snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی شیخ لطف الله اصفهان

location_on
اصفهان، میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف الله، کوچه کلاهدوزان، بن بست لاله

اقامتگاه سنتی شیخ لطف الله اصفهان در سال ۱۴۰۲ مورد بهره‌برداری قرار گرفته شده است. این اقامتگاه در ۱ طبقه ساخته شده و دارای ۷ باب اتاق با امکاناتی همچون تلویزیون، تلفن، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی‌بار غیر رایگان، سیستم IPTV، سرمایش و گرمایش مرکزی، میز و صندلی و پک بهداشتی قابل رزرو می‌باشد. از مزایای اقامتگاه سنتی شیخ لطف الله اصفهان دسترسی آن به مسجد شیخ لطف الله، میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، کاخ چهل ستون و کاخ هشت بهشت است. همچنین فاصلهاقامتگاه سنتی شیخ لطف الله اصفهان تا فرودگاه و ایستگاه راه آهن حدود ۲۸ دقیقه با خودرو می‌باشد. شما می‌توانید اقامتگاه سنتی شیخ لطف الله اصفهان را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید. 

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
آسانسور
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
اطفای حریق
check_box
اعلام حریق
check_box
صندوق امانات

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های شیخ لطف الله

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت اعلام کنسلی کمتر از ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی بین ۴۸ تا ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی بیشتر از ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۷۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر می‌شود.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مکان‌های دیدنی و گردشگری در نزدیکی اقامتگاه سنتی شیخ لطف الله اصفهان:

در نزدیکی این اقامتگاه میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، کاخ چهلستون، کاخ هشت بهشت، پل خواجو، سی و سه پل، باغ گلها، پل فلزی، محله جلفا و پل مارنان قرار گرفته شده است. شما می‌توانید با حدود ۱۰ دقیقه رانندگی به یکی از این مکان‌های زیبا برسید.

فاصله اقامتگاه سنتی شیخ لطف الله تا مکان‌های مهم شهر اصفهان:

از این اقامتگاه با ترمینال مسافربری کاوه ۱۲ دقیقه، تا ترمینال زاینده رود ۱۵ دقیقه، تا فرودگاه بین المللی اصفهان ۲۸ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۳۳ دقیقه با خودرو راه است.

امکانات و تایپ اتاق‌های اقامتگاه سنتی شیخ لطف الله اصفهان:

در اقامتگاه سنتی شیخ لطف الله اصفهان اتاق‌های دو تخته دابل کوچک، دو تخته دابل شاه نشین، دو تخته دابل بزرگ و دو تخته تویین قابل رزرو است. همچنین در هر اتاق امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، مینی بار، سرمایش و گرمایش مرکزی و اعلام حریق برای رفاه حال مسافرین آماده سازی شده است.

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی شیخ لطف الله اصفهان:

قیمت اتاق در اقامتگاه سنتی شیخ لطف الله اصفهان بستگی به فصلی که به اصفهان سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق‌ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

مزیت رزرو اقامتگاه سنتی شیخ لطف الله اصفهان از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف‌هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق‌های اقامتگاه سنتی شیخ لطف الله اصفهان در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این هتل با دیگر هتل‌های شهر اصفهان برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی اقامتگاه سنتی شیخ لطف الله اصفهان در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در اصفهان داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات پاسخ می دهند.