معرفی بهترین هتل‌های قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲

تاریخ انتشار : 11 آبان 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۳ تیر ۱۴۰۲
معرفی بهترین هتل‌های قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲

پاییز امسال با شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار است فصلی هیجان‌انگیز برای عاشقان فوتبال باشد! این روزها تب و تاب جام جهانی به قدری بالاست که همه یا پیراهن تیم محبوبشان را به تن می‌کنند یا دست کم یک نفر عشق فوتبال در جمع اقوام و دوستان دارند تا با او کل کل فوتبالی کنند! جام جهانی فوتبال هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود و امسال سیل طرفداران تیم‌های فوتبال به‌زودی قرار است در کشور قطر دور هم جمع شوند تا یک‌بار دیگر برای پیروزی تیم محبوبشان هورا بکشند!

قطر منطقه‌ای کویری است و آب و هوایی گرم و خشک دارد. در این هوای داغ، تماشای داغ فوتبال جام جهانی برای فوتبال‌دوستان تجربه‌ای متفاوت خواهد بود! اگر پاییز امسال می‌خواهید برای تماشای فوتبال جام جهانی به قطر بروید اما هنوز برای استراحت و اقامت خود برنامه‌ای ندارید، ما برای شما پیشنهادات ویژه‌ای داریم. در ادامه‌ی این بلاگ با ما همراه باشید تا با بهترین هتل‌های قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ آشنا شوید!

معرفی بهترین هتل‌های قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲

اگر اهل خوش‌گذرانی و راحتی در سفر هستید بدون تردید انتخابتان برای اقامت در سفر، یک هتل همه‌چیز تمام است! بزرگ‌ترین امتیاز اقامت در هتل‌های پنج ستاره، در دسترس بودن همه امکانات و تفریحات است و می‌توانید به معنای واقعی کلمه از اقامت خود لذت ببرید.

هتل دبلیو دوحه (W Doha)

هتل W Doha در منطقه اصلی خلیج غربی و در مرکز شهر دوحه واقع شده است. این ساختمان چند طبقه چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه رو به دریای خلیج‌فارس دارد. این هتل از نظر طراحی داخلی، تمام ویژگی‌های لازم برای یک اقامت راحت و منحصر به فرد را دارد و امکانات و چیدمان لوکس و مدرن هتل دبلیو دوحه امکانات ویژه‌ای برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

طراحی فضای خارجی این هتل ترکیبی از عناصر بومی منطقه است؛ ترکیبی از نور، رنگ و سنگ‌های لوکس که در نگاه اول بین برج‌های سر به فلک کشیده، به چشم می‌آید. ناگفته نماند که همه اتاق‌های هتل مجهز به تلفن‌های آی پی و همراه با لپ‌تاپ و امکانات شارژ هستند.

هتل دبلیو دوحه

انواع اتاق‌های هتل پنج ستاره W Doha

  • اتاق با چشم‌انداز اقیانوس
  • اتاق با چشم‌انداز جاذبه‌های شهر دوحه
  • سوئیت تازه‌عروس و داماد
  • انواع سوئیت
  • اتاق خانوادگی
  • اتاق مخصوص سیگار
بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌های دبی

گراند هتل شیراتون دوحه Sheraton Grand Doha Hotel

اگر یک عشق فوتبالِ پر مشغله و اهل کار و تجارت هستید، این هتل مناسب روحیه و شخصیت شماست! یکی از بهترین هتل‌های قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ که با در اختیار داشتن ساحل اختصاصی و امکانات بی‌نظیر در محوطه، استخر رو باز، استخر کودک و سالن بدن‌سازی موفق شده است نظر بسیاری از مهمانان خارجی را برای اقامت در مرکز شهر دوحه جلب کند.

هتل شیراتون دوحه تنها چند دقیقه با جاذبه‌های توریستی شهر فاصله دارد؛ موزه هنر اسلامی، کورنیش دوحه (خط ساحلی هفت کیلومتری) و بازار واقف ازجمله دیدنی‌های نزدیک به هتل محل اقامت شما است. با اقامت در این هتل نه‌تنها چشم‌اندازی شگفت انگیز از خلیج‌فارس در بالکن شخصی خود خواهید داشت بلکه با در اختیار داشتن اتاق‌های بسیار مجهز و لوکس، می‌توانید لحظات مفرح و خوشایندی را سپری کنید.

هتل شیراتون دوحه

انواع اتاق در هتل شیراتون دوحه

  • اتاق با چشم‌انداز اقیانوس
  • اتاق با چشم‌انداز استخر
  • اتاق با چشم‌انداز شهر
  • سوئیت عروس و داماد
  • سوئیت
  • اتاق خانواده
  • اتاق مخصوص افراد سیگاری

بهترین هتل‌های چهار ستاره قطر کدام‌اند؟

در فهرست زیر با بهترین هتل‌های چهار ستاره که آماده پذیرایی از مهمانان جام جهانی ۲۰۲۲ هستند آشنا خواهید شد:

هتل میلینیوم Millennium Central Doha

این هتل چهار ستاره از هتل‌هایی‌ست که از بهترین موقعیت مکانی، امکانات مدرن و بالاترین کیفیت پذیرایی برخوردار است. با این اوصاف اگر علاوه بر تماشای فوتبال، قصد گشتن در شهر را دارید و در دسترس بودن جاذبه‌های دوحه برایتان مهم است، این هتل به خوبی ‌نیاز شما را برآورده می‌کند؛ اگر به دوحه سفر می‌کنید بدون شک نمی‌توانید از رفتن به میدان جیده، ساختمان علی ابن علی و برج تویوتا و از همه مهم‌تر کورنیش دوحه و بازار واقف و بازار طلای این شهر دوست‌داشتنی غافل بمانید!

انواع ویزا قطر + روش اخذ آن ها

هتل میلینیوم دوحه

انواع اتاق‌ها در هتل میلنیوم دوحه

  • اتاق مخصوص افراد غیرسیگاری
  • سوئیت
  • اتاق‌های خانوادگی

هتل موونپیک Movenpick Hotel West Bay Doha

امکان ندارد به دوحه سفر کنید، عاشق فوتبال باشید ولی به اقامت در نقطه‌ای از خلیج غربی و در مرکز شهر دوحه فکر نکنید! هتل موونپیک خلیج غربی دوحه، از بهترین هتل‌های قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ است که منظره‌ای رو به آسمان‌خراش‌های تماشایی شهر دارد. با چند دقیقه تماشای این چشم‌انداز زیبا، در میان زیبایی‌های دریای فیروزه‌ای خلیج‌فارس گم می‌شوید!

هتل موونپیک دوحه

معرفی انواع اتاق‌های هتل موونپیک دوحه

  • اتاق با چشم‌انداز اقیانوس
  • اتاق با چشم‌انداز شهر و جاذبه‌های دیدنی آن
  • اتاق خانوادگی
  • اتاق مخصوص افراد غیرسیگاری و افراد سیگاری
  • سوئیت
بیشتر بخوانید: ۷ تفریح جذاب دبی که از آن‌ها نمی‌توان گذشت!

بهترین هتل‌های سه ستاره قطر

درصورتی‌ که قصد ندارید برای اقامت خود هزینه زیادی در نظر بگیرید، ما از بهترین هتل‌های قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲، هتل‌های سه ستاره را به شما معرفی می‌کنیم:

هتل اقیانوس طلایی  Golden Ocean Hotel

هتل اقیانوس طلایی دوحه نزدیک به اقیانوس واقع شده است و فاصله تقریبی با فرودگاه شهر دارد. از جمله جاذبه‌های دوحه که نزدیک به این هتل دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز است می‌توان به روستای فرهنگی کاتارا و آسمان‌نمای ثریا اشاره کرد. اگر هم اهل خرید و بازارگردی هستید می‌توانید در دل همهمه‌ی شهر، به بازار طلا و بازار واقف بروید و از خرید خود لذت ببرید.

هتل اقیانوس طلایی دوحه

انواع اتاق در هتل اقیانوس طلایی دوحه

  • سوئیت بزرگ
  • سوئیت بزرگ استاندارد
  • اتاق دولوکس (۵ نفر)

هتل البستان دوحه  Al Bustan

هتل البستان هم مانند سایر هتل‌های قطر در منطقه‌ای تجاری و در فاصله‌ای نزدیک با فرودگاه بین‌المللی قرار دارد. تفاوت این هتل سه ستاره با سایر هتل‌ها این است که به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیار نزدیک است. موزه ملی قطر، قلعه ‌ام سلال، قلعه آل کوت، آسمان نمای ثریا، روستای تاریخی کاتارا از مکان‌های فرهنگی و تاریخی اطراف این هتل هستند.

انواع اتاق در هتل البستان دوحه

  • سوئیت
  • اتاق دو تخت
  • اتاق سه تخت
  • اتاق تک تخت (فروخته شده)

هتل البستان دوحه

از هتل شما تا استادیوم ورزشی قطر چقدر راهه؟

تمامی هتل‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم در مرکز شهر دوحه قرار دارند. قطر به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ مجموعا هشت استادیوم ورزشی را برای مسابقات در نظر گرفته است. بنابراین بهتر است شما با توجه به اینکه تیم مورد علاقه‌تان در کدام استادیوم بازی می‌کند، هتلی نزدیک به استادیوم را رزرو کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین پارک‌های آبی دبی

اگه تو پاییز برای تماشای جام جهانی می‌خوای بری قطر، یادت باشه…

قطر منطقه‌ای گرم و صحرایی است و به همین علت با توجه به شرایط جوی این منطقه، در انتخاب اقامتگاه خود دقت داشته باشید. امیدواریم هر کدام از بهترین هتل‌های قطر را که انتخاب می‌کنید، در نهایت وقتی از تماشای فوتبال به هتل برمی‌گردید، لبی خندان و پرچمی افراشته در دست داشته و از پیروزی تیم مورد علاقه‌تان غرق در شادی باشید! شما می‌توانید هتل خود را از اسنپ‌تریپ با بهترین قیمت رزرو کنید.

دسته:جهانگردیهتل

مطالب مرتبط :

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

10 آبان 1402
سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

16 مهر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد