لیست هتل‌های بندرعباس را اینجا ببینید

تاریخ انتشار : 3 دی 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۳ اسفند ۱۴۰۱
لیست هتل های بندرعباس

اگر به بندرعباس سفر کردیم و قوم و خویش و آشنایی نداشتیم که به خانه‌اش برویم باید کجا بمانیم؟ نگاهی به لیست هتل‌های بندرعباس می‌تواند در انتخاب هتل مناسب کمک‌مان کند.

هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل بندرعباس است. این هتل ۵ ستاره دسترسی خوبی به ساحل و مراکز خرید بندرعباس دارد. بنابراین سفرتان کاری باشد یا تفریحی، این هتل گزینه‌ خوبی‌ست. هتل هرمز ۷ طبقه است و ۳۶۵ اتاق و ۲۲ سوییت دارد.

هتل هرمز چند گواهی‌نامه بین‌المللی در زمینه‌ هتل‌داری و گردشگری هم در کارنامه دارد که خیال خیلی‌ها را از بابت اینکه در هتل استانداردی اقامت می‌کنند، راحت می‌کند.

رستوران هتل، یکی از بهترین رستوران‌های بندرعباس است. برخورد کارکنان هتل حرفه‌ای و دوستانه است و بیشتر مسافران از اقامت در اینجا تجربه‌ خوشایندی داشته‌‌اند.

امکانات هتل: روم سرویس ۲۴ ساعته، لاندری، آسانسور، پارکینگ سرپوشیده،‌ آلاچیق، سرویس رایگان از فرودگاه به هتل، پله اضطراری،‌ رمپ، گشت غیررایگان،  استخر رایگان، زمین تنیس پولی، سالن بیلیارد پولی، اتاق چمدان، امکانات کاری مثل پرینت، فکس، سالن کنفرانس و اتاق جلسه، رستوران ایرانی، رستوران دریایی، کافی‌شاپ و مرکز خرید.

جاذبه‌های نزدیک: یک ربع پیاده تا معبد هندوها، ۱۰ دقیقه با ماشین تا حمام گله‌داری، یک ربع تا راه‌آهن بندرعباس و ۲۰ دقیقه تا فرودگاه.

قیمت: ارزان‌ترین اتاق این هتل لوکس، اتاق یک‌ تخته است که برای رزرو آن ۳۹۵ هزار تومان باید پرداخت.

هتل آتیلار بندرعباس

هتل آتیلار بندرعباس

هتل آتیلار در خیابان امام خمینی و نزدیک میدان ۱۷ شهریور قرار گرفته، بنابراین از هتل‌های مرکز شهر به حساب می‌آید که دسترسی خوبی به مراکز اداری و دانشگاهی دارند. هتل آتیلار با داشتن ۱۳ طبقه، یکی از بلندترین ساختمان‌های شهر است، رستوران هتل کمی گران است، اما غذاهای خوشمزه‌ای در آن آماده می‌شود.

امکانات هتل: روم سرویس،، پارکینگ سرپوشیده و روباز، رستوران ایرانی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، خودپرداز، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد پولی و خدمات تور.

جاذبه‌های نزدیک: ۳ دقیقه پیاده تا معبد هندوها، ۱۵ دقیقه با ماشین تا پارک ساحلی سورو، ۶ دقیقه تا حمام گله‌داری،‌ ۲۰ دقیقه تا راه‌آهن و نیم ساعت تا فرودگاه بین‌المللی بندرعباس.

قیمت: رزرو اتاق یک تخته ۲۶۰ هزار تومان و سوییت دو تخته ویژه ۶۹۴ هزار تومان هزینه دربردارد.

هتل ایران بندرعباس

هتل ایران بندرعباس

هتل ایران اقامتگاه نوسازی‌ست که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده. این هتل ۳ ستاره توانسته امتیاز ۴٫۵ را از کاربران سایت اسنپ تریپ بگیرد و جایگاه خوبی در لیست هتل‌های بندرعباس داشته باشد. هتل ایران، ۴ طبقه است و ۵۸ اتاق دارد.

امکانات، تمیزی و دسترسی خوب هتل نسبت به قیمتی که پرداخت می‌کنید، راضی‌کننده است. هتل ایران هم مثل هتل آتیلار در مرکز شهر و در خیابان امام خمینی قرار گرفته و مزیت دیگرش چشم‌انداز بیشتر اتاق‌ها به دریاست.

هتل ایران، رستوران ندارد، ولی برای خوردن چای و میان وعده می‌توان به کافه هتل رفت.  اگر انتظار چیدمان لوکس نداشته باشید و فقط تمیزی اتاق و برخورد خوب کارکنان برای‌تان مهم باشد، هتل ایران انتخاب خوبی‌ست.

امکانات هتل: روم سرویس ۲۴ ساعته، لاندری،‌ اینترنت در لابی، اتاق چمدان، کافی‌شاپ (سالن صبحانه‌خوری)،‌ آسانسور و تاکسی سرویس شبانه‌روزی.

جاذبه‌های نزدیک: ۱ دقیقه پیاده تا سیتی سنتر، ۵ دقیقه با ماشین تا حمام گله‌داری، ۱۵ دقیقه با ماشین تا ساحل سورو، ۲۰ دقیقه تا راه آهن و ۲۶ دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی بندرعباس.

قیمت: برای رزرو اتاق یک تخته در هتل ایران ۱۷۵ هزار تومان و برای سوییت پنج تخته ۵۶۰ هزار تومان باید بپردازید.

از بندرعباس چی سوغات ببریم؟

هتل آپادانا بندرعباس

هتل آپادانا بندرعباس

در بررسی لیست هتل‌های بندرعباس می‌رسیم به هتل آپادانا. این هتل از سال ۱۳۹۱ کارش را شروع کرده، ۷ طبقه‌ است و ۴۹ اتاق دارد. بعضی از اتاق‌های هتل رو به دریا و بقیه رو به خیابان هستند.

بیشتر مسافران از تمیزی و چیدمان اتاق‌ها راضی بوده‌اند. اگر اهل خرید باشید، خوب است بدانید که سیتی سنتر درست پشت هتل قرار گرفته. این هتل، رستوران ندارد، ولی می‌توان رستوران خوبی نزدیکش پیدا کرد.

پارکینگ هتل ظرفیت محدودی دارد و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو از داشتن جای خالی مطمئن شوید.

امکانات هتل: روم‌ سرویس ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی و اتاق، خدمات خانه‌داری، پارکینگ سرپوشیده و روباز، اتاق چمدان، صندوق امانات، کافی نت و تاکسی سرویس.

جاذبه‌های نزدیک: ۲ دقیقه پیاده تا سیتی سنتر، ۴ دقیقه پیاده‌ تا معبد هندوها، ۱۵ دقیقه با ماشین تا ساحل سورو، ۱۶ دقیقه تا اسکله شهید حقانی، ۲۶ دقیقه تا فرودگاه، ۱۶ دقیقه تا راه‌آهن بندرعباس و ۱۵ دقیقه پیاده‌ تا حمام گله‌داری.

قیمت: هزینه‌ای که برای رزرو اتاق یک تخته در هتل آپادانا پرداخت می‌کنید، ۱۳۴ هزار تومان است. هزینه رزرو گران‌ترین اتاق این هتل یعنی سوییت پنج تخته رویال ۳۳۵ هزار تومان است.

دیگر هتل‌های بندرعباس: 

هتل فروغ

هتل ناز ۲

هتل امین

قیمت‌ها مربوط به دی ۱۳۹۷ است.

مراکز خرید بندرعباس؛ شهر بازارهای مدرن و سنتی

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

معرفی فرودگاه بندرعباس و تمام امکاناتی که در انتظار شماست

معرفی فرودگاه بندرعباس و تمام امکاناتی که در انتظار شماست

2 آبان 1402
راهنمای سفر به بندرعباس، قلب تپنده هرمزگان

راهنمای سفر به بندرعباس، قلب تپنده هرمزگان

23 بهمن 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد