راهنمای صدور فاکتور

تاریخ انتشار : 12 مهر 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

شرکت آراجهان نوین گستر اطلس (اسنپ تریپ)، پس از تغییری که در سیاست‌های فروش سازمانی از تاریخ شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام داده است؛ تمامی رزروهای بخش سازمانی، فرایند پرداخت و مدیریت مالی را توسط آژانس “دلیجان پرواز” انجام می‌دهد.

به همین خاطر لازم است از این پس برای صدور فاکتورهای فروش شرکتی از پنل مالی هتل؛ آژانس دلیجان پرواز را به عنوان مشتری انتخاب کنید و پس از ثبت اطلاعات اقتصادی از قبیل شناسه ملی و کد اقتصادی مشخص شده، فاکتور خود را صادر کنید.

در این مطلب تلاش شده نحوه صدور فاکتور از طریق این سامانه آموزش داده شود. لازم به ذکر است جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۹۶۶۶۹۰۶۶ و ایمیل: info@snapptrip.com   با ما در تماس باشید. لازم به ذکر است آدرس پنل مشترکین سازمانی ما business.snapptrip.com است.

جهت صدور فاکتور، پیش از هر چیز باید به پنل سازمانی اسنپ تریپ به آدرسmyhotel.snapptrip.com  وارد شوید.

در قسمت مدیریت مالی،  پایین بخش صورت وضعیت مالی، می‌توانید تمام رزروها را مشاهده کنید. آن دسته از رزروهایی که کنار نام مسافر، برچسب «شرکتی» قرار گرفته شده است،  بیانگر فروش سازمانی است. مشابه تصویر زیر:

برای جستجو می‌تواند با انتخاب «نوع مسافر» مشتریان شرکتی و غیر شرکتی را فیلتر کنید. برای این کار کافی است فیلد نوع مسافر روی گزینه شرکتی یا غیر شرکتی قرار گرفته و روی جستجو کلیک کنید.

برای صدور فاکتور ابتدا روی «دکمه +ایجاد فاکتور»  کلیک کنید؛

مواردی مانند تاریخ ورود، تاریخ خروج، نوع مشتری شرکتی یا غیر شرکتی می‌تواند به فیلتر کردن جستجوی شما و یافتن رزرو مورد نظر کمک کند. صفحه دیگری برای شما نمایش داده خواهد شد که با کلیک بر رور کلمه پیش نمایش ، فاکتور مجزا و مربوط به همین رزرو را می‌توانید ببینید. پس از آن می‌توانید روی گزینه صدور فاکتور کلیک کرده و فاکتور مورد نظر را صادر کنید.

تصویر زیر نمونه فاکتور دریافت شده از یک رزرو شرکتی است. همانطور که در تصویر مشخص است، در قسمت خریدار نام شرکت خدمات زیارتی و مسافرت هوایی و جهانگردی دلیجان پرواز آمده که صحت فاکتور مشتریان سازمانی را نشان می‌دهد.

برای گرفتن فاکتور سایر فروش‌ها که فروش عادی تلقی می‌شوند از همان طریق اقدام به صدور فاکتور میکنیم. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید در قسمت خریدار نام شرکت “دلیجان پرواز” آمده است.

لازم به ذکر است در زمان ثبت رزرو نامه درخواست به نام شرکتی به دست هتل می‌رسد و این مورد در زمانی که هتل از این پنل فوق استفاده نمی‌کند قابل تشخیص و تفکیک است.

 

 

* در صورت تهیه فاکتور از روشی غیر از استفاده از روش پنل مای هتل لطفا به موارد زیر توجه شود:


-فاکتورها به تفکیک خریدار (“دلیجان پرواز”) و آراجهان نوین گستر اطلس با توجه به فروش شرکتی یا عادی  صادر شوند.
-فاکتور ها حتماً با فرمت مورد تایید دارایی (حاوی شناسه ملی ، کد اقتصادی کد پستی ، شماره تلفن و آدرس خریدار و فروشنده باشند و همچنین ستون مربوط به عوارض و مالیات بر ارزش افزوده باشند.

-در صورت هرگونه معافیت مالیاتی ابلاغیه مربوط به سازمان امور مالیاتی (ابلاغیه مربوط) برای شرکت “دلیجان پرواز” ارسال شود اما فرمت فاکتور به همان صورت صادر و در صورت توافق طرفین ستون عوارض و مالیات بر ارزش افزوده خالی باشد.
-صورت حساب بدون رعایت شرایط فوق قابل قبول نیست.
-گردش مالی از دفاتر حسابداری هتل قابل قبول نیست.
-نام مسافر به جای نام شرکت در قسمت خریدار مورد قبول نیست.

*نمونه فاکتور صحیح و غیر پنلی برای مشتریان سازمانی (دلیجان پرواز) به شکل زیر مورد قبول است:

 

نمونه فاکتور هایی که مورد قبول نیست:
-فاکتور مشتریان سازمانی که با نام آرا جهان نوین گستر اطلس صادر شده باشند.
-فاکتور هایی که طبق فرمت مورد تایید دارایی تهیه نشدند به شکل زیر:

گردش دفاتر حسابداری هتل (بدهکار و بستانکار) هر رزرو را مشخص کرده است:

 

در اخر در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ارسال فاکتور به شماره تلگرام و واتسپ ۰۹۰۴۵۴۷۷۷۵۰ پیام بدهید

دسته:کانال اسنپ‌تریپ

مطالب مرتبط :

راهنمای رزرو هتل از اسنپ تریپ

راهنمای رزرو هتل از اسنپ تریپ

13 اسفند 1401

توضیحات قرارداد مارکت پلیس

26 مهر 1400

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد