snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل اسپیناس بلوار تهران

starstarstarstarstar
۵ ستاره
starstarstarstarstar
۵ ستاره
location_on
تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و خیابان نادری، پلاک ۱۲۶

هتل اسپیناس بلوار تهران در بلوار کشاورز، محبوب‌ترین بلوار تهران، واقع شده و نام قدیمی‌اش اسپیناس خلیج‌فارس بود. بر روی پله‌های ورودی این هتل ۵ ستاره لوکس و مدرن قدم که می‌گذارید احساس VIP بودن رهایتان نخواهد کرد. هتل اسپیناس بلوار تهران که در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده و تازه‌ساز است دارای ۲۷۴ اتاق و سوئیت می‌باشد. در بدو ورود هم کارکنان گرم و صمیمی هتل از شما استقبال می‌کنند.در هتل امکانات تفریحی، رفاهی، و ورزشی زیادی قرار دارد. رستوران هتل غذاهای خوش‌طعم بین‌المللی را برای مسافران طبخ می‌کند. در رستوران سنتی هتل اسپیناس بلوار تهران، که دکوراسیونی الهام گرفته از معماری صفویه دارد، می‌توانید غذاهای ایرانی سفارش دهید. مجموعه ورزشی هتل که شامل سالن بدنسازی، ماساژ، استخر، و سونا است از امکانات مورد علاقه مهمانان به‌شمار می‌رود. کافه‌ هتل اسپیناس بلوار هم فضایی آرام با چشم‌انداز به بلوار کشاورز دارد.علاوه بر این‌ها، موقعیت جغرافیایی هتل محبوبیت آن را بیشتر هم کرده است. با اقامت در هتل اسپیناس بلوار تهران زندگی در دل شهر تهران را تجربه خواهید کرد. به موزه فرش، میدان ولیعصر و مراکز خرید اطرافش، پارک لاله و موزه هنرهای معاصر، و کتاب‌فروشی‌ها و کافه‌های خیابان کریم‌خان و انقلاب نزدیک خواهید بود. همچنین بدون نیاز به خودروی شخصی و پیاده می‌توانید به سراغ دیدنی‌های پایتخت بروید. هتل اسپیناس بلوار تهران را در اسنپ‌تریپ با بهترین قیمت می‌توانید رزرو کنید.

امکانات هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری
check_box
نمازخانه
check_box
سالن همایش
check_box
آسانسور

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های اسپیناس بلوار

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۳:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر

قوانین کنسلی

check
با توجه به شرایط خاص هتل‌ها در روزهای اوج سفر و در ایام نوروز، متاسفانه امکان کنسلی یا تغییر اتاق وجود ندارد.
check
شرایط کنسلی هتل اسپیناس بلوار تهران رزرو های انفرادی : در صورت تمایل به تغییر تاریخ رزرو هتل اسپیناس ، مسافران می‌توانند تا ۴۸ ساعت قبل از چک‌این، درخواست خود را اعلام کنند بعد از این زمان، کنسلی و تغییر تاریخ در هتل اسپیناس شامل جریمه‌ به میزان دو شب اقامت خواهد شد.
check
رزروهای گروهی : در صورت تمایل به تغییر تاریخ رزرو هتل اسپیناس ، مسافران می‌توانند تا دو هفته قبل از چک‌این، درخواست خود را اعلام کنند بعد از این زمان ، کنسلی و تغییر تاریخ در هتل اسپیناس شامل جریمه‌ به میزان دو شب اقامت خواهد شد.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۱
خیلی خوب
۱۳۵ نظر
وضعیت نظافت
۴.۴
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۳
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۵
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۷
امکانات اقامتگاه
۴.۱
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۲

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۵
سه تخته استاندارد
من اکثر هتل های اون منطقه رو رفتم هتل شما بهترین هتل اون منطقه هستش و دومین بار هست که در هتل شما اقامت داشتم عالی همچی عالی ممنون از کادر زحمتکشتون سپاس از لطفتون 🌸🙏🏻
thumb_upنقاط قوت
لابی زیبا-برخورد خوب کادر- پارکینگ ایمن
thumb_downنقاط ضعف
تنها ضعف هتل در بعضی از قسمت‌های هتل گوشی آنتن نمیداد یا ضعیف انتن دهی ضعیف بود
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۴
سه تخته استاندارد
در مجموع اقامت خوبی بود ، -از برخورد پرسنل پذیرش بسیار سپاسگزاریم ، قابل تقدیر و قدردانی است ، -با توجه به نزدیک شدن به ساعت ۱۰:۳۰ و انتهای صرف نمودن صبحانه پیشنهاد میگردد به پرسنل رستوران توجیه نمایند که تا قبل از ساعت ۱۰:۳۰ میهمانان جهت صرف صبحانه پذیرش شوند بعنوان مثال ما ساعت ۱۰:۲۴ دقیقه به رستوران جهت صرف صبحانه مراجعه نمودیم که پذیرش کننده ان قسمت گفتند دیر امدید و نحوه برخوردشان اصلاً مناسب نبود ، در این خصوص نیز اگر توجیهات لازم انجام پذیرد خیلی مثمر ثمر واقع خواهد شد. -طبقه سیزدهم قسمت دیجی و رستوران بسیار عالی ، کارکنان همه اعم از خانمها و آقایان بسیار خوش برخورد و نحوه پذیرایی عالی بود -کارکنان قسمت لابی که وسایل و چمدانها را تا اتاق حمل و همراهی کردند بسیار مرتب و برخورد مناسبی داشتند و قابل قبول بود -از مدیریت محترم مجموعه هتلهای اسپیناس تشمز و قدردانی میگردد -از استخر و‌سونا جکوزی و‌ماساژ فرصت استفاده نشد و نظری نمیتوانیم درج نماییم با ارزوی موفقیت برای ان مدیریت محترم و سلیر کارکنان و پرسنل زحمتکش آن مجموعه با تشکر
thumb_downنقاط ضعف
هتلی در حد اسپیناس پالاس یا بلوار با استانداردهای جهانی میبایست خودش رو بروزرسانی کند ۱، اتاقی که ما در ان اسکان داشتیم علم دوش ثابت داشت و پیشنهاد میگردد از علم دوشهای متحرک استفاده شود،۲-دمپایی های مستعمل از سرویس های بهداشتی جمع اوری گردد و دمپایی نو در هر مرحله جایگزین شود،۳-پیشنهاد میگردد سرویس های بهداشتی محهز به هندواش شود و صابونها جمع آوری و یا تلفیقی باشد ۴-اتاقهای ۳ تخته بدلیل فضای محدود فاقد میز و صندلی و‌مبل است ،اگر ترتیبی اتخاذ شود در نحوه استقرار و چیدمان این مبلمان بسیار عالیست.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۵
دو تخته دابل استاندارد
من چندبار اقامت داشتم بنظرم هتل بسیار خوب و راحتیه بازم حتما همینجا اقامت خواهم داشت
thumb_upنقاط قوت
همکاری خوب پرسنل
thumb_downنقاط ضعف
برا بعضی موارد باید دوبار تماس میگرفتم
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۲
دو تخته تویین استاندارد
thumb_upنقاط قوت
تمیزی و خوشرویی کارکنان
thumb_downنقاط ضعف
گرون بودن هتل
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۵
دو تخته دابل استاندارد
thumb_upنقاط قوت
رستوران های داخل هتل عالی
thumb_downنقاط ضعف
اتاق ما نور کم بود فقط
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مزایای رزرو هتل اسپیناس بلوار تهران از اسنپ‌تریپ چیست؟

اسنپ‌تریپ در بسیاری از روزهای سال، حتی در روزهای شلوغ سفر، برای رزرو هتل اسپیناس بلوار تهران تخفیف دارد. علاوه بر آن، امکان مقایسه این هتل با دیگر هتل‌های ۵ ستاره تهران را هم دارید. خدمات پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته و تلفنی، شما را در رزرو آنلاین هتل راهنمایی می‌کند. عکس، قیمت و امکانات اتاق‌ها، و نظرات کاربران هم برای هتل اسپیناس بلوار تهران در اسنپ‌تریپ قابل مشاهده می‌باشد.

چه امکانات و خدماتی باعث می‌شود تا هتل اسپیناس بلوار را برای اقامت در تهران انتخاب کنیم؟

هتل اسپیناس بلوار از هتل‌های باکیفیت و ۵ ستاره در تهران است که از امکانات آن می‌توان به کافی‌شاپ، سفره خانه، رستوران، تالار پذیرایی، و فست فود اشاره کرد. علاوه بر آن، امکانات ورزشی مانند استخر و سونا هم در این هتل قرار دارند. سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، خدمات CIP، و سالن همایش هم از دیگر امکانات و خدمات هتل اسپیناس بلوار تهران هستند.

آدرس هتل اسپیناس بلوار تهران چیست؟

هتل اسپیناس بلوار تهران در بلوار کشاورز، بین خیابان نادری و فلسطین، قرار دارد که موقعیت دقیق هتل را بر روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

از هتل اسپیناس بلوار تا میدان و خیابان ولیعصر، جاهای دیدنی و تفریحی تهران چقدر فاصله است؟

با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل اسپیناس بلوار تهران به میدان و خیابان ولیعصر، مراکز خرید، رستوران و کافه‌های متنوع این منطقه می‌رسید. پارک لاله در چند قدمی هتل قرار گرفته و برای قدم زدن بسیار مناسب است. با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه رانندگی هم از برج میلاد، برج آزادی، بازار بزرگ تهران، شمس العماره، بافت قدیمی تهران، و سردر باغ ملی می‌توانید دیدن کنید.

فاصله هتل اسپیناس بلوار تهران تا ایستگاه راه آهن، فرودگاه مهرآباد، و فرودگاه امام چقدر است؟

از هتل اسپیناس بلوار تا فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه آهن تهران بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه، و تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی حدود ۱ ساعت طول می‌کشد.

آیا در نزدیکی هتل اسپیناس بلوار تهران بیمارستان قرار دارد؟

بیمارستان‌های مصطفی خمینی، ساسان، پارس، یاس سپید، مهر، فیروزگر، و البرز از جمله بیمارستان‌های نزدیک به هتل اسپیناس بلوار تهران هستند.

شرایط کنسلی رزرو در هتل اسپیناس بلوار تهران چیست؟

در قسمت قوانین انصراف از رزرو، شرایط کنسلی هتل اسپیناس بلوار تهران ذکر شده و می‌توانید قبل از پرداخت آن را مطالعه کنید. برای ثبت درخواست کنسلی هم کافیست با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ تماس بگیرید تا آن را پیگیری کنند. میزان جزیمه لغو رزرو در هتل اسپیناس بلوار تهران بسته به تاریخ کنسلی دارد و توسط هتل تعیین و دریافت می‌شود.

فاصله هتل اسپیناس بلوار تهران تا ایستگاه مترو و اتوبوس چقدر است؟

با ۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل اسپیناس بلوار تهران به ایستگاه اتوبوس در بلوار کشاورز و ایستگاه مترو میدان ولیعصر دسترسی دارید.