snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان طوبی اصفهان

star
۱ ستاره
star
۱ ستاره
location_on
اصفهان، خیابان فردوسی ، خیابان سید علی خان

هتل آپارتمان طوبی اصفهان در خیابان سید علی خان و نزدیک به مرکز شهر قرار دارد. هتل آپارتمان ۱ ستاره طوبی اصفهان دارای ۱۳ اتاق در ۳ طبقه است که در سال ۱۳۸۹ بازسازی شده‌اند. در این هتل آپارتمان می‌توانید اتاق‌های یک نفره تا سوئیت‌های چهار نفره تمیز و دلبازی را رزرو کنید. از دیگر امکانات هتل آپارتمان طوبی می‌توان به آشپزخانه در بسیاری از سوئیت‌های آن اشاره کرد که برای اقامت مقرون به صرفه در بین هتل‌های شهر اصفهان مناسب است.موقعیت جغرافیایی هتل آپارتمان طوبی اصفهان هم مناسب و خوب است. از محل اقامتتان تا خیابان چهارباغ، که از بهترین خیابان‌های اصفهان است، حدود ۵ دقیقه پیاده‌روی دارید. برای بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی شهر اصفهان هم پیاده بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه راه است که می‌توانید از سی‌وسه پل، میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ هشت بهشت، کاخ عالی‌قاپو، و مسجد شیخ لطف‌الله دیدن کنید. برای رفت و آمد در شهر اصفهان هم می‌توانید با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل آپارتمان طوبی اصفهان به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو انقلاب برسید. برای صرف غذا در شهر اصفهان هم می‌توانید به رستوران شهرزاد و یا رستوران مانی بروید و غذاهای محلی و ایرانی را امتحان کنید.

امکانات هتل آپارتمان

check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
خدمات خانه‌داری
check_box
جعبه کمک های اولیه
check_box
تاکسی سرویس

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های طوبی

مراکز نزدیک به هتل آپارتمان را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل آپارتمان از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۳.۶
خوب
۳ نظر
وضعیت نظافت
۳.۳
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۹
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۹
امکانات اقامتگاه
۳.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۲.۹
رعایت پروتکل های بهداشتی
۳.۳

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۴
سوئیت آپارتمان دو تخته
thumb_upنقاط قوت
کارکنان مودب و محترم صبحانه خیلی خوب دسترسی به مرکز شهر فضای ساختمون خوب بود
thumb_downنقاط ضعف
صدای واحد بغلی تمام شب اذیت کرد و نمیذاشت بخوابیم. ساعت ۴ صبح نمیدونم صدای چی بود که انگار جابه‌جایی بود یا صدای اسانسور خیلی بد بود و من ۴ تا ۵ کلا بیدار بودم. پنجره‌ها هم چون قدیمی بود صدای زنگ مدرسه روبه‌رو میومد. پارکینگ نداشت. ولی جای پارک داشت. روتختیا کهنه‌س باید عوض شه و فرش و مبل باید شسته شه. اتاق ما کمی بوی قلیون میداد. در کل اقامتگاه خوبیه اگه یه سری اصلاحات انجام بشه.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۲
سوئیت آپارتمان سه تخته
هتل از نظر موقعیت خوب است ولی نیاز به بازسازی اساسی دارد و به دلیل پهنای کم خیابان در موقع سوار یا پیاده شدن از تاکسی ترافیک ایجاد میشد و منجر به بوق زدنهای ماشین های پشت سر میشد. به دلیل همجواری یک دبیرستان در زمان خروج دانش اموزان سر و صدای زیادی شنیده میشد. و وسایل ودربها و تختها و... همگی بسیار قدیمی بودند خصوصا وسایل آشپزخانه حوله حمام هم حالت رنگ چرک به خودش گرفته بود که ما از آن استفاده نکردیم. برای سه نفر دو عدد سامپو و یک صابون در حمام بود و فاضلاب هم به کندی دفع میشد خصوصا در حمام که منجر به جمع شدن اب در کف حمام میشد و سینک ظرفشویی که باید هر چند تا ظرف که میشستی باید صبر میکردی پایین بره 😒 بعضی از قسمتهای اناق هم بوی ظفر میداد که احتمالا به خاطر طی کشیدن بدون شستشو بوده است.که به نظر من برای اقامت طولانی مناسب نیست.
thumb_upنقاط قوت
رفتار مناسب پرسنل
thumb_downنقاط ضعف
عدم دفع فاضلاب. وسایل قدیمی و از رده خارج سرو صدای زیاد. نفوذ باد سرد از درز درب ورودی. عدم تناسب تعداد وسایل مصرفی با تعداد میهمانها
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو هتل آپارتمان طوبی اصفهان از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

امکان مقایسه هتل آپارتمان طوبی را با دیگر هتل‌های اصفهان از نظر قیمت، موقعیت جغرافیایی، کیفیت امکانات و خدمات در اسنپ‌تریپ دارید. از نظرات و امتیاز کاربران برای انتخاب و رزرو بهترین هتل در اصفهان می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی هم به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در دسترس شماست.

آدرس هتل آپارتمان طوبی اصفهان چیست؟

هتل آپارتمان طوبی اصفهان در خیابان فردوسی قرار دارد. موقعیت دقیق هتل آپارتمان را روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید ببینید.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان طوبی اصفهان چیست؟

هتل آپارتمان ۱ ستاره طوبی اصفهان امکانات و خدماتی اینترنت، خدمات خانه‌داری و تاکسی سرویس دارد. جزئیات امکانات و هتل آپارتمان را به همراه عکس می‌توانید مشاهده کنید.

هزینه اقامت در هتل آپارتمان طوبی اصفهان چقدر است؟

با توجه به فصل سفر، مدت زمان اقامت و نوع اتاق، هزینه اقامت در هتل اصفهان فرق می‌کند. رزرو هتل آپارتمان طوبی اصفهان را در بسیاری از روزهای سال با قیمت مناسب می‌توانید انجام دهید.

فاصله هتل آپارتمان طوبی اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی چقدر است؟

از هتل آپارتمان طوبی اصفهان با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از باغ هشت بهشت، کاخ چهلستون، مسجد شیخ لطف الله، کاخ عالی قاپو، زاینده رود، سی‌وسه پل و میدان نقش جهان می‌توانید بازدید کنید. با ۱۵ دقیقه رانندگی از هتل محل اقامتتان به محله جلفا و کلیسای وانک می‌رسید.

آیا هتل آپارتمان طوبی اصفهان به ایستگاه مترو و اتوبوس نزدیک است؟

با کمی پیاده‌روی از هتل آپارتمان طوبی اصفهان برای تردد در شهر اصفهان می‌توانید از اتوبوس، تاکسی و ایستگاه مترو میدان انقلاب استفاده کنید.

فاصله هتل آپارتمان طوبی تا ایستگاه راه آهن و فرودگاه اصفهان چقدر است؟

از هتل آپارتمان طوبی تا ایستگاه راه آهن اصفهان و ترمینال مسافربری ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی اصفهان ۴۵ دقیقه با خودرو فاصله دارید.