دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان حکیم اصفهان

star
۱ ستاره
star
۱ ستاره
location_on
اصفهان، خیابان سپه، انتهای خیابان حکیم

هتل آپارتمان حکیم اصفهان در خیابان حکیم واقع شده است و از گزینه‌های اقتصادی در میان هتل‌‌های شهر اصفهاندر هنگام سفر به‌شمار می‌رود. ساخت بنای آن در سال ۱۳۸۰ به پایان رسید و در سال ۱۳۹۰ آخرین بازسازی آن صورت گرفت. و این مکان در حال حاضر با ۱۰ اتاق در چهار طبقه آماده پذیرش مهمانان است. برای صرف غذا می‌توانید به سراغ رستوران ایرانی و یا فست فود هتل آپارتمان حکیم بروید. کافی‌شاپ هتل آپارتمان نیز برای استراحت و خستگی به در کردن، گزینه‌ای قابل دسترس است. اگر تمایل به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی دارید، ایستگاه اتوبوس در چند قدمی شما قرار دارد. همچنین با ۸ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو تختی می‌رسید.دسترسی به اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان، از مزایای اقامت در هتل آپارتمان حکیم است. تنها با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به میدان نقش جهان برسید. اگر راه خود را از میدان نقش جهان به مدت نیم ساعت دیگر ادامه دهید، می‌توانید از سی‌وسه پل هم دیدن کنید. برای خرید هم می‌توانید به بازار امام و بازار بزرگ اصفهان سر بزنید و یا تنها از صنایع دستی زیبای آن دیدن کنید. 

امکانات هتل آپارتمان

check_box
کرایه اتومبیل با راننده
check_box
دستگاه واکس کفش
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
check_box
فست‌فود
check_box
خدمات تهیه بلیط

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل آپارتمان از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۲.۲
۳ نظر
وضعیت نظافت
۲.۳
خوشرویی و رفتار کارکنان
۲.۷
موقعیت مکانی و دسترسی
۳.۳
کیفیت غذا و پذیرایی
۲.۰
امکانات اقامتگاه
۲.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۲.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۲.۰

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
sad-emoji
sad-emoji
stars۱.۶
آپارتمان یک خوابه دو تخته
فقط مکان هتل خوب بود
thumb_upنقاط قوت
فقط دسترسی ش نسبتا خوب بود
thumb_downنقاط ضعف
به شدت قدیمیه وسایلش .نظافت اصلا خوب نبود مواد شوینده خوب نبود جرم و کثیفی سرویس بهداشتی.روی تخت ها لک و مو بود و به شدت هم سرد بود اتاق
sad-emoji
sad-emoji
stars۱
آپارتمان یک خوابه پنج نفره
thumb_downنقاط ضعف
خيلي كثيف ونامرتب
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴
آپارتمان یک خوابه دو تخته
بایدامکانات آن جدیدتربشود.
thumb_upنقاط قوت
فضای زیاد که شامل اتاق خواب واشپزخانه واتاق نشیمن ودستشویی وحمام میشود
thumb_downنقاط ضعف
نداشتن برق اضطراری که باعث شد حدوددوساعت گرماراتحمل کنیم.وهمچنین حوله بایددرنایلون پرس شده قراربگیرد.نکته دیگراینکه بوی سیگار وصدای ساکنین سایر اتاقها شنیده میشد.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله هتل آپارتمان حکیم تا میدان نقش جهان و دیدنی‌های اصفهان چقدر است؟

با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی یا ۱۰ دقیقه رانندگی از هتل آپارتمان حکیم اصفهان از میدان نقش جهان و دیگر مکان‌های تاریخی و دیدنی مانند کاخ چهلستون، مسجد شیخ لطف الله، انگورستان ملک التجار، مسجد جامع عباسی، بازار سنتی اصفهان، باغ هشت بهشت و کاخ عالی قاپو می‌توانید بازدید کنید. از هتل با ۱۵ دقیقه رانندگی هم به زاینده رود و سی و سه پل می‌رسید.

رزرو هتل آپارتمان حکیم اصفهان از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

در اسنپ تریپ هتل آپارتمان حکیم را از نظر قیمت، موقعیت مکانی و دسترسی، امکانات و کیفیت خدمات با دیگر هتل‌های اصفهان می‌توانید مقایسه کنید. با عضویت در خبرنامه، از پیشنهادات ویژه برای رزرو هتل در اصفهان باخبر می‌شوید. نظرات و امتیاز کاربران هم به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را برای اقامت در اصفهان انتخاب کنید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته در دسترس شماست.

آدرس هتل آپارتمان حکیم اصفهان چیست؟

هتل آپارتمان حکیم اصفهان در مرکز شهر، خیابان سپه و انتهای خیابان حکم قرار دارد. موقعیت دقیق هتل را در نقشه اسنپ‌تریپ مشاهده کنید.

هتل آپارتمان حکیم اصفهان چه امکانات و خدماتی دارد؟

هتل آپارتمان ۱ ستاره حکیم امکانات و خدماتی از جمله رستوران ایرانی، کافی‌شاپ و خدمات تهیه بلیط دارد. جزئیات و لیست امکانات هتل را در اسنپ‌تریپ مشاهده کنید.

هزینه اقامت در هتل آپارتمان حکیم اصفهان چقدر است؟

هزینه رزرو هتل آپارتمان حکیم اصفهان با توجه به نوع اتاق، تاریخ سفر به اصفهان و تعداد شب‌های اقامت متفاوت است. در بسیاری از روزهای سال اسنپ‌تریپ برای رزرو هتل در اصفهان تخفیف دارد.

آیا هتل آپارتمان حکیم اصفهان به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد؟

برای رفت و آمد در شهر در زمان اقامت در هتل آپارتمان حکیم اصفهان از مترو، اتوبوس و تاکسی می‌توانید استفاده کنید.

قوانین کنسلی هتل آپارتمان حکیم اصفهان چیست؟

شرایط لغو رزرو هتل آپارتمان حکیم اصفهان در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» قابل مطالعه است. در صورت تصمیم برای کنسلی رزرو هتل در اصفهان، با تیم پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید و یا درخواستتان را از طریق پنل کاربری ثبت کنید.

فاصله هتل آپارتمان حکیم اصفهان تا ایستگاه راه آهن، ترمینال مسافربری و فرودگاه چقدر است؟

از هتل آپارتمان حکیم تا فرودگاه بین‌المللی اصفهان و ایستگاه راه آهن اصفهان ۴۰ دقیقه و تا ترمینال مسافربری صفه ۳۰ دقیقه با خودرو راه است.