سفر به لندن، یک تجربه رویایی که فراموش نمی‌کنید!

تاریخ انتشار : 12 دی 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۱۲ دی ۱۴۰۱
سفر به لندن، یک تجربه رویایی که فراموش نمی‌کنید!
لندن، روح و قلب بریتانیا است! شهری پر رمز و راز که درون حجابی از مه می‌درخشد. شهری تاریخی که در دوران مدرن، یکی از پایتخت‌های فرهنگی اروپا محسوب می‌شود و هم‌نشینی ساختمان‌های بلند و مراکز سنتی تئاتر، ویژگی خاص آن است. عبور رود تایمز از میان این شهر نیز غروب‌های لندن را به منظره‌ای جادویی تبدیل کرده‌است. در این بلاگ قصد داریم شما را با این شهر سحرآمیز آشنا کنیم و راهنمای کوتاهی برای سفر به لندن ارائه کنیم. فراموش نکنید برای خرید بلیط هواپیما به مقصد این شهر می‌توانید روی سایت اسنپ‌تریپ و پشتیبانی ۲۴ ساعته آن حساب کنید.

با لندن بیشتر آشنا شویم.

لندن در زمان رومی‌ها بنا شده است و به‌عنوان شهری استراتژیک که به اکثر نقاط اروپا دسترسی راحتی دارد، قرن‌ها در جنگ و کشمکش بوده است. این شهر مصائب زیادی را در طول تاریخ تجربه کرده است که نزدیک‌ترین آن‌ها به زمان ما، آتش‌سوزی وسیع در قرن ۱۶ بود. بعد از آن، لندن از میان خاکستر‌ها برخاست و مانند جواهری در اروپا و دنیا درخشید.

لندن کجاست؟

لندن با حدود ۸٫۵ میلیون نفر جمعیت در شمال غربی قاره اروپا قرار دارد. رودخانه تایمز از میان این شهر می‌گذرد و آن را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌کند. مساحت این شهر ۱۵۸۴ کیلومترمربع است.

هوای عاشقانه در لندن!

آب‌وهوای این شهر به دلیل عبور رود تایمز، معتدل است. در زمستان، هوای لندن زیاد سرد نمی‌شود، تابستان‌های زیاد گرمی هم ندارد؛ ولی در طول سال، روز‌های زیادی در لندن باران می‌بارد. در لندن هوای آفتابی موهبتی است که در طول سال، زیاد نصیب مردمان این شهر نمی‌شود.

بهترین زمان سفر به لندن

خیابانی زیبا در شهر لندن فصل بهار در این شهر خیلی زود شروع می‌شود و هوا معتدل و دل‌انگیز می‌گردد. برای سفر به شهر لندن، بهار بهترین زمان است. همچنین در ماه ژانویه، مسافران زیادی وارد لندن می‌شوند تا شب کریسمس را در این شهر سپری کنند و از مغازه‌های شیک لندن خرید کنند. در فصل تابستان هم‌زمان با تعطیلی مدارس، هوای لندن برای سفر بسیار مطبوع است. در این فصل، فستیوال‌های مختلفی در این شهر برگزار می‌شوند و اکثر مردم در زمان فراغت، در پارک‌ها و میادین لندن به تفریح مشغول هستند.

چطور ویزای انگلیس بگیریم؟

بری سفر به لندن باید ویزای کشور انگلیس را دریافت کرده که به آن ویزای توریستی می‌گویند. برای اخذ ویزای توریستی انگلیس باید هدف شما از سفر مشخص باشد. شما می‌توانید به‌عنوان گردشگر به این شهر سفر کنید. در این صورت باید از نظر مالی تمکن خود را به دولت این کشور ثابت کنید. همچنین می‌توانید برای بازدید از اقوام خود نیز به لندن سفر کنید. در این حالت باید از طرف اقوام و بستگان خود دعوت‌نامه داشته باشید. برای شرکت‌ها در همایش‌ها، سمینار‌ها و جلسات تجاری نیز می‌توانید به لندن سفر کنید. در این حالت نیز باید مرجع برگزاری، برای شما دعوت‌نامه بفرستد. صدور ویزای توریستی انگلیس ۶ تا ۱۲ هفته کاری زمان می‌برد.
راهنمای جامع اخذ ویزای شینگن

گشت و گذار در لندن

در سفر به لندن و برای گردش در این شهر می‌توانید از مترو، اتوبوس، تاکسی و قایق استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هزینه تاکسی در این شهر بسیار زیاد است و پیشنهاد می‌کنیم از آن استفاده نکنید. برای صرفه‌جویی در هزینه‌های مترو و اتوبوس نیز توصیه می‌کنیم، کارت هوشمند شهری روزانه یا ماهیانه بخرید. در این صورت، هزینه‌های حمل‌ونقل شما در لندن بسیار کاهش می‌یابد.

جاذبه‌های گردشگری و جا‌های دیدنی لندن کجاست؟

در لندن جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارند که مسافران با هر سلیقه‌ای می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند. بهتر است قبل از سفر به لندن جا‌های دیدنی آن را شناسایی کنید تا بتوانید در هنگام سفر به این شهر، برای دیدن تک‌تک‌شان برنامه‌ریزی کنید. در ادامه، چند مکان گردشگری این شهر را به شما معرفی می‌کنیم.

تاور بریج

این برج در قسمت شرقی رودخانه تایمز قرار دارد و در قرن نوزدهم ساخته شد. از بالای تاور بریج می‌توانید ساختمان پارلمان انگلیس را مشاهده کنید.

چشم لندن

چشم لندن؛ از جذاب‌ترین جاذبه‌های سفر به لندن چشم لندن نام چرخ و فلکی است که تا ۱۳۵ متر بالا می‌رود و تقریبا از بلندترین نقطه آن به‌اندازه چند ثانیه کل لندن زیر پایتان است. تقاضا برای سوارشدن بر این چرخ‌وفلک، بسیار زیاد است و باید مدت طولانی در صف باشید.

کاخ باکینگهام

برای دیدن این کاخ دیدنی باید در فصل تابستان به لندن سفر کنید. در این کاخ با تاریخ پادشاهی انگلستان آشنا می‌شوید.

هزینه‌های اقامت در لندن

لندن در کل، شهر گرانی است و برای دیدن این شهر باید پول خرج کنید. اما مدیریت هزینه‌ها می‌تواند مخارج سفرتان را تا حد زیادی کاهش دهد. می‌توانید در هتل‌های ارزان‌قیمت این شهر اقامت کنید و از مزایای برخی از امکانات تفریحی رایگان در سفر به لندن بهره‌مند شوید. خرید کارت هوشمند مترو و اتوبوس، دیدن برنامه‌های رایگان تئاتر‌های خیابانی و بازدید از موزه‌ها و امکان گردشگری در روز‌ها یا ساعاتی که تخفیف دارند، از راه‌های صرفه جوبی در لندن هستند.

بهترین موزه‌های لندن

  • موزه بریتانیا که در آن، نزدیک به ۱۳ میلیون اثر از دنیای باستان را به نمایش گذاشته‌اند.
  • موزه ویکتوریا و آلبرت که در آن، آثار تاریخی از سراسر دنیا در معرض دید بازدیدکنندگان هستند.
  • گالری ملی که در آن، نقاشی‌های مطرح دنیا قرار دارند.
  • موزه مادام توسو که در آن، مجسمه‌های مومی شکل را نمایش می‌دهند.

لندن گردی با تورهای یک روزه

یکی از روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن، نقاط دیدنی و تاریخی لندن را با هزینه کمی ببینید، استفاده از تور‌های یک‌روزه بازدید لندن است. اتوبوس‌های دوطبقه توریستی یکی از مشهورترین و ارزان‌ترین تور‌های یک‌روزه‌ای هستند که هرروزه در لندن فعالیت دارند. در این اتوبوس‌ها، راهنما‌هایی وجود دارند که درباره مکان‌های دیدنی و تاریخی لندن به شما اطلاعات مفیدی ارائه می‌دهند. یکی از تور‌هایی که در سال‌های اخیر در لندن بسیار طرف‌دار پیدا کرده، تور یک‌روزه هری پاتر است. اگر از دیدن فیلم‌های مجموعه هری پاتر لذت می‌برید، در سفر به لندن حتما در این تور شرکت کنید.

سفر به دلبرباترین شهر جهان

سفر به لندن، سفری خاطره‌انگیز برای همه افراد خواهد بود، زیرا این شهر پر از مکان‌های دیدنی و تاریخی است. برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر به این شهر هم راه‌های متفاوتی وجود دارند که در این بلاگ به تعدادی از آن‌ها اشاره شد. امیدواریم از سفر و بازدید از شهر زیبای لندن لذت کافی را ببرید. یادتان باشد برای آن که بلیط پرواز خارجی به مقصد لندن را با بهترین قیمت بخرید، می‌توانید به اپلیکیشن یا سایت اسنپ‌تریپ سر بزنید.

برای بازدید و لذت‌بردن از لندن، بهترین فصل، بهار است که این شهر آب‌وهوای دلپذیری دارد.

برای اخذ ویزای گردشگری انگلیس یا باید دعوت‌نامه از طرف اقوام و بستگان خود داشته باشید یا تمکن مالی خود را به دولت این کشور ثابت کنید.

دسته:جهانگردی

مطالب مرتبط :

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

10 آبان 1402
سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

16 مهر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد