چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

تاریخ انتشار : 22 شهریور 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

زمانی که قصد سفرکردن به کیش را داشته باشید چیزی که برای شما مهم و مفید خواهد بود راهنمای تور کیش است تا به‌­خوبی اطلاعاتی درباره مکان‌­های دیدنی و تفریحات این منطقه به­ دست آورید. جزیره زیبای کیش که همچون نگینی در دل خلیج فارس می‌­درخشد، یکی از مکان­‌های دیدنی و لوکس کشور به­ شمار می‌­رود که از مکان­‌های تاریخی و سواحل زیبا گرفته تا مراکز خرید و رستوران‌­های خاص و مجلل را برای مسافران فراهم کرده است. اگر قصد سفر به کیش را دارید و به دنبال خرید تور با قیمت مناسب هستید، ابا ما در ادامه این بلاگ همراه باشید!

بهترین زمان سفر به کیش

در ابتدا برای راهنمای تور کیش باید از آب­ و هوای این منطقه اطلاعات درستی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید با یک برنامه ­ریزی درست و دقیق از تمام لحظات سفر خود در این جزیره رویایی لذت ببرید.

کیش در بخش جنوبی کشور قرار دارد و همانند دیگر شهرهای این منطقه از تابستان­‌هایی گرم و شرجی برخوردار بوده اما در زمستان میانگین دمای هوای این جزیره در حدود ۲۷ درجه سانتی‌­گراد است.

از همین رو به این توجه داشته باشید که به­طور کلی فصل­‌های سرد سال و اوایل بهار که هوای منطقه هنوز معتدل و دلپذیر است و می‌­تواند به ­عنوان بهترین زمان برای سفر به این جزیره باشد.

البته برای کسانی که به هر دلیل خاصی امکان سفر در تابستان برای آنها فراهم شده، باز هم جای نگرانی نیست چراکه جزیره کیش تا نیمه ‌های شب نیز برای مسافران برنامه­ های متنوعی دارد و شما می­‌توانید از تفریحات آبی و گشت ­و گذارهای شبانه نهایت لذت ببرید.

حمل و نقل در کیش

در کیش چیزی به­ عنوان اتوبوس و مترو برای حمل­ و نقل عمومی دیده نمی‌­شود و شما می‌­توانید برای جا به­ جایی و رفتن به مناطق مختلف این شهر از تاکسی‌­ها کمک بگیرید. البته اگر مایل به پیاده‌­روی باشید می­توانید برخی از مناطقی که فاصله کمی با هم دارند را از طریق مشاهده کنید.

از طرفی این امکان برای مسافران فراهم شده تا با استفاده از دوچرخه بتوانند دور جزیره بچرخند و اگر اهل ورزش و ماجراجویی باشید، این راه می‌­تواند یک تجربه دوست‌­داشتنی را برای شما ایجاد کند.

علاوه ­بر این موارد در راهنمای تور کیش برای حمل­ و نقل، باید این را هم در نظر بگیرید که در این جزیره، امکان اجاره خودروهای لوکس برای مسافرانی که شرایط آن را داشته باشند، فراهم شده است.

جاذبه‌های تاریخی کیش

راهنمای تور کیش

راهنمای تور کیش

شاید برای خیلی از افراد جزیره کیش تنها مکانی توریستی و تفریحی محسوب شود و کمتر کسی به­ دنبال مکان­‌های تاریخی در این منطقه بگردد اما بهتر است این را بدانید که کیش نیز پیشینه تاریخی دارد و اماکن فرهنگی و قدیمی را می‌­توان در آن مشاهده کرد.

خانه اعیانی کیش

یکی از مناطق تاریخی در جزیره کیش خانه اعیانی نام دارد که در شهر باستانی حریره با قدمتی ۸۰۰ سال قرار گرفته و این مکان درحال­ حاضر برای بازدید مسافران قابل دسترسی است.

البته در کنار این خانه قدیمی جاذبه­‌های دیگری نیز در شهر باستانی حریره به چشم می­‌خورد که شامل حمام، قنات­‌های قدیمی، مسجد و مجموعه ساحلی است که می­‌توانید از آنها بازدید کنید.

شهر زیر زمینی کاریز

قدمت سنگواره­‌های شهر زیرزمینی کاریز به هزاران سال پیش برمی­‌گردد و از دالان‌­های مختلفی تشکیل می­‌شود که در عمق ۱۶ متری زمین قرار دارد. سقف این بنا از صدف‌­ها و مرجان‌­های طبیعی پوشیده شده و از آن مناطقی خواهد بود که نمی­‌توان در راهنمای تور کیش از دیدن آن غافل شد.

سواحل کیش

زمانی که درباره راهنمای تور کیش اطلاعات کسب می­کنید، سواحل متعدد و زیبای این جزیره از آن مناطقی است که به هیچ وجه نمی­توان آنها را نادیده گرفت. تعدادی از این سواحل همیشه شاهد ازدحام جمعیت هستند درحالی­که برخی دیگر، بهترین محل برای رسیدن به آرامش است.

قدم­زدن در ساحل و استفاده از امکانات مختلف آن همیشه برای مسافران لذت­بخش خواهد بود، تعدادی از این سواحل دیدنی و جذاب که در سفر به کیش باید از آنها دیدن کنید شامل موارد زیر است:

  • اسکله تفریحی: پیاده­‌روی روی این اسکله ساده­‌ترین تفریحی است که می­توانید از آن بهره­مند شوید، سفر با کشتی­‌های آکواریومی، دوچرخه­سواری و تفریحات آبی از دیگر سرگرمی­های این ساحل محسوب می­شود.
  • ساحل سیمرغ: یکی دیگر از سواحل جذاب و دوست­داشتنی کیش سیمرغ نام دارد که انواع تفریحات همچون پینگ پنگ، بدمینتون، زمین بازی کودکان و مسیر دوچرخه­ سواری را برای مسافران در نظر گرفته است.
  • ساحل نارگیل: جذاب­ترین بخش این ساحل تعداد زیادی درخت نارگیل است که در کنار هم قرار دارند و فضایی دنج و دلنشین را برای گذران اوقات ایجاد می­‌کند.
  • ساحل میرمهنا: پارک میرمهنا به­عنوان معروف­ترین ساحل جزیره کیش شناخته می­‌شود که آلاچیق‌­های زیادی را برای استراحت مسافران در کنار تفریحات متعدد در نظر گرفته است.

تعدادی دیگر از تفریحات این منطقه شامل پاراسل، آکواریوم، کشتی­‌های تفریحی، کیبل اسکی و بسیاری موارد دیگر است، درواقع می­توان گفت تنوع تفریحاتی که در جزیره توریستی کیش وجود دارد آنقدر زیاد هستند که شاید با یک سفر چند روز، وقت کافی برای امتحان­کردن همه آنها را نداشته باشید.

مراکز خرید کیش

در این جزیره لوکس می­‌توانید مراکز خرید متفاوتی را ببینید که همیشه مورد توجه بسیاری از مسافران قرار می­‌گیرد، تنوع برندهای مختلف از لوکس تا ارزان­ قیمت، این فرصت را به شما می­دهد تا در کنار گشت­گذار زمانی را هم برای خرید اختصاص دهید.

اگر به ­دنبال محلی برای خرید لوکس از میان برندهای معروف هستید، سرزدن به مراکزی همچون دامون و پردیس ۱ و ۲ برای شما مناسب خواهد بود. از طرفی برای تهیه کالاهایی باکیفیت و مقرون­ به ­صرفه امکان دارد بخواهید که از پاساژهای ونوس، مروارید و پانیذ دیدن کنید.

بهترین رستوران‌های کیش

برای راهنمای تور کیش یکی از مهم­ترین بخش‌­هایی که باید در نظر بگیرید این است که بعد از گشت ­و گذار در این منطقه، بهترین انتخابی که برای رفع خستگی شما وجود دارد رفتن به رستوران­‌های مختلف جزیره است. تعدادی از بهترین رستوران­‌های کیش عبارت ­اند از:

  • دامون
  • هواری
  • دارچین
  • فودلند
  • میرمهنا
  • کوه نور
  • پدیده شاندیز
  • پایاب
  • رویال استار
  • قصر سفید

بهترین هتل‌‌های کیش

زمانی که قصد سفر به هر منطقه­‌ای را داشته باشید بدون تردید انتخاب یک اقامتگاه مناسب برای شما اهمیت زیادی خواهد داشت. ازآنجایی­‌که جزیره کیش در تمام طول سال پذیرای مسافران زیادی است، هتل­‌های متعددی را می­‌توان در این جزیره پیدا کرد که بسته به بودجه خود می‌­توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

تعدادی از هتل­‌های ۵ ستاره کیش که جزء اقامتگاه­‌های لوکس و مجلل محسوب می‌­شوند شامل ترنج، داریوش، مارینا، پانوراما، میراژ و بین­‌المللی کیش بوده که هزینه اقامت در اتاق­‌های آنها با یکدیگر متفاوت است. صدف، آرامیس و فلامینگو نیز به­ عنوان هتل­‌های ۴ ستاره شناخته می­‌شوند.

خرید تور کیش با بهترین قیمت از اسنپ تریپ

حالا که اطلاعات کافی درباره راهنمای تور کیش در اختیار دارید پیدا کردن یک مجموعه برای انتخاب تور کیش یکی از مهم­ترین اقدامات مورد نیاز قبل از سفر خواهد بود که برای این منظور اسنپ تریپ به شما کمک خواهد کرد.

سایت اسنپ تریپ با امکان رزرو بهترین هتل­‌ها و ارائه بلیط­‌ هواپیما با مناسب‌­ترین قیمت، می­‌تواند انتخاب هوشمندانه­‌ای برای شما باشد تا با خیال راحت مقدمات سفر خود را آماده کنید.

دسته:تور

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
شهربازی‌ هایلند، از جاذبه‌های هیجانی کیش!

شهربازی‌ هایلند، از جاذبه‌های هیجانی کیش!

21 مرداد 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد