رمانتیک‌ترین هتل‌های کیش برای ماه عسل

تاریخ انتشار : 26 آذر 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۳ اسفند ۱۴۰۱
رمانتیک‌ترین هتل‌های کیش برای ماه عسل

سال‌هاست جزیره رویایی کیش از اولین جاهایی است که تازه عروس و دامادها برای ماه عسل و گذران تعطیلات به آنجا می‌روند. قدم‌ زدن در کنار ساحل دست در دست هم و تماشای غروب زیبای آفتاب بر فراز دریا، لحظات ناب و فراموش ناشدنی را خلق می‌کند. در چنین سفر شاعرانه‌ای، اقامت در یک هتل زیبا با فضایی رمانتیک می‌تواند خاطرات زیبای ماه عسل را دو چندان زیبا و به‌ یادماندنی کند. با خواندن این بلاگ با رمانتیک‌ترین هتل‌های کیش آشنا می‌شوید!

هتل ترنج کیش

هتل ترنج، اولین هتل آبی در ایران و از گران‌ترین هتل‌های ایرانی است. چرا می‌گوییم این هتل آبی است؟ چون اتاق‌های هتل ترنج روی پایه‌هایی قرار دارند که در آب فرو رفته‌اند و شما می‌توانید زیر پای خود جریان آب نیلگون خلیج ‌فارس را ببینید!  این هتل زیبا و مدرن در جنوب غربی جزیره کیش ساخته شده است. این هتل در مجموع، دارای ۱۰۰ اتاق و سوئیت است که از بالا به شکل ترنج دیده می‌شوند.

علاوه بر امکانات بی‌نظیر و منظره زیبای دریا که از پنجره قابل ‌مشاهده هستند، روی کف هر یک از اتاق‌ها یک پنجره وجود دارد. این پنجره، همانند یک آکواریوم اختصاصی، زیبایی‌های خلیج‌ فارس را به شما نشان می‌دهد. اگر دوست دارید ماه عسل خود را در یک هتل مجلل در جزیره کیش بگذرانید و هزینه برایتان مهم نیست، بهترین هتل برای ماه عسل کیش این هتل زیبای دریایی است.

تصویر هتل ترنج کیش

هتل داریوش کیش، اقامت در دل تخت جمشید

اقامت در هتل داریوش کیش شما را یاد ایران باستان و عظمت کاخ‌هایش می‌اندازد! طراحی این هتل پنج‌ ستاره یک طراحی منحصر ‌به ‌فرد است و نمای خارجی این هتل، شباهت زیادی به کاخ تخت جمشید دارد. امکانات این هتل فراتر از شهر افسانه‌ای داریوش است. به‌جز امکانات فراوانی که در همه اتاق‌ها برای راحتی شما قرار داده شده‌اند، صبحانه، استخر شنای اختصاصی، رستوران و کافی‌شاپ هم بخشی از خدمات هتل داریوش به شمار می‌روند. در استخر شنای این مجموعه، منظره بی‌بدیلی از خلیج نیلگون همیشه فارس، پیش چشم شما قرار دارد. علاوه بر این امکانات، سالن ورزش، سالن بیلیارد، میز پینگ‌ پنگ، لاین دوچرخه‌سواری و زمین تنیس بخشی دیگر از امکانات تفریحی این مجموعه هستند.

از دید بسیاری از زوج‌های جوان، این هتل به‌عنوان بهترین هتل برای ماه عسل کیش معرفی شده است. با انتخاب هتل داریوش نه‌ تنها اقامت راحتی خواهید داشت، بلکه می‌توانید از مناظر تاریخی و طبیعی اطراف نیز بهره‌مند شوید.

نمای هتل داریوش با طراحی ایران باستان

هتل شایان کیش

با اقامت در هتل شایان خیالتان از بابت رفت و آمدراحت باشد. این هتل از نظز موقعیت مکانی در یکی از بهترین نقاط کیش واقع شده و با بازارچه حافظ کیش تنها دو دقیقه و با صخره خرچنگ‌ها تنها چهار دقیقه فاصله دارد. اگر بخواهید از هتل شایان پیاده به سمت صخره خرچنگ‌ها بروید، کمتر از بیست دقیقه در راه خواهید بود. از ویژگی‌های مهم هتل شایان، نزدیکی آن به دریا است. برخی از امکانات این هتل پنج‌ ستاره عبارت‌اند از: رستوران با انواع غذا‌های ایرانی و خارجی، پارکینگ، سالن بیلیارد، استخر و …

نمای بیرونی هتل شایان

هتل مارینا پارک کیش

اگر اهل دوچرخه سواری هستید، در محوطه هتل مارینا پارک می‌توانید زیر نور آفتاب دلپذیر کیش دوچرخه سواری کنید و لذت ببرید. هتل مارینا، هتلی پنج ‌ستاره است که در قلب جزیره کیش و در بهترین نقطه بلوار مرجان قرار گرفته؛ این هتل ساختاری مدرن با منظره رو به ساحل دارد. غذا‌های دریایی متنوع ایرانی و فرنگی در رستوران نیلوفر آبی هتل مارینا نیز ارزش چشیدن خواهند داشت. این هتل مدرن، از امکاناتی مانند زمین تنیس، استخر شنا، جکوزی، باشگاه ورزشی، اتاق بازی‌های ویدئویی، مغازه‌های متنوع و سونا برخوردار است. این هتل را با تمام امکاناتش می‌توان به ‌عنوان بهترین هتل برای ماه عسل کیش در نظر گرفت. با اقامت در هتل مارینا، به بسیاری از مراکز و بازارچه‌های خرید معروف کیش نزدیک خواهید بود. به‌ علاوه، می‌توانید با رفتن به پارک آبی این هتل نیز خاطراتی رمانتیک و به یاد ماندنی برای خود بسازید!

نمای بیرونی هتل مارینا پارک

هتل بین‌المللی کیش

هتل پنج ستاره بین‌المللی کیش در سال ۱۳۹۶ احداث شده است و جزء هتل‌های تازه‌تاسیس و مدرن جزیره کیش به شمار می‌رود. از ویژگی‌های هتل بین‌المللی کیش می‌توان به نزدیکی آن به اسکله کیش و مراکز خرید مریم و ونوس اشاره کرد. از آنجا که هتل رو به دریا ساخته شده است، اتاق‌های روبه‌رویی آن نمای دریا دارند.

این هتل دارای یک رستوران مجهز برای سرو غذا‌های ایرانی و فرنگی است. پارکینگ، استخر، سرو صبحانه در اتاق و اینترنت رایگان در لابی از جمله امکانات دیگر هتل بین‌المللی کیش هستند.

نمای بیرونی هتل بین‌المللی

بهترین تفریحات آبی برای ماه عسل

تور‌های غواصی، قایق‌رانی در خلیج ‌فارس، اسکی روی آب، قدم‌زدن در کنار ساحل و آفتاب ‌گرفتن در سواحل باز و بسته از جمله بهترین تفریحات آبی برای ماه عسل در کیش هستند. همچنین می‌توانید از پارک‌های آبی جزیره کیش مانند پارک آبی دلفین‌ها نیز دیدن کنید. از جمله تفریحات و جاذبه‌های دیدنی کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کشتی یونانی
  • اسکله تفریحی کیش
  • تفریحات آبی مختلف
  • پیست سافاری کیش
  • پارک آبی دلفین‌ها
  • باغ پرندگان
  • شهر زیرزمینی کاریز کیش
  • اسب‌سواری در ساحل
  • شترسواری
  • اتاق فرار کیش
  • پینت بال کیش
  • شهربازی کیش

یک سفر رمانتیک به کیش با چاشنی ماه عسل!

برای زوج‌های جوانی که جزیره کیش را برای ماه عسل خود انتخاب می‌کنند، نزدیکی به دریا و مراکز خرید اهمیت زیادی دارد. همچنین هتل‌هایی که پکیج مخصوص ماه عسل دارند، تخفیف‌ها و خدمات خوبی به تازه عروس و داماد‌ها ارائه می‌دهند. در این بلاگ چند نمونه از هتل‌ها را معرفی کردیم. شما می‌توانید با توجه ‌به بودجه خود، یکی از این هتل‌ها را از اسنپ‌تریپ رزرو و ماه عسل خود را رویایی‌تر کنید!

بهترین هتل برای ماه عسل در ایران کدام است؟
دسته:ایرانگردیهتل

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد