بهترین هتل دنیا کجاست؟

تاریخ انتشار : 9 دی 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
بهترین هتل دنیا

ما کنجکاویم با بهترین‌ها در این دنیا آشنا شویم، چه ماشین، غذا، خانه و پارک باشد و چه هتل. دلمان میخواهد بدانیم بهترین هتل‌ دنیا کجاست، چه امکاناتی دارد و هزینه یک شب اقامت در آن چقدر است و چرا عنوان بهترین هتل را به آن داده اند، حتی اگر امکان اقامت در آن را نداشته باشیم و تنها از فکرش سر ذوق بیاییم و حتی اگر با شنیدن امکاناتش برق از سرمان بپرد.

هتلهایی که در زیر معرفی میشود از بهترین هتل‌های دنیا به انتخاب سایت سی ان ان و تلگراف در سال ۲۰۱۷ هستند.

هتل پلیکان، توسکانی، ایتالیا

هتل پلیکان

 

هتل پلیکان که همین چند وقت پیش تولد ۵۰ سالگی‌اش را جشن گرفته، در ۱۹۶۰ توسط  یک خلبان انگلیسی و همسر آمریکایی‌اش در سواحل توسکانی ایتالیا ساخته شده. و این روزها کارکنان آن مثل اعضای یک خانواده و مهمانانش بیشتر مشتریان همیشگی اش هستند. هتل پلیکان در میان درختان کاج و سرو با نمایی فوق‌العاده از غروب خورشید در انتهای ساحل واقع شده. اینجا مکانی شیک است که حال و هوایی قدیمی مثل داستانها دارد و در تزئین ۵۰ اتاقش از زیباترین عتیقه‌های توسکانی استفاده شده. جدا از اتاقهایش هم کلبه‌هایی چوبی دارد که در زیر  همان درختان زیتون و سرو ساخته شده اند.

پلیکان  بیشتر شبیه به خانه است تا هتل. دو رستوران در این هتل وجود دارد، رستورانی شیک و رسمی و رستورانی معمولی که سرآشپزان زبده ایتالیایی در آن بهترین غذاها را برای مهمانان تدارک می‌بینند. حمام‌هایی پوشیده شده با گل و ساخته شده از سنگ مرمر، استخر آب گرم و تراس‌های ساحلی، چیزهایی است که در این هتل انتظار مهمانانش را می‌کشد.

هزینه اقامت در اتاق دو تخته این هتل ۳۴۵ پوند است.

هتل نایارا اسپرینگز،کاستاریکا

هتل نایارا اسپیرینگز

این هتل در کاستاریکا واقع شده است. هر ۱۶ ویلای آن دارای استخر اختصاصی است و از آب چشمه‌های معدنی آتشفشان آرنال که در آن حوالی قرار دارد، پر می‌شود. آینه‌های ونیزی، فرش‌های دستباف و ننوها به احساس سرخوشی حضور در این گوشه جنگل دورافتاده می‌افزایند و با چشمه‌های آب معدنی و یوگای روزانه تکمیل می‌شوند.

مهمانان  هتل توسط یک راهنمای محلی با همسایگانشان یعنی میمون‌ها و پروانه‌های آبی رنگ آشنا می‌شوند و این تنها یکی از خدماتی است که این هتل برای مهمانانش فراهم میکند.

اقامت در اتاق دو تخته هتل نایارا اسپیرینگز از شبی ۴۰۰ پوند شروع می شود.

هتل ماریس، ترکیه

هتل دی ماریس

هتلی که در روی تپه‌های ساحلی پوشیده شده از درختان بادام قرار گرفته و چشم‌اندازی رو به دریای اژه و مدیترانه دارد. دریای روشن فیروزه‌ای و  آرامش و سکوت دریا، کمترین چیزهایی است که نصیب مهمانان هتل ماریس می‌شود. هتل ماریس کفی شیشه‌ای دارد و  اگر از امکاناتش بخواهید، باید بگوییم تراسی رو به دریا، استخر سرپوشیده، ساحل خصوصی، قایقرانی، ماساژ، غواصی، سالن ورزش، استخر روباز و هلیکوپتری که مهمانان هتل را از فرودگاه دالامن به آن منتقل می‌کند، از جمله امکانات رفاهی اش است. رستورانی ژاپنی برای آنهایی که غذاهای آسیای شرقی را دوست دارند و چهار رستوران بین‌المللی،خیال مهمانان هتل با سلیقه‌های مختلف را حسابی راحت کرده.

اتاق دو تخته این هتل شبی ۲۲۰ پوند است.

بیشتر بخوانید: هتل ۵ ستاره استانبول میدان تقسیم

 

هتل لوکالا، فیجی

هتل لوکالا فیجی

درست مثل این است که شما در بهشت باشید. لوکالا با آبشارهای سحرانگیز و جنگل‌های پر درخت و دشت‌های پرگل، اسب‌های وحشی، جزیره‌ای کوچک اما رویایی است. این جزیره رویایی متعلق به صاحب شرکت رد بول، تولیدکننده نوشابه‌های انرژی‌زاست و ۲۵ ویلای آن طوری ساخته شده که هرکدام از مهمانان آن انگار جزیره‌ای مختص به خود را دارند. یکی از ویلاها در پایین جزیره و ویلایی دیگر در بالاترین نقطه جزیره قرار گرفته.

حتما می‌خواهید از امکانات این هتل- ویلاها بدانید. یک مرکز قایقرانی با ۱۴ قایق و زیردریایی و ۵ رستوران مختلف که غذاهایش با محصولات کشت شده در جزیره درست می‌شود، از هیجان‌انگیزترین بخش‌های اقامت در این جزیره است.

البته که داشتن همه اینها هم ارزان نیست و هر شب اقامت در این هتل- ویلا  ۴ هزار پوند تمام می‌شود.

هتل بالیفین، ایرلند

هتل بالیفین

در این هتل همه چیز یادآور شکوه ویکتوریایی است. دریاچه، آبشار، باغ وحش، منظره پانوراما از کوه های اطراف، اتاق‌هایی پر زرق و برق، نقاشی و عتیقه، همه طوری در نظر گرفته شده‌اند تا اوج دوره ویکتوریا را به ذهن مخاطب متبادر کنند. در هتل بالیفین که برخی از اتاق‌هایش چشم‌اندازی رو به دریاچه دارند، چیزی نیست که فراهم نباشد. استخر سرپوشیده و مرکز ماساژ هتل و انواع و اقسام غذاهای آسیایی، فرانسوی و ایتالیایی و کارکنانی که همیشه گوش به زنگند، این هتل را در زمره بهترین‌های دنیا قرار داده است.

هر شب اقامت در اتاق دو تخته این هتل از شبی  ۴۰۷ پوند شروع می‌شود.

دسته:جهانگردی

مطالب مرتبط :

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

10 آبان 1402
سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

16 مهر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد