پایان لاکی‌تریپ با حضور برندگان خوش‌شانس

تاریخ انتشار : 24 آبان 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۲۵ آبان ۱۴۰۰
پایان لاکی‌تریپ با حضور برندگان خوش‌شانس

امکان ندارد که اسنپ‌تریپی باشید و شهریور و مهر امسال را با اسم «لاکی‌تریپ» به یاد نیاورید. بازی جذابی که در آن می‌توانستید خود را به چالش شانس دعوت کنید.
«لاکی‌تریپ» با جایزه‌های جذاب از آیفون ۱۳ تا سفر رویایی به مقصد دلخواه در دو نوبت برگزار شد. یکی از ویژگی‌های جالب این کمپین این بود که هیچ‌کس دست خالی از بازی بیرون نرفت. و بعد از هر بار بازی، در کنار جایزه‌های مطرح؛ هیچ کس از کد تخفیف‌های سفر بی‌نصیب نماند.

بازیکن‌ها با لینک معرفی خود و یا خرید موفق از خدمات اسنپ‌تریپ امکان مجدد برای شرکت در بازی را دریافت می‌کردند. و هر شانس اضافه یک قدم نزدیک‌تر شدن به جایزه دلخواه بود.

در لاکی‌تریپ چه گذشت؟

لاکی تریپ در مجموع ۵۵۰ هزار بار بازی شد و بیش از ۴۵۰ هزار نفر در آن شرکت کردند. نزدیک به ۵۳۰ هزار کد تخفیف خدمات سفر برای استفاده از هتل، پرواز و اتوبوس در این بازی به شرکت کنندگان هدیه شد.

خوش شانس‌ها و با پشت‌کارها!

در این بازی شانس و پشتکار حرف اول را می‌زد! از برنده آیفون ۱۳ که تنها با یک بار بازی برنده شد. تا سفر رویایی که به کسی رسید که بیش از ۵۰۰ بار بازی کرده بود، از کسانی بودند که برنده جوایز دلخواه خود شدند.

به وسعت همه ایران

لاکی تریپ با محبوبیتش توانست از هر گوشه ایران یک نفر را در جمع برندگان خود داشته باشد. و بسیاری از این عزیزان برای دریافت جایزه خود؛ در دفتر اسنپ‌تریپ حاضر شدند. و جوایز خود را در جمع دوستانه اسنپ‌تریپی‌ها دریافت کردند.

اما این داستان ادامه داشت …

داستان لاکی‌تریپ، در کنار برندگان آن‌ها با اهدای جوایز اصلی و کد تخفیف‌هایی که راهی سفر شدند؛ همین جا تمام نشد. در پایان اهدای جوایز؛ با قرعه‌کشی توسط برندگان حاضر بین تمامی شرکت‌کنندگان یک اقامت سه روزه به ارزش ۴ میلیون تومان به برنده آخر رسید.

منتظر ما باشید!

با اینکه دو دوره مسابقه جذاب لاکی‌تریپ با تقدیم جوایز برای ما و برندگان؛ یک خاطره شیرین و به یاد ماندنی شد. اما قصه بازی و کمپین‌های جذاب اسنپ‌تریپ همچنان ادامه دارد. پس منتظر ما باشید!

دسته:اخبار

مطالب مرتبط :

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

17 خرداد 1401
رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

3 خرداد 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد