بهترین پارک‌های آبی دبی

تاریخ انتشار : 18 مهر 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۲۴ تیر ۱۴۰۲
بهترین پارک آبی دبی

دبی برای هرکس یک معنا دارد. بعضی‌ها دبی را بخاطر مراکز خرید متنوع و برج‌های سر به فلک کشیده‌اش انتخاب می‌کنند، بعضی‌ها بخاطر ساحل آبی و آکواریوم و بعضی‌ها بخاطر پارک‌های آبی هیجان انگیزش به دبی سفر می‌کنند.

سفر به دبی به دلیل تنوع و جذابیت گزینه‌های سفر و تفریحات متفاوتی که دارد، از جمله تجربه‌های منحصربه‌فردی است که هر مسافری را شگفت‌زده می‌کند. تفریحات آبی روزبه‌روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند و اینکه این شهر محاصره‌شده در دل کویر به داشتن بهترین تفریحات آبی و پارک‌های آبی شهرت جهانی دارد تجربه متفاوتی است که توجه مسافران دبی را به خود جلب کرده است. پس اگر برای تفریح و خوش گذرانی به دبی سفر می‌کنید یا به فکر رفتن به دبی هستید، احتمالا یکی از مقاصد تفریحی شما پارک‌های آبی است. این مجموعه‌ها شامل سرسره‌ها، استخرهای مخصوص بزرگسالان و کودکان و تفریحات لوکس و مدرن هستند.

 بهترین پارکهای آبی دبی کدامند؟

در ادامه این بلاگ قصد داریم یک سفر مجازی چند دقیقه‌ای به چند پارک آبی دبی داشته باشیم تا ببینیم هر یک از این پارک‌ها چطور موفق شده‌اند کاری کنند تا آدرنالین خون گردشگران بالاتر برود!

پارک آبی لگولند LEGOLAND

پارک آبی لگولند دبی

پارک آبی لگولند دبی

این پارک شگفت‌انگیز گرچه به نام شهربازی معروف شده است ولی یکی از جاذبه‌های آن بخش تفریحات آبی است. در این پارک آبی، رودخانه‌ای مصنوعی جریان دارد که می‌توانید در آن قایق‌سواری کنید. از آنجایی که پارک آبی لگولند برای خانواده‌هایی که فرزندان کم سن سال دارند مناسب است، یک قسمت ویژه برای بازی و تفریحات آبی کودکان وجود دارد. طراحی سرسره‌های پارک آبی لگولند همانطور که از نامش پیداست، برگرفته از بازی لگو است.

◄ ویژگی‌های پارک آبی دبی لگولند در یک نگاه:

امکانات: رستوران و سرویس بهداشتی

ساعت‌های کاری: ۱۰ صبح- ۱۸ عصر

قیمت بلیط: ۳۳۰ درهم امارات

اطلاعات لازم برای سفر به دبی

پارک آبی اسپلش ان پارتی Splash n Party

پارک آبی دبی

پارک آبی اسپلش پارتی

این پارک آبی منحصراً برای بچه‌ها طراحی‌شده و آن‌ها را حسابی هیجان‌زده می‌کند. در اسپلش ان پارتی دبی انواع تفریحات آبی، از سرسره‌های کوچک و غول‌پیکر تا تیوب سواری و قایق ‌سواری، وجود دارد و پدر و مادرها می‌توانند مشغول تماشای کودکان خود باشند.

◄ ویژگی‌های پارک آبی اسپلش ان پارتی در یک نگاه:

امکانات: رستوران و کافه، دوش، سرویس بهداشتی

ساعت‌های کاری:  ۹ صبح – ۲۰ شب

قیمت بلیط: ۱۰۰ درهم (روزهای هفته)، ۱۵۰ درهم ( پنجشنبه و جمعه)+ یک همراه (رایگان) و همراه بیشتر (۵۰ درهم)

پارک آبی دریم لند Dreamland Aqua Park

پارک آبی «دریم لند» بهترین گزینه برای دورهمی‌های خانوادگی است و به دلیل فضای پیک‌نیک بزرگی که دارد، می‌توانید در کنار تفریحات آبی مجموعه، از فضای دل‌باز آن لذت ببرید. با ورود به پارک آبی دریم لند، شما به بزرگ‌ترین پارک آبی دبی به مساحت ۲۵۰هزار مترمربع وارد می‌شوید. دستور ساخت این پارک بی‌نظیر را یکی از اعضای ارشد شورای عالی دبی، شیخ عبدالله بن راشد، در سال ۱۹۹۷ صادر کرد. این پاک از سرسبزترین و بهترین پارک‌های آبی دبی بوده و با داشتن باغ های نوشیدنی و کمپینگ، گردشگران را به خود مجذوب می‌کند. همچنین به دلیل داشتن یک زمین تنیس بزرگ، تنوع تفریحات آبی و رستوران‌های بی‌نظیر، دریم لند دبی به یکی از انتخاب‌های اصلی گردشگران در سفر به این شهر کویری تبدیل‌شده است.

بهترین پارک های آبی دبی

پارک آبی دریم لند

◄ ویژگی‌های پارک آبی دریم لند:

امکانات: آلاچیق همراه با صندلی‌های مخصوص برای حمام آفتاب، فضای سبز برای پیک‌نیک و آشپزی، رستوران ملل و مدیترانه‌ای، کمدهای قفل‌دار با قفل CCTV، اتاق تعویض لباس و دوش، ورزش‌های غیرآبی (بسکتبال، تنیس و والیبال)، آمفی‌تئاتر، باغ‌وحش کوچک

ساعت‌های کاری: ۱۰ صبح- ۱۸ عصر

واندر لند Wonderland Theme & Water Park

پارک آبی واندرلند

پارک آبی واندرلند

واندر لند یا همان «سرزمین عجایب» دبی در سال ۱۹۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه از جمله قدیمی‌ترین پارک‌های با تفریحات آبی به شمار می‌رود. این پارک ۱۸هزار هکتاری از پرطرفدارترین بخش‌های تفریحی دبی است.

همچنین ناگفته نماند که دو بخش پارک و پارک آبی واندر لند ورودی جداگانه دارد و انتخاب با خود شماست که مایل باشید اول وارد کدام قسمت مجموعه شوید. تفریحات و لوازم بازی در پارک آبی سرزمین عجایب برای تمام گروه‌های سنی طراحی‌شده است که در کنار راه‌اندازی یک سالن سینمای سه‌بعدی به‌خوبی می‌تواند یک روز کامل شما را پرکند.

◄ ویژگی‌های پارک آبی واندر لند:

امکانات: ۳۰ سرسره آبی، رودخانه مصنوعی و قایق‌سواری، تفریحات آبی برای کودک

بهترین هتل‌های دبی

پارک آبی آیس لند Iceland Water Park

پارک آبی آیس لند دبی

پارک آبی آیس لند دبی

اگر قصد سفر به دبی را دارید  و به دنبال پارک آبی دبی در زمستان هستید، به پارک آبی آیس لند بروید. قبل از ورود به آیس لند، خودتان را آماده ورود به یک پارک آبی با تم یخی کنید! این پارک بین گردشگران طرفدار زیادی دارد و شما را با استخرهای آب گرم، سرسره‌های مرتفع و استخر امواج غافلگیر می‌کند.

◄ ویژگی‌های پارک آبی آیس لند:

امکانات:رستوران و کمد قفل‌دار

ساعت کاری: ۱۰ صبح- ۱۸ عصر

پارک آبی آتنلانتیس AQUAVENTURE

یکی دیگر از بهترین‌های پارک آبی دبی پارک آبی آتلانتیس است. این مجموعه آبی در بخش خارجی هتل آتلانتیس واقع شده است. جالب است بدانید که بسیاری از مهمانان هتل آتلانتیس به دلیل استفاده از این پارک آبی در هتل اقامت دارند. همچنین علاقه‌مندان به سرگرمی‌های بیشتری مثل آکواریوم و تماشای دلفین‌ها می‌توانند در این پارک سرگرم شوند. آتلانتیس دبی به داشتن سرسره‌های آبی بسیار بلند و هیجان‌انگیز معروف است. بنابراین اگر عاشق به اوج رسیدن آدرنالین خونتان هستید، پارک آبی آتلانتیس مکانی تفریحی و هیجان انگیز برای شما خواهد بود.

پارک آتلانتیس بخش‌های تفریحی مختلفی دارد مثلا یک فضای اختصاصی بسیار سرگرم‌کننده هم برای کودکان طراحی و راه‌اندازی شده است که می‌توانید گوشه‌ای بایستید و از تماشای شادی و هیجان فرزندتان لذت ببرید.

تنوع و تعدد رستوران‌ها و جایگاه‌های مناسب برای استراحت هم از دیگر ویژگی‌های خوشایند این پارک است.

◄ ویژگی‌های پارک آبی آتنلانتیس:

امکانات: سرزمین دلفین‌ها ( با امکان غذا دادن به دلفین)، رستوران و کافه، دوش، رختکن، سرویس بهداشتی

ساعت کاری: ۱۰ صبح- ۱۹ عصر

آیا شنا با هر نوع پوشش در پارک آبی دبی امکان‌پذیر است؟

بانوان با هر نوع پوششی آزاد هستند که از خدمات و تفریحات پارک های دبی لذت ببرند.. بنابراین بانوان می‌توانند با هر نوع پوشش حتی با مایوی اسلامی در مجموعه حضور داشته باشند.

۷ تفریح جذاب دبی که نمی‌توان از آنها گذشت

کدام یک از هتل‌های دبی پارک آبی دارند؟

جاذبه‌ها و تفریحات آبی دبی فقط در مواردی که پیش‌تر اشاره کردیم، خلاصه نمی‌شود! هفت هتل در دبی با تفریحات آبی پذیرای مهمانان است. بنابراین اگر مایل هستید نزدیک به محل اقامت خود از تفریحات آبی لذت ببرید، یکی از این هتل‌ها را انتخاب کنید:

  1. هتل آتلانتیس AQUAVENTURE
  2. هتل ریو Hotel Riu
  3. هتل هبتور گرند ریزورت Habtoor Grand Resort
  4. هتل گرند حیات Grand Hyatt
  5. اقامتگاه ساحلی Le Meridien Mina Seyahi
  6. هتل سوفیتل دبی پالم Sofitel Dubai the Palm
  7. هتل دوکس پالم Dukes The Palm

آکواریوم دبی؛ تماشای اقیانوس در قابی کوچک!

پارک‌های آبی دبی در زمستان

پارک آبی دبی

تفریحات در دبی

دبی یک شهر همیشه آفتابی است. بنابراین هر فصلی از سال پذیرای بی‌شمار گردشگر خواهد بود و فرقی نمی‌کند شما مسافر بهار دبی باشید یا زمستان. درهرصورت، تفریحات آبی در این شهر همیشه پابرجاست.

قیمت پارک‌های آبی دبی چقدر است؟

هزینه ورودی برای هر پارک آبی در قسمت ویژگی‌های هر پارک آبی نوشته‌شده است. البته ناگفته نماند این قیمت ممکن است متغیر باشد و همچنین به‌تناسب افراد، تفاوت‌هایی در آن وجود دارد.

اگر هیجان را دوست دارید…

تفریحات آبی روزبه‌روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. در این میان یکی از پرطرفدارترین شهرهای جهان که به داشتن پارک های آبی مجهز و شگفت‌انگیز شهرت دارد، شهر دبی است. اگر هیجان را دوست دارید حتما به شهر دبی سفر کنید، شما می‌توانید با پرداخت ورودی و در ساعاتی که هر پارک مشخص کرده است از تفریحات و خدمات یکی از انواع بهترین پارک آبی دبی لذت ببرید. اگر در فصل گرما به دبی سفر می‌کنید، حتما کرم ضد آفتاب و دمپایی ساحلی نیز به همراه داشته باشید. برای خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی روی اسنپ تریپ و تخفیف‌هایش حساب کنید.

دسته:جاذبهجهانگردی

مطالب مرتبط :

معرفی مدرسه دارلفنون تهران

معرفی مدرسه دارلفنون تهران

2 اردیبهشت 1403
شهربازی های مشهد

معرفی بهترین شهربازی های مشهد، همراه با امکانات و آدرس

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد