با بهترین ایرلاین ‌های دنیا آشنا شوید

تاریخ انتشار : 17 اسفند 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
با بهترین ایرلاین ‌های دنیا آشنا شوید

بهترین ایرلاین‌ های دنیا را می‌شناسید؟ جالب است بدانید در میان بهترین‌ها هیچ شرکت امریکایی وجود ندارد و هر پنج شرکت برتر متعلق به قاره آسیا هستند! قطر ایرلاین بهترین و برترین شرکت هواپیمایی جهان است که مسافران زیادی را هر روزه جا به ‌جا می‌کند و مشتریانش به کارایی و خدمات سریع و موثر این شرکت اعتماد دارند. شرکت اسکای ترکس ، هر ساله بهترین خطوط هواپیمایی دنیا را معرفی می‌کند تا مشتریان و علاقه‌مندان در سراسر جهان با بهترین‌ها آشنا شوند. این معرفی بر اساس کیفیت خدمات ایرلاین و کارایی خدمه پرواز صورت می‌گیرد. در سال ۲۰۲۲، شرکت هواپیما قطر ایرلاین، موفق به دریافت عنوان بهترین شرکت خط ‌هوایی شد. شرکت اسکای ترکس، ۳۵۰  ایرلاین را برای معرفی بهترین‌ها مورد بررسی قرار داده است. در این مطلب، قصد داریم بهترین ایرلاین ‌های دنیا را بر اساس رتبه‌بندی اسکای ترکس معرفی کنیم.

قطر ایرلاین

قطر ایرلاین از بهترین ایرلاین‌ های دنیا

قطر ایرلاین، بهترین شرکت هوایی در جهان است چرا که در سال ۲۰۱۹، هر سال این ایرلاین مفتخر به دریافت رتبه اول می‌شود. قطر ایرلاین به دلیل رفتار دوستانه و کارآمد کارکنانش و خدمات قابل ‌اتکا و قابل ‌اعتمادش بسیار محبوب مشتریان است. این شرکت همچنین برای تبلیغ بیشتر، لوازم ورزشی لوکس و لاکچری تولید می‌کند.

جدیدترین شرایط پذیرش مسافر و خرید بلیت پرواز خارجی

سنگاپور ایرلاین

سنگاپور ایرلاین

این شرکت نیز در بین بهترین ایرلاین‌ های دنیا قرار دارد. علاوه بر این، سنگاپور ایرلاین رکورد طولانی‌ترین پرواز که بین امریکا و سنگاپور است را نیز در اختیار دارد؛ این پرواز ۱۹ ساعت به طول می‌انجامد. اکثر مشتریان از تمیزی و مرتبی هواپیماهای این شرکت رضایت تمام و کمال دارند.

امارات ایرلاین

امارات ایرلاین

این خط‌هوایی، بزرگ‌ترین ناوگان ایرباس A38 را در اختیار دارد. شبکه خطوط پروازی امارات ایرلاین بسیار وسیع است و به تعداد زیادی از شهرهای جهان در خاورمیانه، آسیا، اروپا، شمال امریکا، افریقا و جنوب امریکا پرواز می‌کند. بسیاری از مشتریان از هواپیماهای ایمن این شرکت بسیار راضی هستند و با خیال راحت با امارات ایرلاین پرواز می‌کنند.

با فرودگاه دبی آشنا شوید

آل نیپون ایرویز

آل نیپون ایرویز

آل نیپون بزرگ‌ترین شرکت هوایی ژاپن است که به‌اختصار ANA نیز نامیده می‌شود. این شرکت در سال ۱۹۵۲ تأسیس شد و مقاصد پروازی داخلی و خارجی زیادی دارد. این شرکت ۲۱۰ فروند هواپیما در اختیار دارد و هر روز هواپیماهای آن به ۳۲ مقصد خارجی، پرواز می‌کنند. این شرکت یکی از بهترین ایرلاین‌ های دنیا است که مشتریان ثابت بسیاری دارد.

کانتاس ایرویز

شرکت هواپیمایی کانتاس

این شرکت استرالیایی در سال ۱۹۲۰ شروع به کار کرد و سومین شرکت هوایی قدیمی جهان به شمار می‌رود. کانتاس ایرویزرا به طور غیررسمی کانگوروی پرنده نیز می‌نامند.  این شرکت به نیوزیلند، اروپا، آسیا، امریکا و شمال افریقا خطوط پروازی دارد.

کانتاس به‌ خاطر ایمنی بالای هواپیماهایش و همچنین پروژه سان رایز که پرواز بین سیدنی و لندن است، در بین بهترین‌ها قرار گرفته است.

نکاتی که باید در اولین سفر با هواپیما بدانیم

ژاپن ایر لاینز

ژاپن ایرلاینز

این شرکت در سال ۱۹۵۱ تاسیس شد و در حال حاضر، ۲۱۳ هواپیما در اختیار دارد که به ۳۵ مقصد بین‌المللی هرروزه پرواز می‌کنند. ژاپن ایر لاینز یکی از معدودهای شرکت‌هایی است که در خطوط هوایی‌اش از هواپیماهای پرسرعت  استفاده می‌کند و به همین دلیل، در لیست بهترین ایرلاین ‌های دنیا قرار دارد.

وسایل ممنوعه در فرودگاه کدامند؟

ترکیش ایرلاینز

شرکت هواپیمایی ترکیه

این شرکت هوایی در سال ۱۹۳۰ به دستور آتاتورک در شهر استانبول تاسیس شد و در حال حاضر، دارای ۳۳۳ هواپیما است. ترکیش ایرلاین هرروزه پروازهایی به اروپا، آسیا، افریقا، شمال امریکا و جنوب امریکا دارد. این ایرلاین روزانه به ۳۰۰ مقصد خارجی و داخلی پرواز دارد. بسیاری از مسافران از غذاهای سرو شده در این ایرلاین به‌طور کامل راضی هستند.

همه چیز درباره فرودگاه جدید استانبول

ایرفرانس

هواپیمایی ایرفرانس

این شرکت فرانسوی در سال ۱۹۳۳ شروع به کار کرد و امروزه به ۳۲ مقصد داخلی و ۱۶۸ مقصد خارجی پرواز دارد. در این شرکت، از هواپیماهای بوئینگ و ایرباس استفاده می‌شود. ایر فرانس برای مقاصد بین‌المللی از جت‌های پهن‌پیکر جهت جابه‌جایی مسافران استفاده می‌کند. این شرکت هرروزه به شش قاره جهان پرواز دارد و تعداد زیادی مسافر را جابه‌جا می‌کند.

فرودگاه‌های پاریس، پرواز به شهر عاشقانه‌ها!

کورین ایر

شرکت هواپیمایی کره‌ای

این شرکت هوایی کره‌ای یکی از بهترین ایرلاین ‌های دنیا است که در سال ۱۹۴۶ شروع به کار کرد و ۱۶۸ هواپیما در اختیار دارد. کرین ایربه آسیا، خاورمیانه، اقیانوسیه، اروپا و امریکا پرواز دارد. یکی از نقاط قوت کرین ایر، خدمه پرواز کارآمد و آموزش‌دیده آن است.

این خدمه پرواز از ملیت‌های مختلف انتخاب می‌شوند و در نتیجه، می‌توانند به زبان‌های گوناگونی صحبت کنند.

سوئیس ایر لاینز

فرودگاه زوریخ سوئیس

این شرکت هوایی در سال ۲۰۰۲ افتتاح شد و به  بیش از ۱۰۴ مقصد خارجی در اروپا، آسیا، امریکا و افریقا پرواز انجام می‌دهد. سرویس خدمات سوئیس ایر لاینز بسیار پیشرفته است و بهترین رتبه‌بندی را در سطح دنیا دارد. این شرکت که یکی از بهترین ایر لاین ‌های دنیا است، ۶۴ هواپیما در اختیار دارد.

بریتیش ایرلاینز

بریتیش ایرلاینز

این شرکت انگلیسی در سال ۱۹۷۴ شروع به کارکرد و روزانه به ۱۶۹ کشور دنیا از قاره‌های آسیا، اروپا، امریکا و افریقا پرواز انجام می‌دهد. بریتیش ایرلاینز ۲۵۰ فروند هواپیما در اختیار دارد و بزرگ‌ترین ناوگان بوئینگ ۷۴۷ متعلق به این شرکت  است.

در بحبوحه همه‌گیری کرونا و کاهش شدید مسافران، بریتیش ایرلاینز اعلام کرد که زودتر از حد موعود، هواپیماهای جدید خود را جایگزین می‌کند و هم اکنون در پی انجام آن است.

فرودگاه‌های لندن کدامند؟

در نهایت…

وقتی صحبت از سفر هوایی می‌شود، مهم است که درباره نحوه سفر و امنیت هواپیما و ایرلاین‌ها بیشتر بدانیم. در بلاگ درباره بهترین ایرلاین‌ های دنیا گفتیم. فراموش نکنید برای سفر هوایی به هر کجای ایران و جهان، می‌توانید بلیط هواپیمای خود را با بهترین قیمت از اسنپ تریپ بخرید.

کدام ایرلاین، بزرگ‌ترین ناوگان ایرباس A38 را در اختیار دارد؟

امارات ایرلاین که یکی از بهترین ایرلاین ‌های دنیا است، شبکه عظیمی از هواپیماهای ایرباس  A38 را در اختیار دارد.

رکورد طولانی‌ترین پرواز در اختیار کدام ایرلاین است؟

سنگاپور ایرلاین رکورد طولانی‌ترین پرواز بین امریکا و سنگاپور (هرروزه انجام می‌شود) را در اختیار دارد.

کدام شرکت هوایی بزرگ‌ترین ناوگان بوئینگ ۷۴۷ را دارد؟

شرکت بریتیش ایر ویز در حال حاضر حدود ۳۱ فروند بوئینگ ۷۴۷ دارد که در بین شرکت‌های ایرلاین دنیا از این ‌حیث رکورددار است. البته قرار است شرکت ایرلاینز، این بوئینگ‌ها را با مدل‌های جدیدتر و با ایمنی بیشتر تعویض کند.

دسته:پروازجهانگردی

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

8 آبان 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد