دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز

location_on
شیراز، بلوار کریم خان زند، کوچه ۲۶، فرعی ۲۶/۱

اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز در مرکز شهر و در بلوار کریم خان زند قرار دارد. این خانه قدیمی و زیبا در سال ۱۳۲۰ ساخته شده و در سال ۱۳۹۹ به اقامتگاه تغییر کاربری داده تا میزبان مسافران شیراز باشد. اگر در بین هتل‌های شهر شیراز، به دنبال اقامتی ارزان و مقرون به صرفه هستید، اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز گزینه‌ی مناسبی برای شماست. در اینجا اتاق‌های ۲ و ۳ تخته با نام‌های شاهدخت، جواهر سلطان، شاه نگار، نرگسی، و شاهپسند را می‌توانید رزرو کنید. اقامتگاه در مجموع ۶ اتاق در ۲ طبقه و در ۲ ساختمان دارد. کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، و رستوران ایرانی برای صرف غذا و نوشیدنی در دسترس شماست. در فضای سبز و حیاط دنج اقامتگاه بوم گردی پری دخت هم می‌توانید بنشینید و از هوای خوب بهره‌مند شوید.با کمی پیاده‌روی از اقامتگاه از مجموعه زندیه که شامل ارگ کریم‌خان، بازار و مسجد و حمام وکیل است می‌توانید دیدن کنید. برای صرف غذا در مکانی متفاوت، از اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی به رستوران سنتی شرزه می‌رسید. کافه رستوران ژولپ هم در ۱.۵ کیلومتری اقامتگاه در دسترس شماست. برای رفت و آمد در شیراز، از بومگردی پری‌دخت با حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی خودتان را به ایستگاه مترو و اتوبوس وکیل الرعایا می‌توانید برسانید.

امکانات اقامتگاه بوم گردی

check_box
رستوران ایرانی
check_box
روم سرویس
check_box
لباسشویی
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
چایخانه سنتی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز از اسنپ‌تریپ چه مزایایی دارد؟

اقامتگاه بوم گردی پری دخت را با دیگر هتل‌های شهر شیراز از نظر موقعیت، کیفیت امکانات و خدمات، و تمیزی در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مقایسه کنید. رزرو هتل شیراز با چند کلیک و در کمترین زمان انجام و کامل می‌شود. با عضویت در خبرنامه اسنپ‌تریپ به سرعت از تخفیف هتل‌ها در شیراز باخبر خواهید شد. علاوه بر آن، تیم پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته در دسترس شماست.

فاصله اقامتگاه بوم گردی پری دخت تا اماکن دیدنی و تاریخی شیراز چقدر است؟

از اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیاده‌روی به بازار و حمام وکیل، ارگ کریم‌خان، شاهچراغ، نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک، موزه پارس، خانه فروغ‌الملک، و سرای مشیر می‌توانید بروید. با ۱۰ تا ۲۰ دقیقه رانندگی از اقامتگاه بومگردی پری دخت هم به باغ ارم، باغ عفیف آباد، باغ جهان نما، و آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، و دروازه قرآن می‌رسید.

آدرس اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز چیست؟

اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز در مرکز شهر و در بلوار کریم خان زند واقع شده است. موقعیت مکانی دقیق را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید ببینید.

اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز چه امکانات و خدماتی دارد؟

اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز، امکانات و خدماتی متناسب با قیمت دارد. در فضای باز و حیاط دنج اقامتگاه می‌توانید بنشینید. و به رستوران ایرانی و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی سر بزنید.

فاصله اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز تا ایستگاه راه آهن، فرودگاه، و ترمینال امیرکبیر چقدر است؟

از اقامتگاه بوم گردی پری دخت تا ترمینال مسافربری امیرکبیر ۳۰ دقیقه، فرودگاه بین‌المللی شیراز ۲۵ دقیقه، و تا ایستگاه راه آهن شیراز ۳۵ دقیقه با خودرو راه است.

آیا ایستگاه مترو و اتوبوس نزدیک اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز قرار دارد؟

با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز به ایستگاه مترو وکیل الرعایا دسترسی دارید. در چند قدمی اقامتگاه ایستگاه اتوبوس قرار گرفته و از تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی هم برای رفت و آمد می‌توانید استفاده کنید.

شرایط کنسلی رزرو اتاق در اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز چیست؟

شرایط کنسلی در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» قرار گرفته است. برای درخواست کنسلی رزرو اقامتگاه بوم گردی پری دخت شیراز، با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ می‌توانید تماس بگیرید. جریمه لغو رزرو هم با توجه به تاریخ کنسلی و قوانین هتل محاسبه و توسط هتل دریافت می‌شود.