فرصت استثنایی سفر در کمپین برگ‌ریزون پاییزی

تاریخ انتشار : 8 آذر 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۸ آذر ۱۴۰۰
فرصت استثنایی سفر در کمپین برگ‌ریزون پاییزی

آذر ماه برای اسنپ‌تریپی‌ها و اهالی سفر؛ پر از خبرهای خوبه. در این ماه با کمپین «برگ‌ریزون پاییزی» می‌توانید فرصت یک سفر مناسب پاییزی را داشته باشید. در «برگ‌ریزون‌پاییزی» همه می‌توانند خودشان را به یک سفر خوب میهمان کنند. پس مراقب باشید که از این کمپین جا نمانید!

تا شبی یک میلیون تومان تخفیف در رزرو هتل‌ها!

می‌توانید تعدادی از هتل‌های برتر کمپین برگ‌ریزون پاییزی را تا شبی یک میلیون‌تومان تخفیف رزرو کنید. این هتل‌ها را در دسته‌بندی شهرها تقسیم شده‌اند و می‌توانید به راحتی در بین آن‌ها؛ هتل منتخب خود را پیدا و رزرو کنید.
هتل‌های منتخب کمپین «برگ‌ریزون‌ پاییزی»، شامل «۱۵ درصد تخفیف» بیشتر هستند. مبلغ این «۱۵ درصد» می‌تواند به بیش از یک میلیون تومان هم برسد. بر همین اساس شما در هر شب اقامت؛ می‌توانید چنین تخفیفی را دریافت کنید.بر همین اساس می‌توانید هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و تخفیف «۱۵درصدی» برآن را دریافت کنید. این تخفیف بنا به قیمت اتاق درخواستی می‌تواند تا سقف یک میلیون‌تومان در هرشب اقامت برسد.

برای مثال شما به عنوان مسافر؛ از بین هتل‌های منتخب «کمپین برگ‌ریزون‌ پاییزی» اتاقی به قیمت یک میلیون‌ تومان رزرو می‌کنید که برای هر شب اقامت با اعمال کد تخفیف می‌توانید به جای شبی یک میلیون‌تومان، شبی ۸۵۰ هزار تومان پرداخت می‌کنید. حال اگر برای پنج شب بخواهید این اتاق را داشته باشید؛ مجموع تخفیف شما ۷۵۰ هزار تومان خواهد بود. توجه داشته باشید که سقف دریافت تخفیف می‌تواند تا چهار میلیون‌تومان هم برسد.

۶۰ هزار تومان تخفیف بر هتل‌های دیگر

با کد تخفیف «BARGRIZOON» می‌توانید هتل‌های دیگر در کمپین بر‌گ‌ریزون پاییزی را با «۶۰هزارتومان» تخفیف رزرو کنید. این کد تخفیف بر مبلغ نهایی رزرو شما از سایر هتل‌های اسنپ‌تریپ اعمال می‌شود.

تا ۲۰ درصد تخفیف در پروازهای داخلی

کمپین برگ‌ریزون پاییزی این امکان را  برای شما فراهم کرده که بتوانید بسیاری از پروازهای داخلی را تا ۲۰درصد ارزان‌تر بخرید. بخشی از این تخفیف با ۱۰۰هزار تومان تخفیف ثابت بر مسیرهای منتخب است. بخش دیگر تخفیف را می‌توانید با کد «BARGRIZOON» برای اولین خرید خود در پروازهای داخلی دریافت کنید و در نهایت به طور متوسط مجموع این‌ تخفیف‌ها تا ۲۰ درصد مبلغ هر بلیت خواهد شد.

از کد تخفیف «BARGRIZOON» چطور استفاده کنیم؟

در مراحل خرید و قبل از پرداخت، می‌توانید به راحتی کد تخفیف را وارد کنید و پرداخت خود را با کسر مبلغ تخفیف انجام دهید.

برای ورود به کمپین «برگ‌ریزون پاییزی» روی این لینک کلیک کنید و از این فرصت استثتایی برای سفر رفتن استفاده کنید.

پیشاپش؛ سفر به سلامت!

دسته:اخبار

مطالب مرتبط :

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

17 خرداد 1401
رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

3 خرداد 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد