سفر به تایلند بدون دردسر قرنطینه!

تاریخ انتشار : 17 آبان 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۱۷ آبان ۱۴۰۰
سفر به تایلند بدون دردسر قرنطینه!

با پیدا شدن سر و کله کرونا در دنیا؛ صنعت گردشگری هم از آسیب‌ها بی‌نصیب نماند. و بسیاری از کشورهایی که اقتصاد آن‌‌ها بر پایه صنعت توریسم بود، بزرگ‌ترین ضررکنندگان قرنطینه در دنیا بودند. اما به مرور و با شروع واکسیناسیون سراسری در دنیا؛ درهای گردشگری کشورها، یکی یکی به روی مسافران باز شد. و این صنعت دوباره به روزهای رونقش برگشت. تا چند روز اخیر تایلند از آن کشورهایی بود که برای پذیرایی از گردشگران با قانون قرنطینه دو هفته‌ای و تست پی‌سی‌آر منفی، سعی در مهار و کنترل بیماری کرونا در کشورش داشت. اما حالا در اقدام و اعلامی تازه خبر لغو قرنطینه‌های دو هفته‌ای را برای مسافران اعلام کرد.

از حالا بدون قرنطینه میهمان تایلند باشید!

لغو قرنطینه اجباری برای مسافران در خبرگزاری رویترز اعلام شد. در این گزارش آمده است که «صدها گردشگر خارجی واکسینه‌شده روز دوشنبه به عنوان نخستین گروه از گردشگرانی که پس از ۱۸ ماه ملزم به سپری کردن دوران قرنطینه در تایلند نیستند وارد بانکوک شدند».

دولت تایلند در جهت احیای صنعت گردشگری خسارت‌دیده کشور به گردشگران بیش از ۶۰ کشور از جمله چین و ایالات متحده اجازه ورود داد. و بعد از تایلند پیش‌بینی می‌شود که با توجه به علاقه گردشگران اروپایی برای سفر به مناطق گرم‌تر، چند کشور دیگر هم در لیست مسافران مجاز و بدون نیاز به قرنطینه قرار بگیرند. تایلند که یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری آسیا – اقیانوسیه است، در ۱۸ ماه گذشته مقررات سختگیرانه‌ای برای ورود به کشور به اجرا گذاشته بود.

بیشتر بخوانید: آخرین شرایط پذیرش مسافران در کشورها

پیش از شیوع ویروس کرونا، گردشگری حدود ۱۲ درصد از تولیدات ناخالص داخلی تایلند را پوشش می‌داد. و پایتخت این کشور نیز در سال ۲۰۱۹ به عنوان پربازدیدترین شهر جهان معرفی شد.

مقام‌های تایلند در ماه جولای جزیره «پوکت» را بازگشایی کرده بودند. و در آن زمان این امکان برای گردشگران واکسینه‌شده فراهم شده بود که با اقامت در این جزیره از گذراندن قرنطینه اجباری دوهفته‌ای وارد دیگر مناطق این کشور شوند. بر اساس برنامه جدید تایلند، مسافران باید نخستین‌ شب اقامت خود را در یک هتل معین بگذرانند. و پس از ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا می‌توانند به نقاط مختلف بروند.

دسته:اخبارجهانگردی

مطالب مرتبط :

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

17 خرداد 1401
رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

3 خرداد 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد