لیست بهترین هتل‌های ۳ ستاره یزد

تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۷ دی ۱۴۰۱
لیست بهترین هتل‌های ۳ ستاره یزد

هتل‌های ۳ ستاره یزد به دلیل امکانات استانداردی که دارند و قیمت‌های نسبتا معقول آن طرفدار زیاد دارند. یزد نیز یکی از شهرهایی‌ست که هتل‌ها و به خصوص خانه‌های سنتی زیادی را در خود جای داده. برای همین هم در این مطلب لیست هتل‌های ۳ ستاره یزد را برایتان نوشته‌ایم تا بهترین هتل یزد را در زمان سفرتان انتخاب کنید.

هتل سنتی رویای قدیم یزد

تصویر اتاق هتل سنتی رویای قدیم

هتل رویای قدیم، یکی از هتل‌های سنتی و ۳ ستاره یزد با معماری دوره قاجار است. جدا از بنای بسیار زیبای این هتل، رستوران سنتی، داشتن تاکسی سرویس، برگزاری تور یک روزه‌ی داخل شهر، تور یک روزه‌ی کویرنوردی، شن‌درمانی و شتر سواری از دیگر امکانات تفریحی هتل رویای قدیم یزد هستند.

هتل سنتی مظفر یزد

نمای داخلی هتل مظفر

هتل سنتی مظفر یزد بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارد. ولی با بازسازی‌ای که در سال ۱۳۸۸ بر روی آن انجام شد، حسابی نونوار شده است. بنای هتل که برای ساختش از خشت و گل استفاده‌ شده شامل پنج‌دری، بادگیر و تالاری باشکوه، زورخانه‌ی سنتی، کافه و سفره‌خانه سنتی است. هتل سنتی مظفر با مجموعه امیرچخماق ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

هتل فاضلی یزد

اتاق‌های هتل فاضلی یزد

یکی از نوسازترین هتل‌های یزد با معماری سنتی، هتل فاضلی یزد است. از یک طرف معماری آن الهام گرفته شده از سه دوره صفوی، قاجار و پهلوی است و از سوی دیگر می‌توان از امکانات دنیای جدید نظیر اینترنت پرسرعت، و فکس بهره‌مند شد. هتل فاضلی حیاطی مصفا و ۲ رستوران با انواع و اقسام غذاها دارد. جاهای دیدنی یزد همگی در اطراف و نزدیک هتل فاضلی قرار دارند.

هتل سنتی رز یزد

نمای داخلی هتل رز یزد

حیاط باصفا و حوض بزرگی که وسط هتل سنتی رز است. و تخت‌هایی که توی حیاط چیده شده و رستورانی که غذاهای سنتی و ایرانی سرو می‌کند، از جمله جذابیت‌های این هتل هستند. هتل سنتی رز از فرودگاه شهید صدوقی و ایستگاه راه‌آهن یزد کمترین فاصله را دارد و مسجد جامع کبیر یزد هم در چند قدمی آن قرار دارند.

هتل‌‌های سنتی یزد؛ توریستی‌ترین هتل‌های ایران

هتل سنتی باغ مرشد یزد

نمای داخلی هتل باغ مرشد یزد

ساختمان سنتی هتل باغ مرشد مربوط به دوره‌ی زندیه است اما اصل بنا قدمتی هزارساله دارد و متعلق به زرتشتیان بوده. اقامت در این هتل، هم برای مسافران داخلی و هم برای مسافران خارجی خاطره‌انگیز است. چون این فرصت را در اختیار آن‌ها می‌گذارد که زندگی در بافت و فضای سنتی و قدیمی یزد را تجربه کنند.

هتل سنتی لب خندق یزد

فضای داخلی هتل سنتی لب خندق

این هتل به بافت قدیمی و بازار، میدان تاریخی امیر چخماق، و خیابان قیام نزدیک است. و در نزدیک بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر یزد از جمله بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجه علی، بازار شاهزاده فاضل، و هتل تاریخی مهر قرار دارد. هتل لب خندق از دو حیاط شامل حیاط اصلی و نارنجستان، بادگیر، تالار، هشتی و پشت‌بام مشرف‌ به بافت تاریخی و متصل به بام‌های اطراف تشکیل‌ شده است.

هتل سنتی مهر یزد

اتاق‌های هتل سنتی مهر یزد

همه‌ی چیزهایی که احساس خوب در خانه بودن می‌دهند در هتل سنتی مهر برقرارند. هتل در نزدیکی میدان تاریخی امیر چخماق، خیابان قیام و در کنار بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر یزد ازجمله بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجعلی، بازار شاهزاده فاضل قرار دارد.

هتل خاتم یزد

نمای بیرونی هتل خاتم یزد

از بین هتل های ۳ ستاره یزد اگر بخواهید در هتل اقامت داشته باشید و نه خانه‌ای سنتی، هتل خاتم می‌تواند یکی از گزینه‌هایتان باشد. ظرف پنج دقیقه به بافت قدیمی شهر که دیدنی‌های یزد را در خود جا داده می‌رسید و ۷ دقیقه با فرودگاه و ۵ دقیقه با راه‌آهن فاصله‌ دارید. سالن کنفرانس، آسانسور، پارکینگ و رستوران از جمله امکانات این هتل است.

هتل جهانگردی یزد

اتاق‌های هتل جهانگردی یزد

یکی دیگر از هتل‌های ۳ ستاره یزد، هتل جهانگردی است. معماری هتل جهانگردی، ترکیبی از سبک سنتی و مدرن بوده و امکانات موجود در هتل، هم سنتی‌پسندها را راضی می‌کند و هم کسانی که سلایق مدرن‌تری دارند. کافی‌نت، کتابخانه، فضای بازی برای کودکان، رستوران‌های سنتی، چایخانه سنتی، فضای سبز و سالن بیلیارد از امکانات هتل جهانگردی یزد است. هتل جهانگردی در بافت تاریخی یزد و نزدیک جاهای دیدنی قرار دارد.

برای رزرو هتل با بهترین قیمت می‌توانید روی اسنپ‌تریپ و تخفیف‌هایش حساب کنید.

سوالات متداول

هتل لب خندق یزد کجاست؟

هتل لب خندق یزد در خیابان قیام و در کوچه لب خندق یزد قرار دارد.

هتل جهانگردی یزد کجا قرار دارد؟

هتل جهانگردی یزد در میدان امام حسین، بلوار دانشجو و جنب اداره ارشاد قرار دارد.

بهترین هتل‌های سه ستاره یزد چه هتل‌هایی هستند؟

هتل لب خندق یزد، هتل باغ مرشد، هتل سنتی مهر، هتل جهانگردی و هتل خاتم یزد از بهترین هتل‌های سه ستاره یزد هستند.

بهترین هتل‌های یزد کدامند؟

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

قنات زارچ یزد، سفری زیر زمینی به دل تاریخ!

قنات زارچ یزد، سفری زیر زمینی به دل تاریخ!

26 تیر 1402
معرفی بهترین و معروف‌ترین خانه‌های تاریخی یزد

معرفی بهترین و معروف‌ترین خانه‌های تاریخی یزد

21 تیر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد