راهنمای خرید بلیط هواپیما از اسنپ تریپ

تاریخ انتشار : 1 بهمن 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
خرید بلیط هواپیما با پین‌تا‌پین

یکی از مشکلات همیشگی برای کسانی که اهل سفر هستند فکر کردن به مقدمات سفر است. چمدان بستن، برنامه‌ریزی، فکر کردن به کارهایی که قرار است در طول سفر انجام دهند و چیزهایی مثل رزرو هتل یا خرید بلیط هواپیما. تقریبا همه‌ی ما دوست داریم از همان‌جایی که نشسته‌ایم و با چند کلیک همه اینها را در کسری از ثانیه انجام دهیم بدون اینکه مجبور باشیم زحمت زیادی بکشیم یا از این سر شهر به آن سر شهر برویم. خبر خوب اینکه خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ همان راه حل آسانی است که دنبالش هستیم.

راهنمای خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ

قدم اول: انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ سفر

بلیط هواپیما اسنپ تریپ

خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ

برای خرید بلیط هواپیمای داخلی به هرجای ایران ابتدا وارد سایت اسنپ تریپ شوید. سپس روی گزینه پرواز داخلی کلیک کنید. در مرجله بعد، مبدا، مقصد، تاریخ و تعداد مسافرین را وارد کنید. سپس روی گزینه جست و جو کلیک کنید.

قدم دوم: انتخاب نوع بلیط

در ادامه لیستی از پروازها به مقصد موردنظرتان را مشاهده می‌کنید. این لیست بر اساس کمترین قیمت مرتب شده و شما می‌توانید لیست پروازها بر اساس بیشترین قیمت را هم در نتایج جستجو ببینید. همچنین امکان انتخاب نوع پرواز، قیمت و زمان مناسب پروازتان را از گزینه‌های کنار صفحه نمایش دارید.

خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ

خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ

همه چیز درباره قیمت بلیط هواپیما

قدم سوم: وارد کردن اطلاعات تماس

خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ

خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ

هنگامی که پرواز مورد نظرتان را انتخاب کردید، وارد قدم بعدی می‌شوید که باید  اطلاعات خود را در قسمت‌های مشخص شده وارد کنید. توجه داشته باشید شماره تلفن و ایمیل خود را در قسمت «اطلاعات تماس خربدار» به درستی وارد کنید چرا که اطلاعات بلیط شما به آن شماره و آدرس ایمیل ارسال خواهد شد. در قسمت «لیست مسافران» اطلاعات مسافر را مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و …  وارد کنید و در آخر روی گزینه «ثبت مسافر» کلیک کنید. در ضمن می‌توانید از قسمت «افرودن مسافر» در صورت تمایل مسافر جدید اضافه کنید.

قدم چهارم: چک کردن اطلاعات وارد شده

بعد از تکمیل اطلاعات در مرحله بعد اطلاعاتتان را چک کنید. در صورتی که تمام اطلاعات به درستی وارد شده، برای پرداخت و صدور بلیط روی گزینه پرداخت کیک کنید تا به درگاه پرداخت منتقل شوید. در این مرحله در صورتی که کد تخفیف خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ دارید، آن را در محل کد تخفیف وارد کنید.

خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ

خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ

جدیدترین شرایط پذیرش مسافر و خرید بلیت پرواز خارجی

قدم پنجم: دریافت پیامک صدور بلیط

بعد از پرداخت، پیامکی مبنی بر صدور موفقیت‌آمیز بلیط هواپیما اسنپ تریپ دریافت می‌کنید که در آن اطلاعات پروازتان و کد پیگیری خرید قابل مشاهد است. همچنین لینک دریافت بلیط و سایر اطلاعات درباره نحوه استرداد بلیط را در این لینک می‌توانید ببینید.
اگر درباره نحوه چاپ بلیطتان سوالی دارید، پیشنهاد می‌کنیم بلاگ زیر را بخوانید.

راهنمای جامع چاپ بلیط سفر

مزایای خرید بلیط پرواز از اسنپ تریپ

اسنپ‌تریپ به شما این امکان را می‌دهد که با هر بودجه‌ای در هر زمانی بتوانید دقیق‌ترین جست‌وجو و انتخاب بلیط هواپیما را داشته باشید. مراحل کوتاه و آسان خرید اینترنتی بلیط هواپیما از اسنپ‌تریپ با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر آغاز می‌شود و با چند کلیک به مرحله پرداخت و دریافت بلیط هواپیما ختم می‌شود تا بدون صرف وقت و هزینه برای خرید حضوری بلیط هواپیما در دنیای پرمشغله‌ی امروز، خدمتی در جهت سفر آسان و ارزان باشد. اسنپ تریپ به خوبی می‌داند که با وجود ده‌ها شرکت هواپیمایی آنلاین و غیرآنلاین رقیبانش در این عرصه کم نیستند. اما با تضمین ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته سعی دارد از این عرصه نیز سربلند بیرون بیاید.

اسنپ‌تریپ، از خرید بلیط تا رزرو هتل

اگر بخواهید به هرکجای ایران عزیزمان سفر کنید برای خرید بلیط ارزان هواپیما، اسنپ تریپ را به یاد داشته باشید. البته این همه ماجرا نیست. برای رزرو هتل محل اقامتتان هم می‌توانید به اسنپ تریپ سر بزنید و محل اقامتتان را رزرو کنید. بی صبرانه منتظریم با شما سوار هواپیما می‌شویم، کنارتان بنشینیم و از پنجره هواپیما همراه با شما ابرها را تماشا کنیم. از کوچکتر شدن آدم‌ها و خیابان‌ها و ماشین‌ها از این بالا و اوج گرفتن ذوق کنیم و وقتی به مقصد رسیدیم با خیال راحت به سمت هتل حرکت کنیم.

سفر بر وفق مراد؛ با رزرو هتل از اسنپ‌تریپ

دسته:ایرانگردیپرواز

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد