خوش می‌گذرد اما خوشی نمی‌گذرد

تاریخ انتشار : 14 شهریور 1394 - تاریخ بروز رسانی : ۷ مرداد ۱۳۹۹

2294

در اسنپ تریپ خوش می‌گذرد اما خوشی نمی‌گذرد. اینجا از همه چیز و همه جا خواهید خواند. هرچیز که مستقیم و غیرمستقیم به سفر ربط دارد موضوع نوشته‌های ماست. درباره‌ی مردم، جغرافیا و طبیعت، تاریخ و آداب و رسوم و قوانین عجیب، فرهنگ و هنر و ورزش، خوردنی‌ها و دیدنی‌ها و پوشیدنی‌ها. حتی از خود اسنپ تریپ هم خواهیم گفت که تویش چه خبر است و پشت صحنه‌اش چه می‌گذرد. پس به اسنپ تریپ که آمدید، در پشتی را فراموش نکنید.

دستت را به من بده

وبلاگ درِ پشتی اسنپ تریپ است. آن جلو همه‌چیز رسمی و وابسته به امکانات موجود و طبق برنامه‌ریزی‌ و حاصل ماه‌ها تلاش همه‌ی همکاران است، سر و شکل حرفه‌ای دارد و بخش‌بخش است. هر بخش در عین هماهنگی با بقیه، وظیفه‌ی مشخصی دارد که باید همان را خوب انجام دهد و در کار بقیه دخالت نکند.

اما اینجا؛ در وبلاگ، جور دیگری است. اینجا دست آدم‌های آماتور است، آماتور بودن خوب است، مثل تخصصی بودن دست و پای آدم را نمی‌بندد و استانداردها جای آدم را تنگ نمی‌کند. آماتورها راحت حرف می‌زنند و فاصله‌گذاری نمی‌کنند. بالا و دور از دسترس نیستند. به همه جا سرک می‌کشند. بدون هیچ ترتیب و صلاح‌دیدی همه‌چیز را تعریف می‌کنند و چیزی را از قلم نمی‌اندازند و مهمتر از همه ماجراجویند. از ریزه‌کاری‌های سفر می‌گویند، به چمدان‌ها سرک می‌کشند و لباس‌ها را جوری مرتب می‌کنند که کمتر جا بگیرد. هرجا که باشید با شما صبحانه می‌خورند. چشم‌انداز بیرون پنجره را نشان می‌دهند و حتی ممکن است دست توی جیبتان کنند، پول‌هایتان را دربیاورند و بشمارند، و بر اساس آن پیشنهاد دهند کجا بروید که بیشتر خوش بگذرد. همراه شما سوار راحت‌ترین وسیله‌ای می‌شوند که با آن می‌توان راهی سفر شد، گاهی با پای پیاده، گاهی سوار ماشین‌های گذری، سوار قطار و اتوبوس و ماشین شخصی و هواپیما، حتی با اسکیت، به نزدیک و دور.

همسفر اسنپ تریپ باشید تا باهم خوش بگذرونیم و از خوشی‌های ساده نگذریم.

دسته:اخبار

مطالب مرتبط :

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

17 خرداد 1401
رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

3 خرداد 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد