهید رسید. فاصله شما با فرودگاه کیش نیز حدود ۱۲ دقیقه رانندگی است.رستوران هشتک، رستوران دارچین، و رستوران عمو اکبر از گزینه‌های پیش‌روی شما برای صرف غذا در کیش با ۱۵ دقیقه رانندگی از هتل آفتاب شرق کیش می‌باشند. همچنین مرکز خرید دیپلمات و بازار عرب‌ها تنها با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی و یا ۵ دقیقه رانندگی در دسترس شما قرار دارد. 

امکانات هتل

check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
کرایه اتومبیل
check_box
کافی‌شاپ ۲۴ ساعته
check_box
سرویس رایگان از فرودگاه به هتل

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های آفتاب شرق

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۳:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱:۰۰ بعد از ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۰
خیلی خوب
۲۰۳ نظر
وضعیت نظافت
۴.۱
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۵
موقعیت مکانی و دسترسی
۳.۲
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۸
امکانات اقامتگاه
۳.۶
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۱
رعایت پروتکل های بهداشتی
۳.۹

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۶
دو تخته دابل
معمولی بود ،بیشتر شبیه هتل ۲ستاره بود.
thumb_upنقاط قوت
۱_ کیفیت صبحانه با اینکه تنوع زیادی نداشت ولی خوب بود . ۲_ دو تایم ترانسفر به مرکز شهر داشت . ۳_ فضای بیرونی هتل شیک و تمیز بود .
thumb_downنقاط ضعف
۱_نداشتن توالت ایرانی در اتاق که مجبور بودیم به دسشویی عمومی هتل بریم .۲_ نداشتن آبسرد کن در هتل که باعث میشد دائم برای رفع تشنگی آب بگیریم . ۳_ وسیله های اتاق هم قدیمی بودند . ۴_ آب در حمام تند تند سرد میشد. ۵_ در کل به یک هتل ۲ ستاره بیشتر شبیه بود .
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
دو تخته دابل
در دفعات بعد هم انتخاب خواهم کرد
thumb_upنقاط قوت
رفتار خوب و عالی پرسنل
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
خیلی تمیز بود اولین هتل بود که ملحفه هاش تمیز و حتی بوی وایتکس می داد
thumb_downنقاط ضعف
دور بودن از مراکز خرید و نداشتن چایساز مجبور بودیم از بوفه چای بخریم
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۶
دو تخته دابل
در کل نسبت به قیمتش میشه گفت خوب بود، اما اینکه همه لوازم هتل مندرس و کهنه بود بعلاوه اینکه دسترسی به مناطق تفریحی نیازمند صرف هزینه و وقت بود نقاط ضعفی بود که نقش مهمی در انتخابش داره.
thumb_upنقاط قوت
صبحانه و رفتار پرسنل خوب بود
thumb_downنقاط ضعف
لوازم کهنه و دسترسی بد به مناطق تفریحی.
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۶
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
رفتار محترمانه کارکنان(بیشتر بخش خدمات تا پذیرش)
thumb_downنقاط ضعف
دوری از مرکز شهر و امکانات تفریحی و.‌‌‌‌‌.. قطع بودن تلفن اتاق
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس هتل آفتاب شرق در جزیره کیش چیست؟

هتل آفتاب شرق کیش در میرمهنا و ابتدای بلوار جاسک قرار گرفته که موقعیت مکانی دقیق آن در نقشه سایت اسنپ‌تریپ قابل مشاهده است.

از هتل آفتاب شرق کیش تا ساحل و جاهای تفریحی و دیدنی چقدر فاصله است؟

اسکله تفریحی میرمهنا و ساحل و دریای خلیج فارس در حدود ۲ کیلومتری هتل آفتاب شرق کیش قرار دارد و با ۵ دقیقه رانندگی به آن دسترسی دارید. شهر تاریخی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، آب انبار قدیمی کیش، موزه کیش، و کشتی یونانی با ۱۰ دقیقه رانندگی از هتل آفتاب شرق قابل بازدید هستند.

مزیت رزرو آنلاین اتاق در هتل آفتاب شرق کیش از اسنپ‌تریپ چیست؟

در سایت اسنپ‌تریپ امکان بررسی و مقایسه هتل آفتاب شرق را با دیگر هتل‌های ۳ ستاره کیش از نظر قیمت، امکانات، و موقعیت جغرافیایی دارید. با چند کلیک ساده و وارد کردن اطلاعات و پرداخت هزینه اتاق، رزرو آنلاین را سریع و راحت می‌توانید انجام دهید. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است و با عضویت در خبرنامه از تخفیف هتل‌های کیش زود باخبر می‌شوید.

هتل آفتاب شرق کیش نزدیک کدام مراکز خرید قرار دارد؟

مرکز خرید دیپلمات، بازار عرب‌ها، بازار ماهی‌فروشان کیش، و بازار پارس خلیج از مراکز خرید و بازارهایی هستند که با ۵ دقیقه رانندگی از هتل آفتاب شرق کیش به آنها می‌رسید.

از هتل آفتاب شرق تا فرودگاه کیش و بیمارستان چقدر راه است؟

با حدود ۱۰ دقیقه رانندگی از هتل آفتاب شرق به فرودگاه بین‌المللی کیش و بیمارستان کیش دسترسی دارید. در بسیاری از اوقات هم هتل سرویس ترانسفر از فرودگاه به هتل دارد که در صورت تمایل می‌توان از آن استفاده کرد.

هتل آفتاب شرق کیش چه امکاناتی دارد؟

از امکانات و خدمات هتل ۳ ستاره آفتاب شرق کیش می‌توان به کافی‌شاپ، روم سرویس، رستوران ایرانی، فضای سبز، و سفره خانه اشاره کرد.

قوانین کنسلی رزرو در هتل آفتاب شرق کیش چیست؟

بسیاری از هتل‌های جزیره کیش، نسبت به قوانین کنسلی و تغییر تاریخ در روزهای شلوغ و تعطیلات سخت‌گیرانه‌تر عمل می‌کنند. برای ثبت درخواست کنسلی کافیست با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ تماس بگیرید تا آن را پیگیری کنند. اسنپ‌تریپ هزینه‌ای بابت لغو رزرو آنلاین اتاق در هتل آفتاب شرق دریافت نمی‌کند و میزان جریمه طبق قوانین هتل و زمان ثبت درخواست تعیین می‌شود.

هزینه یک شب اقامت در هتل آفتاب شرق کیش به چه عواملی بستگی دارد؟

از اتاق‌های ۲ تا ۵ نفره را در هتل آفتاب شرق کیش می‌توان با قیمت‌های متفاوت رزرو کرد. تاریخ و فصل سفر به کیش، نوع اتاق، و تعداد مسافران بر هزینه اقامت اثر می‌گذارند.