راهنمای رزرو هتل از اسنپ تریپ

تاریخ انتشار : 13 اسفند 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
راهنمای رزرو هتل از اسنپ تریپ

یکی از مشکلات همیشگی برای من و شمایی که اهل سفر هستیم و می‌خواهیم در کمترین زمان ممکن همه چیز بر وفق مرادمان پیش برود، پروسه پیچیده رزرو اتاق و هتل است. گاهی شده به سایت‌های مختلف مراجعه کرده‌ایم و ساعت‌ها پشت خط منتظر مانده‌ایم. در آخر هم دست از پا درازتر مجبور شده‌ایم برویم سراغ همان روش‌های سنتی و مراجعه حضوری به آژانس‌ها. حالت دیگرش هم وجود دارد، اینکه رزرو را آنلاین انجام داده‌ایم ولی باز هم یک جای کار می‌لنگد و برای اطلاع از اینکه رزرومان قطعی شده یا نه باید باز هم منتظر بمانیم. حالا اسنپ‌تریپ قاعده را برهم زده است و در این آشفته بازار، رزرو هتل را به صورت قطعی انجام می‌دهد. اسنپ تریپ خوب می‌داند که دلتان می‌خواهد همه چیز آسان، بی‌دردسر و ارزان پیش‌ برود و دیگر نیاز نباشد برای رزرو هتل دچار سردرگمی شوید.

در اسنپ تریپ از زمانی که اتاق مورد نظرتان را رزرو کنید تا زمانی که از همه چیز مطمئن شوید و انتظار و نگرانی از شما رخت بربندد، حدود ۲ دقیقه طول می‌کشد. یعنی به سرعت باز و بسته کردن چشم‌ها. چطور؟ در ادامه این بلاگ برایتان خواهیم گفت چطور رزرو هتل از اسنپ تریپ را به راحتی انجام دهید.

راهنمای گام به گام رزرو هتل از اسنپ تریپ

در سایت اسنپ تریپ این امکان را دارید اقامتگاه مورد نظرتان را از میان ۱۵۰۰ هتل، اقامتگاه سنتی، بوتیک هتل و هتل آپارتمان انتخاب کنید.

۱- انتخاب شهر و تاریخ اقامت

برای مشاهده هتل‌ها ابتدا وارد سایت اسنپ تریپ شوید و سپس روی قسمت «هتل داخلی» کلیک کنید. در گام بعدی شهر مقصد و تاریخ ورود و خروج را وارد کنید.

۲-  انتخاب نوع هتل دلخواه

در ادامه لیستی از هتل‌های شهر مقصدتان را می‌بینید. برای جستجوی سریع‌تر و بهتر، می‌توانید نتایج جستجو را بر اساس موارد زیر فیلتر کنید:

  • بر اساس پیشنهاد اسنپ تریپ
  • بر اساس بیشترین قیمت
  • بر اساس کمترین قیمت
  • براساس نوع اقامتگاه
  • براساس درجه هتل ( یک تا پنج ستاره)

بعد از انتخاب هتل، می‌توانید عکس‌ها و امکانات هتل را ببینید و اتاق دلخواهتان را انتخاب کنید.

۳- وارد کردن اطلاعات رزرو کننده

با کلیک کردن روی گزینه «رزرو کاملا آنلاین» وارد صفحه‌ای می‌شوید که در این قسمت باید اطلاعات شخصی‌تان را به درستی وارد کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • نام و نام خانوادگی
  • شماره موبایل
  • آدرس ایمیل

۴- وارد کردن کد تخفیف و تایید رزرو

اگر کد تخفیف رزرو هتل اسنپ تریپ دارید می‌توانید آن را در پایین صفحه وارد کنید. در نهایت پس از وارد کردن اطلاعات خود، روی گزینه «تایید» کلیک کنید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما خارجی از اسنپ تریپ

۵- انتخاب درگاه پرداختی و ارسال پیامک تایید نهایی

در مرحله بعدی، یکی از روش‌های پرداخت را انتخاب کرده و رزرو خود را نهایی کنید. در صورتی که روش پرداخت آنلاین را انتخاب کنید، به درگاه پرداخت منتقل می‌شوید و اگر روش پرداخت از طریق پرداز را انتخاب کنید، مبلغ رزرو را در وجه شرکت آرا جهان نوین گستر اطلس کارت‌ به‌ کارت خواهید کرد. بعد از رزرو هتل، پیامکی مبنی بر رزرو موفق هتل برایتان ارسال می‌شود.

یادتان باشد اگر در فرایند رزرو هتل سوال یا مشکلی داشتید، می‌توانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

بهترین هتل‌های ایران را بشناسید!

مزایای رزرو هتل از اسنپ تریپ چیست؟

اسنپ تریپ اطلاعات جامع و کامل درباره هتل‌ها و نحوه رزرو اتاق را یکجا و به صورت آنلاین، ارائه می‌دهد. این یعنی نباید دقیقه‌های طولانی منتظر پاسخ اپراتور باشیم. همچنین اطلاعاتی درباره این که کدام هتل با بودجه ما جور درمی‌آید در اختیار ما میگذارذ. فهرست دقیق و کاملی از معمولی‌ترین هتل‌ها و مهمانسراها تا لوکس‌ترنشان پیش رویمان می‌گذارد، دیدنی‌های نزدیک به هرکدام را معرفی ‌می‌کند، و می‌گوید که چطور می‌شود خاطره خوشی از هر سفر ساخت. البته که همه اینها بدون جان به لب شدن و صرف هزینه‌های اضافه انجام می‌شود.

اول بلیط، بعد هتل!

برای اینکه به یک سفر دلچسب و خاطره‌انگیز بروید، نه تنها برای رزرو هتل، بلکه برای خرید انواع بلیط هم می‌توانید روی اسنپ‌تریپ حساب کنید. فرقی ندارد انتخاب شما سفر با هواپیما است و یا سفر با قطار و اتوبوس را بیشتر دوست دارید. برای خرید بلیط هواپیما و یا بلیط اتوبوس کافی است وارد سایت اسنپ‌تریپ شوید و خریدتان را با خیالی راحت انجام دهید.

خرید بلیط هواپیما با اسنپ تریپ؛ با هم اوج بگیریم
دسته:کانال اسنپ‌تریپهتل

مطالب مرتبط :

توضیحات قرارداد مارکت پلیس

26 مهر 1400

راهنمای صدور فاکتور

12 مهر 1400

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد