بهترین هتل قشم کدام است؟

تاریخ انتشار : 4 دی 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
بهترین هتل قشم

بیشتر آنهایی که به قشم سفر می کنند به خاطر طبیعت شگفت‌انگیز جزیره طرفدار کمپ کردن و بودن در آسمان پرستاره‌اش هستند یا برای اینکه چند روزی را با مردم بومی جزیره باشند، مردمی که با سخاوت و بی‌توقع به شما محبت می‌کنند، بودن در خانه‌های محلی را ترجیح می‌دهند. اما در این بین دسته دیگری هم هستند: آن‌هایی که دلشان میخواهد در هتلی راحت اقامت کنند و از پشت پنجره اتاق و در حالی که مثلا پایشان تا زانو در گل فرو نرفته، دریا و شگفتی‌هایش را تماشا کنند. قشم، هتل کم ندارد، اما خیلی‌ها دلشان میخواهد بدانند که بهترین هتل قشم کدام یکی است و چه امکاناتی دارد، حدود قیمتش چقدر است و میشود اقامت راحتی در آن داشت یا دست آخر دلخور و رنجیده خاطر ترکش کرد.

هتل ژئوپارک قشم

هتل ژئو پارک قشم

اگر دلتان بخواهد در هتلی بمانید که از پنجره‌هایش میشود دریا را دید و همینکه از هتل بیرون می‌آیید نسیم خنک دریا به صورتتان میخورد، شبها بتوانید به تماشای پلانگتونهای خوش رنگ بروید، هتل ژئوپارک میتواند انتخابتان باشد. این هتل در مقایسه با هتل‌های دیگر جزیره از هتل‌های تمیز محسوب میشود. دنج است و به اسکله نزدیک و غذاهای دریایی خوشمزه‌ای هم در رستورانش پخته میشود، اما باید این را هم در نظر داشته باشید که امکاناتش در حد متوسط است و نباید انتظار زیادی داشت.

مشاهده قیمت و رزرو هتل ژئو پارک قشم با قیمت مناسب از اسنپ تریپ

۸ هتل ارزان در قشم

هتل ریحان قشم

هتل ریحان قشم

اگر از آنهایی هستند که جاها و ساختمان‌های مدرن را دوست دارند و دلشان میخواهد هتلشان حسابی نونوار باشد، هتل ریحان قشم میتواند در لیستتان قرار بگیرد. هتل ریحان قشم در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و یکی از نوسازترین هتلهای قشم است. هتل ریحان با دریا تنها ۱۵۰ متر فاصله دارد و مراکز خرید مهم جزیره مثل مرکز خرید ستاره نزدیکش است و از هتل تا قلعه پرتغالی‌ها ۲ کیلومتر بیشتر راه نیست.

مشاهده قیمت و رزرو هتل ریحان قشم با قیمت مناسب از اسنپ تریپ

بیشتر بخوانید: جذاب ترین جاهای دیدنی قشم

هتل آپارتمان ارم قشم

هتل ارم قشم

خیلی از ما دلمان میخواهد اقامت ارزانی موقع سفر داشته باشیم و پول اقامت را صرف هزینه‌های دیگر کنیم. هتل آپارتمان ارم هم از این نظر که خودتان در آن امکان پخت و پز دارید، میتواند در سفری مقرون به صرفه کمکتان کند. هتل ارم، هتلی چهار ستاره است و به عقیده خیلی‌ها یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های قشم محسوب می‌شود . از مهمترین مزیت هایش هم این است که هم از اتاق‌ها و هم از طبقاتش میتوان دریا را دید.

 از امکانات هتل هم اگر بخواهید بدانید سالن بازی‌های رایانه ای و گیم نت، بیلیارد و بدنسازی، اتاق بازی کودک و اینترنت پر سرعت رایگان در همه اتاق‌ها و فضای سبز و چایخانه سنتی، از جمله امکاناتش است.

غار نمکی قشم کجاست؟

مشاهده قیمت و رزرو هتل آپارتمان ارم قشم با قیمت مناسب از اسنپ تریپ

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل ساحلی خلیج فارس

همینکه از هتل بیرون بیایید دریا جلویتان است و این یعنی نه خبری از سر و صدا هست و نه رفت و آمد ماشین. هتل ساحلی خلیج فارس هم خودش دنج است و هم امکانات معقولی به نسبت هزینه هایی که میکنید، دارد. غذاهای دریایی و صبحانه‌های مفصلی برایتان فراهم میکنند و مهمتر از اینکه هتل مجهز به تفریحات دریایی هم هست، یعنی از جمله چیزهایی که به خاطرش به جنوب سفر میکنید.

 اگر دلتان قایق سواری بخواهد یا بازی های ساحلی در این هتل امکاناتش فراهم است. خود هتل، ساحل اختصاصی دارد و اگر بخواهید از دیدنی های جزیره یا بازارهایش دیدن کنید، به کمک سرویس مرکز شهر هتل ساحلی خلیج فارس کارتان راحت میشود. فضای سبز برای پیاده روی و آلاچیق هایی که میتوان از آنها خلیج فارس و رفت و آمد کشتی‌ها را تماشا کرد، حالتان را میتواند عوض کند.

مشاهده قیمت و رزرو هتل ساحلی خلیج فارس قشم با قیمت مناسب از اسنپ تریپ

هتل فولتون قشم

هتل فولتون قشم

یکی از هتل‌های قشم که میتواند سلیقه‌های مختلف را راضی نگه دارد، هتل فولتون است. هتل فولتون هم هتل است، هم هتل آپارتمان و هم ویلا، به این معنی که شما میتوانید در فضای سبز هتل قدم بزنید، در استخرش تنی به آب بزنید و اگر به قصد استراحت و تفریح مطلق به جزیره سفر کرده باشید، حسابی از شرایطتتان راضی باشید، چون خود هتل امکانات تفریحی زیادی مثل فوتبال دستی، خانه دارت، زمین تنیس، اسکله تفریحی، استخر فضای بسته، سونا و ماساژ دارد. جدا از همه اینها، هتل فولتون در دو قدمی دریا قرار گرفته.

مشاهده قیمت و رزرو هتل فولتون قشم با قیمت مناسب از اسنپ تریپ

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل سفر قشم و قشم گردی

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

هر آنچه باید درباره پارک زیتون قشم بدانید

هر آنچه باید درباره پارک زیتون قشم بدانید

2 آبان 1402
عجایب هفتگانه قشم، سفر به دنیای شگفتی‌ها!

عجایب هفتگانه قشم، سفر به دنیای شگفتی‌ها!

23 مرداد 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد