بهترین هتل برای ماه عسل در ایران کدام است؟

تاریخ انتشار : 20 فروردین 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۱۹ دی ۱۴۰۱
بهترین هتل برای ماه عسل در ایران

یکی از سفرهای مهم زندگی برای خیلی‌ها ماه عسل است. خیلی‌ها مراسم عروسی را مختصر برگزار میکنند که برای ماه عسل پول بیشتری کنار بگذارند و خیلی‌های دیگر هرچه قدر مراسم را مفصل برگزار کرده باشند، ماه عسل هم می روند، چون حسابش جداست. برنامه‌ریزی برای ماه عسل از حساس‌ترین برنامه‌ریزی‌هاست. بنابراین باید به چگونه برگزار شدنش هم فکر کرد. اینکه در ایران باشد بهتر است یا خارج؟ کدام شهر برای ماه عسل رفتن مناسب‌تر است یا بهترین هتل برای ماه عسل در ایران کدام است؟ با اسنپ تریپ همراه باشید.

بهترین هتل‌های مشهد

هتل پردیسان مشهد

اتاق‌های هتل پردیسان مشهد

خیلی‌ها ماه عسل می‌روند مشهد. مشهد هم یعنی شهر هتل‌های ایران. در مشهد انتخاب یک هتل برای گذران ماه عسل از بین آنهمه هتل دشوار است. ولی آنهایی که این تجربه را از سر گذرانده‌اند چند پیشنهاد دارند. اگرچه هرچقدر هتل لوکس‌تر، رمانتیک‌تر و بهتر باشد، قیمتش هم بالاتر است.

هتل قصر

یکی از اولین انتخاب‌ها برای تازه عروس و دامادها هتل قصر است. هتل قصر خودش دارای اتاق پرنسس است و امکانات کاملی مثل چند رستوران، استخر، سونا، جکوزی و حمام با وان در اتاق‌ها دارد. فاصله این هتل تا حرم ۵ دقیقه بیشتر نیست.

هتل پردیسان

هتل پردیسان مثل هتل قصر یکی از هتل‌های ۵ ستاره مشهد است. هتل پردیسان نیز از نظر خیلی‌ها بهترین انتخاب برای گذراندن ماه عسل است. این هتل خودش مثل یک شهر می‌ماند چون علاوه بر اتاق عقد و عروسی و آپارتمان و سوئیت، شامل ۵ رستوران، استخر و سونا، آمفی تئاتر و زمین تنیس نیز هست و یکی از معروفترین ستوران‌های مشهد یعنی رستوران معین درباری در مجاورتش قرار گرفته.

هتل قصر طلایی

هتل نوساز قصر طلایی نیز با داشتن اتاق‌های پرنسس رویال می‌تواند در لیستتان قرار بگیرد. این هتل ساختمانی بلندمرتبه است که در اتاق پرنسسش حمام با وان دارد. و امکانات هتل نیز شامل لیست عریض و طویلی‌ست. تا حرم ۱۰ دقیقه بیشتر فاصله ندارد. و شامل چند نوع رستوران و کافی‌شاپ، حمام ترکی، استخر و سونا و جکوزی، ماساژ و سالن بیلیارد هم هست.

کیش

هتل مارینا پارک کیش

اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش

کیش، جزیره آب و آفتاب در لیست بسیاری از زوج‌ها برای گذران ماه عسل است. چون هم شیک است، هم سواحل بی‌پایان مرجانی دارد. هم برای خرید و هم در یک کلام اگر دلتان بخواهد با خیال راحت و به دور از دود و دم و شلوغی در جزیره ای گشت و گذار کنید، مناسب است. جزیره کیش هتل‌های لوکس زیادی دارد، اما ما چند پیشنهاد برای شمایی که می‌خواهید ماه عسل به کیش بروید، داریم.

غروب در کدام نقطه کیش دیدنی‌تر است؟

و اما اگر دلتان بخواهد ماه عسل را در هتلی که ۷۵۰ متر ساحلی اختصاصی دارد، باشید، هتل مارینا پارک می‌تواند انتخابتان باشد. هتل مارینا پارک برای عاشقان تفریح‌های دریایی نیز مناسب است. چون در خود هتل امکانات غواصی، جت اسکی، کلوب ورزشی و پارک آبی اختصاصی هم وجود دارد.

بهترین هتل‌های شمال

هتل پارسیان رامسر

اتاق‌های هتل پارسیان رامسر

پای هر سفری که در میان باشد مقصد برای خیلی‌ها شمال است. اگرچه بسیاری ترجیح می‌دهند در شمال ایران به جای هتل در ویلا اقامت کنند، اما در شمال هتل‌هایی هست که برای مراسم خاص به خصوص ماه عسل ایده‌آل‌ترین هستند.

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر که قدیم‌ها اسمش هایت بوده یکی از قشنگ‌ترین هتل‌های شمال ایران است. هتل پارسیان خزر بین جنگل و دریا واقع شده و بنابراین بخشی از اتاق‌هایش رو به جنگل و برخی دیگر رو به دریاست. حمام با وان و امکانات کاملی هم در اتاق‌ها هست. هتل پارسیان خزر پلاژ اختصاصی دارد و چند رستوران هم در آن واقع شده، به خصوص که حال و هوای خوش گذشته‌ها نیز در آن موج می زند.

هتل پارسیان رامسر

هتل پارسیان رامسر، بدون شک یکی از بهترین هتل‌های شمال ایران است، دلیل اصلی‌اش هم برمی‌گردد به معماری هتل که سبک کلاسیکی دارد. هتل پارسیان رامسر که قبل از انقلاب ساخته شده دو ساختمان جدید و قدیم دارد. منظره برخی از اتاق‌هایش رو به دریا و بخشی دیگر رو به جنگل‌های سرسبز رامسر است و داشتن سوئیت دو تخته ماه عسل و امکاناتی مثل چندین رستوران و جکوزی و سونا آن را در لیست ما برای بهترین هتل برای ماه عسل در ایران قرار داده است.

بهترین هتل‌های شیراز

شیراز، شهر شعر و ادب ایران و باغ‌های دل‌انگیز انتخاب بسیاری برای ماه عسل است. چون هم خودش دیدنی‌ست و هم هتل‌هایش مناسب ماه عسل. به خصوص اگر در اردیبهشت بخواهید به آن سفر کنید.

هتل زندیه شیراز

اگر بخواهید ماه عسل را در هتلی با معماری نیمه سنتی بگذرانید که یادآور بناهایی مثل حمام وکیل است، هتل زندیه انتخابی‌ست ایده آل. هتل زندیه جدیدترین هتل شیراز است، سوئیت ماه عسل با امکاناتی کامل دارد و حمام ترکی و رستوران‌های مختلف و نزدیکی به جاهای دیدنی شهر از ویژگی‌های این هتل ۵ ستاره است.
انتخاب‌های  دیگری هم در شیراز هست مثل هتل بزرگ که به بزرگی یک شهر است و اتاق عقد و عروسی هم دارد.

سوالات متداول

بهترین هتل‎‌‌های ایران برای ماه عسل کدمند؟

هتل پارس خزر چالوس، هتل پردیسان مشهد، هتل مارینا کیش و هتل زندیه شیراز بهترین هتل‌ برای ماه عسل هستند.

هتل ترنج کیش برای ماه عسل چه امکاناتی دارد؟

این هتل با داشتن استخری در بام، بالکن‌هایی رو به دریا، رستوران و کافی‌شاپ سرباز و سرپوشیده برای ماه عسل گزینه بسیار خوبی است.

چگونه باید هتل مورد نظرمان را رزرو کنیم؟

شما به آسانی می‌توانید به سایت اسنپ تریپ بروید و اتاق‌های موردنظر هتل خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

دسته:ایرانگردیهتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد