اگر دنبال هتل‌های مرکز شهر تهران هستید، این پست را بخوانید

تاریخ انتشار : 27 آبان 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
هتل های مرکز شهر تهران

جاهای تفریحی و دیدنی تهران زیاد است و در یک روز نمی‌توان به همه‌جا رفت. برای گشت و گذار در تهران باید زمان زیادی داشته باشید. مراکز خرید، پارک‌ها، موزه‌ها، خانه‌های تاریخی و مراکز گردشگری به قدری زیاد هستند که یک روز برای بازدید از این همه‌ شگفتی و تنوع زمان کمی است. از طرفی، پیدا کردن بهترین هتل در تهران، شهری با امکانات بسیار و پر رفت و آمد، کار شما را کمی سخت‌ می‌کند. اگر شما هم از آن دسته از آدم‌هایی هستید که انتخاب یک هتل خوب برایتان کمی سخت است، این بلاگ را تا انتها بخوانید و با بهترین هتل‌های تهران آشنا می‌شوید. تهران، هتل خوب کم ندارد. اما برای بسیاری از مسافران پایتخت اقامت در هتل تهران و مرکز شهر ایده‌آل‌تر است؛ چون هم به جاهای اداری و دانشگاهی نزدیکند و هم جاهای دیدنی. بیشتر این هتل‌ها نیز از هتل‌های قیمت مناسب تهران محسوب می‌شوند و امکاناتی متناسب با خدماتشان را به مهمانان ارائه می‌دهند. ما در اینجا تعدادی از هتل‌های مرکز شهر تهران را معرفی کرده‌ایم.

هتل بهار تهران

هتل بهار تهران

یکی از هتل های مرکز شهر تهران، هتل بهار است. هتل بهار همانطور که از اسمش پیداست در خیابانی به همین نام قرار گرفته، خیابانی که بورس لباس نوزاد و کودک هم هست و کمی که بروید به خیابان سرزنده و پرجنب و جوشی می‌رسید که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می‌شود. هتل بهار تهران به علت نوساز بودن، امکانات جدید و خدمات باکیفیتی را دارد. در هتل می‌توانید اتاق‌های یک تخته تا سه تخته و سوئیت‌های سه تخته و چهار تخته را در سفر خود به تهران رزرو کنید. رستوران ایرانی هتل بهار تهران هم غذاهای متنوعی را برای مهمانان هتل تهیه می‌کند. کارکنان هتل هم با خوش‌رویی از شما استقبال خواهند کرد. اگر دلتان بخواهد در هتلی نوساز اقامت داشته باشید، هتل بهار گزینه خوبی است چون یکسال بیشتر از زمان ساخت آن نمی‌گذرد. از دیگر ویژگی‌های خوب هتل بهار اتاق‌های تمیز و کارکنان خوش برخورد هتل‌اند، چیزی که توجه مهمانان این هتل را نیز جلب کرده. برای خرید در تهران می‌توانید به خیابان هفت تیر و خیابان بهار در نزدیکی هتل بهار تهران سر بزنید و یا به خیابان انقلاب، بورس کتابفروشی، بروید. در زمان سفر به تهران می‌توانید از موزه جواهرات، موزه فرش، و کاخ گلستان هم بازدید کنید. با ۶ دقیقه پیاده‌روی از هتل هم به کافه پرگار می‌رسید.

آدرس: خیابان انقلاب، نبش بهار، پلاک ۵٫

بیشتر بخوانید: معرفی هتل‌های خیابان شریعتی تهران

هتل جهان تهران

هتل جهان تهران

برای آن‌هایی که میخواهند هتل های مرکز شهر تهران اقامت داشته باشند، هتلی که وقتی از آن بیرون می‌آیند همه چیز در اطرافشان باشد، هتل جهان ایده‌آل ترین است. هتل جهان در خیابان ولیعصر قرار گرفته، اتوبوس‌های بی آر تی درست از جلوی هتل می‌گذرند و چند قدم که بروید به میدان پرجنب و جوش ولیعصر می‌رسید. اگر برای انجام کارهای اداری هم به تهران آمده باشید، مراکز اداری همگی در اطراف هتل واقع شده‌اند.

و اما در مورد خود هتل. هتل جهان را بیشتر به رستوران هندی‌اش می‌شناسند، به همین خاطر هم هست که وقتی وارد هتل میشوید حال و هوای هند به ناگاه غالب می‌شود. هتل را جوری درست کرده‌اند که یاد هند را در ذهنتان تداعی کند، روی دیوارها عکس بازیگران و شخصیت‌های هندی زده‌اند و با رنگ‌های گرم تزئینش کرده‌اند. غذا خوردن در رستوران هتل را از دست ندهید.

آدرس: ولیعصر، نبش طالقانی،کوچه رحیم زاده، پلاک ۵۲۳٫

بیشتر بخوانید: همه آنچه باید درباره شهر تهران بدانید

هتل مرکزی ایران تهران

هتل مرکزی ایران تهران

هتل مرکزی ایران تهران برای آن دسته که به جاها و چیزهای خاطره‌انگیز علاقه دارند هتلی است بسیار مناسب. هتل مرکزی ایران یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است و در یکی از خاطره‌انگیزترین خیابان‌های تهران، یعنی لاله زار قرار گرفته. خیابان لاله زاری که زمانی مرکز فرهنگی و سینمایی ایران بود و حالا مغازه‌های لوستر و چراغ در آن خودنمایی می‌کنند.

اگر از امکانات خود هتل خواسته باشید باید بگوییم مهم‌ترین ویژگی این هتل تمیزی آن است که به دنبال بازسازی‌ای که اخیرا بر روی قسمت‌های مختلف آن صورت گرفته، به وجود آمده. کارکنان هتل خوش‌برخوردند و دسترسی‌ هتل نیز به جاهای تاریخی و دیدنی مناسب است. هم مترو سعدی نزدیکش است و هم مترو فردوسی و دروازه دولت.

آدرس: خیابان لاله زار نو، نرسیده به چهارراه منوچهری، پایین تر از سینما کریستال.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

هتل شهریار تهران

هتل شهریار تهران

درست است که هتل شهریار در میدان امام خمینی قرار گرفته و ممکن است اینطور به نظر برسد که بسیار شلوغ و پرسروصداست، ولی از آنجایی که هیچ کدام از  پنجره‌های هتل رو به خیابان نیست، بنابراین کمتر سروصدایی نیز در هتل شنیده می‌شود. پنجره‌های هتل همگی رو به حیاط هتل هستند و این مزیتی است بزرگ.

هتل شهریار تهران از یکطرف به بازار تهران نزدیک است و از یک طرف به جاهای تاریخی و موزه‌های آن. خیابان دیدنی سی تیر تنها ۱۰ دقیقه پیاده با هتل فاصله دارد و موزه‌هایی مثل ایران باستان و کاخ گلستان هم نزدیکش هستند. مترو مرکزی امام خمینی هم که روبه روی هتل واقع شده.

آدرس: میدان امام خمینی، خیابان سعدی جنوبی جدید، بلوک ۸ غربی، پلاک ۲۴٫

دیگر هتل‌های مرکز شهر تهران

هتل گلستان هتلی با تجربه و قدیمی است که در دل بافت تاریخی تهران، یعنی میدان حسن آباد قرار دارد. اگر قصد تهران‌گردی دارید، با اقامت در هتل گلستان تهران به راحتی می‌توانید از موزه‌های معروف و اماکن دیدنی تهران دیدن کنید؛ کاخ موزه‌ گلستان، موزه ایران باستان، موزه آبگینه، موزه صلح، موزه پست تلگراف و تلفن، موزه جواهرات سلطنتی، و موزه سیزده آبان چند دقیقه از محل اقامتتان فاصله دارند.

هتل گلستان تهران

با اقامت در هتل گلستان به راحتی تهران‌گردی کنید. هتل گلستان تهران از هتل‌های با تجربه و قدیمی تهران است که در قلب بافت تاریخی تهران قرار دارد. در این هتل می‌توانید اتاق‌هایی یک، دو و سه نفره را رزرو کنید و برای صرف غذا و قهوه به رستوران یا کافی‌شاپ هتل بروید. بهترین مزیت این هتل، موقعیت جغرافیی این هتل است که شما می‌توانید از موزه‌های معروف و کاخ‌ها و جاذبه‌های دیدنی هتل دیدن کنید. کاخ موزه گلستان، موزه ایران باستان، موزه پست و تلگراف، موزه آبگینه، موزه صلح، موزه جواهرات سلطنتی و موزه سیزده آبان تنها چند دقیقه با هتل محل اقامت شما فاصله دارند. برای رفت و آمدتان هم می‌توانید از مترو و اتوبوس اطراف هتل استفاده کنید. از تاکسی‌های خیابان اصلی، ایستگاه اتوبوس، و یا ایستگاه مترو در چند قدمی هتل استفاده کنید و به خیابان‌های اصلی تهران مانند خیابان ولیعصر و خیابان انقلاب بروید. بازار بزرگ تهران هم حدود ۱۵ دقیقه با خودرو از هتل گلستان تهران فاصله دارد. 

آدرس: خیابان حافظ ، نرسیده به میدان حسن آباد، پلاک ۱۴

همه چیز درباره هتل مارلیک تهران

هتل آپارتمان رازی تهران

هتل آپارتمان رازی تهران کنار پارک دانشجو و تئاتر شهر در قلب فرهنگی تهران جا گرفته. اگر از دوست دارید که در بافت قدیمی و تاریخی شهر اقامت داشته باشید و کافه‌ها و کتاب‌فروشی‌ها در دسترستان باشند و از سویی به فضای سبز شهری دسترسی داشته باشید هتل‌ آپارتمان رازی بهترین گزینه برایتان خواهد بود. این هتل به خاطر نزدیکی به ایستگاه متروی ولیعصر و خطوط ویژه اتوبوس به مناطق مختلف شهر دسترسی خوبی دارد. اگر هتل آپارتمان رازی را رزرو کرده و در آن اقامت داشته باشید، به خاطر موقعیت جغرافیایی این هتل، رستوران و کافه‌های زیادی در نزدیکی‌تان خواهد بود.

آدرس: خیابان انقلاب، چهارراه ولی عصر، ضلع شرقی پارک دانشجو

هتل مینا تهران

هتل مینا تهران در خیابان مفتح جنوبی و نزدیک به خیابان انقلاب و مرکز شهر قرار گرفته. این هتل ۲ ستاره تعداد ۷۵ اتاق و سوئیت با ظرفیت‌های ۲، ۳ و ۵ نفر دارد. اگر در زمان سفر به تهران به‌دنبال اقامتی مقرون به صرفه در بین هتل‌های شهر تهران بودید، هتل مینا انتخاب خوبی برای اقامت می‌تواند باشد. رستوران ایرانی، روم سرویس، اینترنت و خدمات خانه‌داری از امکانات و خدمات این هتل است.

به‌دلیل موقعیت مکانی خوبی که هتل مینا تهران دارد، این هتل برای کسانی که برای خرید یا کار اداری و درمانی سفر کرده‌اند هم مناسب است. با اقامت در این هتل به خیابان‌های هفت تیر و کریم‌خان نزدیک هستید و به خیابان‌های طالقانی و انقلاب دسترسی راحتی دارید. و همین باعث شده تا بتوانید از اتوبوس، مترو و تاکسی برای رفت و آمد به نقاط مختلف شهر استفاده کنید. هتل مینا تهران در نزدیکی ورزشگاه شیرودی، باغ هنرمندان و خیابان کریم‌خان با کافه‌ها و کتاب‌فروشی‌هایش قرار دارد. علاوه بر دسترسی آسان، قیمت مناسب و امکانات قابل قبول، هتل مینا تهران را به هتلی محبوب در بین مسافران تبدیل کرده.

آدرس: خیابان دکتر مفتح جنوبی، پایین تر از سمیه، روبروی دانشگاه خوارزمی، پلاک ۸۲

هتل پاسارگاد تهران

هتل پاسارگاد تهران با قدمتی حدودا ۳۵ ساله در سال ۱۳۹۶ اقدام به بازسازی جزئی و نوسازی تجهیزات کرد. این هتل ۲ ستاره ۵ طبقه و ۴۰ اتاق دارد و در مرکز شهر و موقعیتی نسبت به غرب تهران قرار گرفته که به راحتی می‌توانید به فرودگاه مهرآباد و میدان آزادی و ترمینال غرب دسترسی داشته باشید. با رزرو هتل پاسارگاد تهران نزدیکی به خیابان جمهوری، رفت‌وآمد راحت به بازار تهران، چهارراه استانبول، بهارستان، توپخانه و دیگر مراکز خرید در تهران اقامتی آسان برایتان فراهم می‌کند. نزدیکی به خیابان انقلاب، کتاب‌فروشی‌ها و کافه‌هایش هم از دیگر مزیت‌های اقامت در هتل پاسارگاد است چون این هتل رستوران ندارد و برای صرف غذا می‌توانید به ده‌ها رستوران و کافه‌ی معروف اطراف هتل اعتماد کنید و با خیال راحت غذا میل کنید. خیابان جمال‌زاده بورس مبل‌فروشی و آینه و شمعدان فروشی است و از تقاطع کارگر تا خیابان دانشگاه هم مغازه‌های متعدد لوازم صوتی و تصویری، وسایل خیاطی و لوازم خانه قرار گفته است. با اقامت در هتل پاسارگاد تهران خطوط مترو و اتوبوس هم به‌راحتی در دسترس شماست.

آدرس: خیابان جمهوری، خیابان جمالزاده جنوبی، پلاک ۶۱

هتل آرمان تهران

هتل آرمان تهران  در خیابان سعدی جنوبی قرار گرفته و در بین هتل‌های شهر تهران اقامتی مقرون به صرفه و مناسبی را ارائه می‌دهد. این هتل ۲ ستاره ۵۵ اتاق و سوئیت در ساختمانی ۵ طبقه دارد. از امکانات و خدمات هتل آرمان تهران می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی، و اینترنت اشاره کرد. پرسنل صمیمی و خوش‌روی هتل هم تلاش می‌کنند تا اقامت خوشی را در زمان سفر به تهران سپری کنید. موقعیت مکانی هتل آرمان تهران هم به نقاط مثبت آن اضافه کرده و به مکان‌های دیدنی و تاریخی شهر دسترسی دارید. اگر برای انجام کارهای اداری به تهران سفر کرده باشید و قصد ماندن زیاد در این شهر را نداشته باشید، این هتل چون به مراکز اداری و دانشگاهی نزدیک است و قیمت خوبی دارد، گزینه‌ای مناسب برای اقامت است. برای رفت و آمد در شهر از ایستگاه مترو ملت و ایستگاه مترو سعدی می‌توانید استفاده کنید. برای خرید در زمان اقامت در هتل آرمان تهران با حدود ۱۵ دقیقه رانندگی به بازار تهران می‌توانید بروید. میدان و خیابان فردوسی، خیابان انقلاب، میدان هفت تیر، و محله لاله زار از مراکز خریدی هستند که در زمان اقامت در هتل آرمان تهران به شما نزدیکند. مرکز تجارت جهانی فردوسی، بازار پروانه و بازار سپهسالار هم برای خرید در تهران در دسترس شما هستند.

آدرس: خیابان سعدی جنوبی، اول خیابان اکباتان، نرسیده به مترو ملت

کدام هتل‌های ۴ ستاره تهران برای اقامت مناسب‌ترند؟

هتل قناری تهران

هتل قناری تهران تنها یک هتل نیست بلکه تاریخ زنده تهران است. قناری که پیش از این اسمش ماژستیک بوده در سال ۱۳۳۵ شروع به کار کرده و در سال ۱۳۵۹ همراه با بازسازی اسمش نیز به قناری تغییر کرده. هتل قناری در دو طبقه، ۲۰ اتاق دارد که بخشی از آنها رو به حیاط و بخشی دیگر نمایی رو به خیابان دارند. این هتل در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران یعنی خیابان سمیه واقع شده، خیابانی که یکسرش به خیابان مفتح جنوبی و سر دیگرش به خیابان حافظ منتهی می‌شود، مترو طالقانی ۱۰ دقیقه پیاده با هتل فاصله دارد و اگر قصد رفتن به بازار تهران را داشته باشید تاکسی‌های خیابان مفتح شما را به مقصد خواهند رساند. همچنین چند قدم که پیاده بروید به خیابان بهار و بورس لباس کودک و نوزاد آن خواهید رسید و پارک خانه هنرمندان نیز در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای هتل واقع شده. آنچه هتل قناری را به هتلی خاص تبدیل کرده، رستورانش است. رستوران هتل قناری که مثل خودش باسابقه است در تهران طرفدار زیاد دارد و خیلی‌ها از آن سر شهر به عشق خوردن غذایش گاهی مسافت زیادی را طی می‌کنند، رستورانی که هم ظهرها و هم شب‌ها انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی را آماده می‌کند.

آدرس: خیابان سمیه، بین دکترمفتح و فرصت، پلاک ۹۲

معرفی چند هتل در تهران با قیمت مناسب

هتل آراد تهران

هتل آراد تهران هتلی تک ستاره است که در مرکز شهر تهران ساخته شده. ۵ طبقه و ۳۵ باب اتاق دارد و در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده. این هتل در بین هتل‌های یک ستاره تهران برای کسانی که جهت انجام کارهای اداری به تهران سفر می‌کنند انتخاب خوبی است، زیرا با اقامت در هتل آراد به راحتی به نقاط مختلف شهر دسترسی دارند و اکثر اماکن اداری مثل وزارت صنعت و معدن و تجارت، سفارت عراق و دانشگاه امیرکبیر فاصله‌ی کمی تا هتل دارند. با رزرو هتل آراد تهران با ۳ دقیقه پیاده‌روی به خیابان ولیعصر می‌رسید و از طریق ایستگاه ‌بی‌آر‌تی می‌توانید به شمال و جنوب شهر دسترسی داشته باشید. همچنین میدان فاطمی که یکی از میدان‌های مهم تهران است فاصله کمی با هتل آراد دارد و کافی‌ است ۱۰ دقیقه پیاده روی کنید تا به این میدان برسید. نزدیک بودن به دو بیمارستان توس و سجاد هم برای این هتل امتیازی به حساب می‌آید. اگر نیاز داشته باشید قدمی بزنید و به رستوران یا کافه بروید هم آنقدر رستوران اصیل و با کیفیت و کافه‌های زیبا و خاطره‌انگیز در همان محدوده خیابان لارستان وجود دارد که نیازی به رفتن راه دور نباشد.هتل آراد با ارائه امکانات قابل قبول و اتاق‌های دنج و تمیز سفر خوبی را برایتان فراهم می ‌کند.

آدرس: ابتدای خیابان استاد مطهری، خیابان لارستان، خیابان جهان سوز، پلاک ۲۶

هتل پارسیان استقلال تهران؛ منحصر به‌فردترین هتل شهر

هتل سروش تهران

هتل سروش تهران در خیابان فرصت و نزدیک به خیابان انقلاب و میدان فردوسی قرار گرفته است و اقامتی مقرون به صرفه را در بین هتل‌های شهر تهران ارائه می‌کند. این هتل ۱ ستاره در سال ۱۳۵۸ با تعداد ۲۳ اتاق در ۴ طبقه تاسیس و در سال ۱۳۸۰ بازسازی شد. در هتل سروش تهران می‌توانید اتاق‌های ۲ و ۴ تخته را رزرو و اقامتی آرام را بگذرانید. موقعیت مکانی هتل هم بسیار مناسب است؛ تنها چند قدم با ایستگاه مترو فردوسی و ایستگاه اتوبوس فاصله دارید و دانشگاه خوارزمی و امیرکبیر هم نزدیک به شما هستند. برای بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی تهران مانند موزه‌ مخابرات، سردر باغ ملی، عمارت مسعودیه، شمس العماره، کاخ گلستان، موزه‌ ملی ایران، و موزه‌ آبگینه به ۱۰ تا ۱۵ دقیقه رانندگی از هتل سروش تهران نیاز دارید. برای خرید در تهران هم می‌توانید با ۲۰ دقیقه رانندگی به بازار بزرگ تهران بروید.

آدرس: میدان فردوسی، خیابان انقلاب، خیابان فرصت، کوچه نمازی، پلاک۱

رزرو هتل آپارتمان با بهترین قیمت در تهران

همه‌چیز درباره هتل پارسیان آزادی تهران

دسته:ایرانگردیهتل

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد