snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آنتیک ملک التجار یزد

starstarstarstar
۴ ستاره
starstarstarstar
۴ ستاره
location_on
یزد، خیابان قیام، کوچه بازارچه پنجه علی

هتل آنتیک ملک التجار یزد در خیابان قیام، از قدیمی‌‌ترین محله‌های یزد و در جوار بازار پنجه علی قرار گرفته و در گذشته خانه‌ حاج علی عسکر شیرازی، از تجار با سابقه شهر، بوده است. قدمت این هتل که یکی از دیدنی‌‌ترین بناهای یزد محسوب می‌شود، به دوران قاجار می‌رسد. اگر در زمان سفر به‌دنبال اقامتی با معماری اصیل یزدی و نزدیکی به بافت قدیم و بازار شهر در بین هتل‌های شهر یزدهستید، این هتل ۴ ستاره پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. هتل آنتیک ملک التجار یزد با ۲ طبقه و بیش از ۲۰ اتاق از مسافران پذیرایی می‌کند.این هتل از اتاق‌های متعددی تشکیل‌ شده که هر اتاق با دیگری متفاوت بوده و در بیشتر اتاق‌ها نقاشی‌هایی را به سبک عمارت نارنجستان شیراز می‌بینید. حیاط باصفا، حوض بزرگ، هشتی شش ضلعی، شاه‌نشین، ورودی زیبا، بهارخواب، اتاق آینه، قسمت زمستانه و تابستانه، ستون‌های چوبی شگفت‌ انگیز، بادگیر، و و راهروهای زیرزمینی، که قسمت‌های مختلف بنا را به یکدیگر مرتبط می‌کند، از دارایی‌های هتل آنتیک ملک التجار یزد به‌شمار می‌روند. در رستوران هتل غذاهای ایرانی را می‌توانید سفارش دهید و از چایخانه سنتی استفاده کنید. اماکن دیدنی و تاریخی یزد در چند قدمی هتل در دسترس شما هستند. اسنپ‌تریپ در بسیاری از روزهای سال بر روی اتاق‌های هتل تخفیف دارد و انجام رزرو با بهترین قیمت در چند دقیقه کامل می‌شود.

امکانات هتل

check_box
آسانسور
check_box
خدمات پزشکی
check_box
چایخانه سنتی
check_box
اینترنت رایگان و محدود در لابی
check_box
کافی‌شاپ

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های آنتیک ملک التجار

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
با توجه به شرایط خاص هتل‌ها در روزهای اوج سفر و در ایام نوروز، متاسفانه امکان کنسلی یا تغییر اتاق وجود ندارد.
check
شرایط کنسلی هتل آنتیک ملک التجار یزد در صورت اعلام کنسلی در ۲۰ روز قبل از ورود به اتاق، کنسلی بدون جریمه اعمال می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی از ۲۰ تا ۱۱ روز قبل از تحویل اتاق، ۲۰% هزینه شب اول به ازای هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۲.۷
۱۳ نظر
وضعیت نظافت
۲.۴
خوشرویی و رفتار کارکنان
۳.۸
موقعیت مکانی و دسترسی
۲.۹
کیفیت غذا و پذیرایی
۲.۸
امکانات اقامتگاه
۱.۹
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۲.۴
رعایت پروتکل های بهداشتی
۳.۰

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
sad-emoji
sad-emoji
stars۱
دو تخته تویین
thumb_upنقاط قوت
ما ندیویم
thumb_downنقاط ضعف
برخورد نامناسب پرسنل
sad-emoji
sad-emoji
stars۱
سه تخته
اصلا خوب نبود توصیه میکنم نرید.در حد مسافر خانه بود.
thumb_upنقاط قوت
اصلا ندارد
thumb_downنقاط ضعف
کلا نقطه ضعف
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
دو تخته دابل
هتل ثبت یونسکو شده و جز اثار ۴۰۰ ساله کم نظیر ایرانه، اگر عاشق مکانهای قدیمی هستین مبهوت این همه زیبایی میشین. رفتار پرسنل و مدیریت بسیار شایسته محیط بود و فضایی گرم را بوجود اورد. من حتما مجدد برای یک روزم شده میرم تو هتل و باز از این اثر تاریخی لذت میبرم.
thumb_upنقاط قوت
مدیریت و پرسنل فوق العاده خوشرو که باعث شد فضای هتل چند برابر دلچسب بشه. خود هتل هم بی نظیر بود انگار در دل تاریخ زندگی میکنی
thumb_downنقاط ضعف
به نظر من فقط باید از صاحب و مدیر هتل تشکر کرد و دستشون و بوسید که این شاهکار و خریدن و نگهداری میکنن. میشد با پول هتل کارهای دیگه کرد اما این شاهکار خاورمیانه رو حفظ کردن
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۴
دو تخته تویین
تجربه بسیار بد و کیفیت خیلی خیلی پایین نسبت به قیمت
thumb_upنقاط قوت
نزدیک بودن به بافت قدیمی یزد و مرکز شهر
thumb_downنقاط ضعف
نداشتن پارکینگ بوی فاضلاب پله های بلند و نداشتن اسانسور
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۸
سه تخته
از لحاظ موقعیت مکانی و نزدیکی به اماکن تاریخی خوب بود ولی مشکل پارکینگ خودرو وجود داشت
thumb_upنقاط قوت
برخورد بسیار عالی پرسنل
thumb_downنقاط ضعف
امکانات بسیار ضعیف بود، کتری برقی در اتاق نبود وان داشت اما خراب بود و نمی شد اب را داخلش پر کرد، پرده های اتاق برداشته شده بود پارکینگ نداشت شرایط اتاق از لحاظ موقعیت قرار گرفتن تخت ها خیلی جالب نبود
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مزیت رزرو هتل آنتیک ملک التجار یزد از اسنپ‌تریپ چیست؟

در اسنپ‌تریپ می‌توانید هتل‌های شهر یزد را از نظر قیمت، امکانات، و موقعیت به راحتی و سرعت مقایسه و رزرو کنید. در بسیاری از مواقع اسنپ‌تریپ بر روی اتاق‌های هتل آنتیک ملک التجار یزد تخفیف قرار می‌دهد تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در یزد سپری کنید. همچنین خدمات پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست. نظرات مسافران و کاربران هم درباره تجربه اقامت در هتل آنتیک ملک التجار یزد بر روی سایت قرار می‌گیرد تا بتوانید بهتر برای انتخاب اقامتگاه و هتل یزد تصمیم بگیرید.

هتل آنتیک ملک التجار یزد کجاست؟

هتل آنتیک ملک التجار یزد در نزدیکی بافت قدیم و مرکز شهر قرار دارد. موقعیت دقیق این هتل، که در خیابان قیام قرار گرفته را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

هتل آنتیک ملک التجار تا اماکن دیدنی و تاریخی یزد چقدر فاصله دارد؟

با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قدم زدن از هتل آنتیک ملک التجار در کوچه‌های بافت قدیم یزد، به خانه لاری‌ها، زندان اسکندر، مسجد جامع یزد، میدان امیرچخماق، و موزه آب می‌رسید. بازار خان در چند قدمی هتل قرار دارد و برای خرید شیرینی و سوغات یزد به مغازه حاج خلیفه رهبر در نزدیک هتل محل اقامتتان بروید. ۵ دقیقه با خودرو هم تا باغ دولت آباد فاصله دارید.

هزینه اقامت در هتل آنتیک ملک التجار یزد چیست؟

در هتل آنتیک ملک التجار یزد اتاق‌های ۱ تا ۴ تخته استاندار و VIP را با قیمت‌های متفاوت می‌توانید رزرو کنید. البته با توجه به تاریخ و فصل سفر و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، هزینه اقامت شما متفاوت خواهد بود. در بسیاری از روزهای سال اسنپ‌تریپ بر روی اتاق‌های هتل تخفیف دارد.

هتل آنتیک ملک التجار یزد چه امکانات و خدماتی دارد؟

در هتل ۳ ستاره آنتیک ملک التجار یزد از امکانات و خدماتی مانند چایخانه سنتی، رستوران ایرانی، کافی‌شاپ فضای باز، و روم سرویس می‌توانید استفاده کنید.

شرایط کنسلی رزرو در هتل آنتیک ملک التجار یزد چیست؟

برای کنسلی رزرو اتاق در هتل آنتیک ملک التجار یزد کافیست با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ تماس بگیرید تا درخواستتان ثبت و پیگیری شود. میزان جریمه هم با توجه به قوانین هتل و تاریخ لغو محاسبه و توسط هتل دریافت می‌شود.

فاصله هتل آنتیک ملک التجار یزد تا فرودگاه و ایستگاه راه آهن چقدر است؟

با ۱۰ دقیقه رانندگی از هتل آنتیک ملک التجار یزد به ایستگاه راه آهن و با ۲۰ دقیقه به فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی می‌رسید.