لیست هتل‌های چابهار به‌همراه عکس و آدرس

تاریخ انتشار : 15 آذر 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۱۷ آذر ۱۴۰۰
لیست هتل‌های چابهار به‌همراه عکس و آدرس

چابهار، با مردمان خونگرمش، نشسته در کرانه مکران و اقیانوس هند، از دلنشین‌ترین شهرهای جنوبی ایران است. و به خاطر آب و هوای همیشه بهاری‌اش، معروف به چهار بهار شده. دیدنی‌های چابهار دل هر مسافری را می‌برد و شیفته و مفتون خود می‌کند؛ از دیدن کوه‌های مینیاتوری و تالاب صورتی، تا تماشای غروب خورشید در سفر به چابهار، در لیست مسافرانش قرار دارد. فصل پاییز و زمستان، از فصل‌های مورد علاقه بسیاری برای مسافرت به جنوب کشور  و این شهر است. برای همین هم چندتا از هتل‌های پرطرفدار چابهار را برایتان لیست کرده‌ایم تا رزرو هتل چابهار برایتان راحت‌تر باشد. می‌توانید این هتل ها را از سایت اسنپ‌تریپ رزرو کنید و اقامت دلپذیری داشته باشید.

هتل لیپار؛ بهترین هتل چابهار

یکی از معروف‌ترین هتل‌های چابهار، هتل لیپار است. هتلی که با ۵ ستاره، در منطقه آزاد این شهر قرار گرفته و با اقامت در آن تنها دقایقی با ساحل فاصله دارید. از امکانات هتل لیپار چابهار به رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، و اینترنت می‌توان اشاره کرد. تمیزی و نظافت اتاق‌ها، برخورد خوب و حرفه‌ای پرسنل، و موقعیت مکانی مناسب برخی از نقاط قوتی هستند که مهمانان هتل لیپار از آن‌ها رضایت داشته‌اند. روم سرویس و خدمات خانه‌داری ارائه می‌شود. و اتاق‌ها و سوئیت‌های ۱ تا ۴ نفره، با دید باغ یا دریا، برای رزرو قرار دارند.

آدرس هتل لیپار چابهار: منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار

هتل بین المللی فردوس؛ از هتل‌های خوب چابهار

اگر در زمان سفر، به دنبال هتل در منطقه آزاد چابهار هستید، هتل فردوس گزینه مناسبی برای شماست. چه تنها سفر کنید و چه با خانواده و دوستان، هتل ۴ ستاره بین‌المللی فردوس می‌تواند اقامت خوشی را برایتان رقم بزند. رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، روم سرویس، خدمات CIP، و فضای بازی کودکان برخی از امکانات هتل فردوس است. موقعیت مکانی و دسترسی خوب، محیط صمیمی و راحت، و پرسنل خوش‌برخورد از موارد مثبتی هستند که مسافران هتل ذکر کرده‌اند.

آدرس هتل فردوس چابهار: منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار

هتل لاله؛ هتل ساحلی چابهار

هتل ۴ ستاره لاله، یکی از هتل‌های خوب چابهار است. از اتاق‌های ۱ تخته تا سوئیت‌های ۴ نفره رویال در هتل برای رزرو قرار دارند. سالن کنفرانس و همایش هم امکان برگزاری مراسم‌های رسمی را فراهم کرده. رستوران، روم سرویس، کافی‌شاپ، و اینترنت هم در هتل لاله چابهار برای مهمانان ارائه می‌شود. علاوه بر اینکه به ساحل و دریا دسترسی خوبی دارید، تنها چند دقیقه با مرکز شهر فاصله است.

آدرس هتل لاله چابهار: انتهای بلوار امام خمینی، روبه‌روی پارک الغدیر

هتل آذین؛ اقامت در چابهار با قیمت مناسب

مانند بسیاری از هتل‌های چابهار، هتل آذین هم در فاصله‌ی کمی از ساحل قرار گرفته. این هتل اتاق‌هایی راحت و ساده و با ظرفیت ۱ تا ۴ نفر را دارد. از مزایای هتل آذین چابهار می‌توان به برخورد خوش کارکنان، تمیزی و نظافت اتاق‌ها، و محیط صمیمی و خلوت اشاره کرد.

آدرس هتل آذین چابهار: بلوار قدس، اسکله ی شهید بهشتی، ساختمان اداری جدید

هتل شاهان؛ از هتل‌های ۴ ستاره چابهار

هتل ۴ ستاره شاهان، گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت در بین هتل‌های چابهار به‌شمار می‌رود. اتاق و سوئیت‌های متنوع و با ظرفیت ۱ تا ۶ نفر، آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران در هتل شاهان چابهار است. از امکانات هتل شاهان می‌توان از کافی‌شاپ، سالن همایش و کنفرانس، رستوران ایرانی، و خدمات روم سرویس نام برد. فضای داخلی اتاق‌ها دلباز و راحت است و با کمی قدم زدن به ساحل می‌توانید بروید.

آدرس هتل شاهان چابهار: ابتدای بلوار قدس، خیابان مولوی، جنب اداره پست

هتل آپارتمان شوهاز؛ اقامت مقرون به‌صرفه در چابهار

اگر در زمان سفر به چابهار، به دنبال این هستید در مرکز شهر و نزدیک به مراکز خرید باشید، این هتل آپارتمان گزینه خوبی است. آپارتمان و اتاق‌های ۲، ۳، و ۴ تخته در هتل آپارتمان شوهاز قابل رزرو هستند. امکانات و خدمات این هتل آپارتمان ساده است و در بسیاری از واحدها، از وسایل پخت و پز هم می‌توانید استفاده کنید.

آدرس هتل آپارتمان شوهاز: بلوار امام خمینی، نرسیده به چهارراه یخ سازی

بیشتر بخوانید: چرا باید به جای استانبول به چابهار سفر کرد؟

مشاهده قیمت و رزرو هتل‌های چابهار در اسنپ تریپ

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بهترین زمان سفر به چابهار، بندر عجایب ایران!

بهترین زمان سفر به چابهار، بندر عجایب ایران!

30 فروردین 1402
همه‌چیز درباره پرواز تهران چابهار

همه‌چیز درباره پرواز تهران چابهار

23 فروردین 1402

۱ نظر

  • پاسخ فربد مرشدزاده ۱۷ آذر ۱۴۰۰ از ۰۷:۰۷

    واقعا چابهار بهشته…

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد