snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی تابش شیراز

location_on
شیراز، سه راه نمازی به سمت شاه چراغ، کوچه دوم بلوار دستغیب

اقامتگاه سنتی تابش شیراز در مرکز شهر و سه‌راه نمازی، نزدیک به شاهچراغ قرار گرفته. اگر در زمان سفر دوست دارید در خانه‌ای قدیمی با قیمت مناسب اقامت داشته باشید، این اقامتگاه گزینه‌ی خوبی در بین هتل‌های شهر شیراز به‌نظر می‌رسد. قدمت بنای هتل سنتی تابش به دوران قاجاریه بر می‌گردد که پس از مرمت و بازسازی ۸ اتاق و ۲ طبقه، در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد. از امکانات و خدمات اقامتگاه سنتی تابش شیراز می‌توان به کافی‌‌شاپ، خدمات خانه‌داری و فضای باز اشاره کرد. کارکنان و پرسنل حرفه‌ای اقامتگاه هم تلاش می‌کنند تا اقامتی فراموش‌نشدنی در سفر شیراز برایتان به یادگار بماند.علاوه بر آن، موقعیت مکانی و دسترسی اقامتگاه به مکان‌های دیدنی و تاریخی، راحت و ایده‌آل است. با ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه سنتی تابش شیراز به ارگ کریم‌خان و مجموعه وکیل می‌رسید. بازار وکیل هم برای خرید سوغات شیراز در دسترس‌ترین گزینه است. برای صرف غذا هم می‌توانید با ۱۵ دقیقه رانندگی از هتل محل اقامتتان به رستوران صوفی بروید. از اقامتگاه سنتی تابش شیراز با کمی قدم زدن، از ایستگاه مترو زندیه و ایستگاه اتوبوس برای رفت و آمد در شیراز می‌توانید استفاده کنید. رزرو هتل سنتی تابش شیراز را با قیمت مناسب از اسنپ‌تریپ انجام دهید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
خدمات خانه‌داری
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
کافی‌شاپ فضای باز
check_box
جعبه کمک های اولیه
check_box
دستگاه واکس کفش

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های تابش

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۷
عالی
۴۵ نظر
وضعیت نظافت
۴.۸
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۸
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۵
امکانات اقامتگاه
۴.۶
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۶
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۹

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
سه تخته خوش نشین
برای دو شب همراه با خانواده در هتل تابش اقامت داشتیم تجربه بسیار خوبی بود به خاطر تمیز بودن و زیبا بودن معماری اتاق ها و اینکه رفتار بسیار خوب کارکنان هتل فقط یکم شب اول هوا سرد بود که گفتند اگه از قبل زمان ورودتون رو به هتل اعلام کنید اتاق رو از قبل گرم میکنن ولی جمعا بسیار راضی بودیم .
thumb_upنقاط قوت
تمیز بودن هتل و زیبا بودن معماری
thumb_downنقاط ضعف
تخت های خیلی سفت
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته تویین گل آرا
thumb_upنقاط قوت
هرچی از باصفایی و آرامشی که این هتل داره بهتون بگم کم گفتم خیلی تمیز و مرتب ، برخورد فوق العاده خوب و محترمانه آقای تابش و دیگر پرسنل محترم دسترسی خوب به اماکن تاریخی بنده حتما بار دیگه هم به شیراز بیام همینجارو انتخاب میکنم.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
سه تخته خوش نشین
thumb_upنقاط قوت
یکی از بهترین خاطرات سفرمون اقامت در این مکان تاریخی بود. اقامتگاه نزدیک به خیابون اصلی بود و ماشین هم تا در اقامتگاه رفت و ما از همه نظر راضی بودیم. همگی بسیار مهمان نواز و مهربان بودند. از محدود جاهایی بود که خودش از عکساش قشنگتر بود. من پیشنهاد میکنم اگر شیراز رفتید حتما این هتل رو ببینید.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
یک نفره کف خواب اقتصادی آرامش
thumb_upنقاط قوت
باتشکر از هتل زیبای تابش به لحاظ تمیزی و برخورد خوب بود من احساس میکردم خونه خودم هستم و فوق العاده آرامش داشتم و دوست دارم دوباره در هتل تابش اقامت داشته باشم.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
سه تخته دل گشا
در بدو ورود زیبایی ساختمان و تاریخی بودن اون ما را به حیرت آورد. اتاق دلگشا که انتخاب کرده بودیم بسیار تمیز بود. برای ما آرامش در هتل و برخورد خوب پرسنل و دسترسی به اماکن تاریخی بسیار مهم بود که واقعا هم همینطور بود.صبحانه خوب بود از لحاظ تمیزی کل مجموعه هتل بسیار خوب بود اگر پارکینگ داشت خیلی بهتر بود اما با وجود پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل از این نظر مشکلی نداشتیم. قطعا اگه بازم‌ به شیراز بیایم انتخابمون همین هتل تابش خواهد بود.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس هتل سنتی تابش شیراز چیست؟

اقامتگاه سنتی تابش شیراز در سه راه نمازی و مرکز شهر قرار دارد. موقعیت دقیق اقامتگاه را در نقشه اسنپ‌تریپ مشاهده کنید.

رزرو آنلاین اقامتگاه سنتی تابش شیراز از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

در اسنپ تریپ هتل سنتی تابش را با دیگر هتل‌های شیراز از نظر قیمت، موقعیت مکانی، نظرات کاربران، کیفیت خدمات و امکانات، نظافت و تمیزی می‌توانید مقایسه کنید. با عضویت در خبرنامه از اولین نفراتی خواهید بود که از تخفیف هتل‌های شهر شیراز باخبر می‌شوند. رزرو هتل در شیراز با چند کلیک ساده و وارد کردن اطلاعات و به راحتی کامل می‌شود. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.

فاصله اقامتگاه سنتی تابش تا اماکن دیدنی شیراز چقدر است؟

۵ تا ۱۵ دقیقه پیاده از اقامتگاه سنتی تابش شیراز تا مکان‌های تاریخی و دیدنی مانند ارگ کریم‌خان، شاهچراغ، حمام وکیل، خانه زینت‌الملک، مسجد نصیرالملک، سرای مشیر، نارنجستان قوام و موزه پارس فاصله است. از آرامگاه حافظ، سعدیه، باغ جهان نما و باغ ارم با حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه رانندگی می‌توانید بازدید کنید. برای خرید در شیراز به بازار وکیل، مرکز خرید آناهیتا، مجتمع تجاری زیتون، مجتمع تجاری سلیم و پاساژ شهر شب سر بزنید.

هتل سنتی تابش شیراز چه امکانات و خدماتی دارد؟

اقامتگاه سنتی تابش شیراز برای اقامت‌های کوتاه مدت و مقرون به‌صرفه مناسب است. از امکانات و خدمات اقامتگاه به کافی‌شاپ فضای باز و خدمات خانه‌داری می‌توان اشاره کرد. در سایت اسنپ‌تریپ جزئیات امکانات اتاق‌ها و لیست امکانات اقامتگاه را می‌توانید به همراه عکس ببینید.

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی تابش شیراز چقدر است؟

با توجه به فصل و تاریخ سفر شیراز، تعداد مسافران، نوع اتاق و مدت زمان اقامت هزینه اقامت و رزرو اقامتگاه سنتی تابش فرق می‌کند. رزرو هتل سنتی تابش را در بسیاری از روزهای سال با قیمت مناسب از اسنپ‌تریپ می‌توانید رزرو کنید.

آیا اقامتگاه سنتی تابش شیراز به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد؟

از اقامتگاه سنتی تابش با چند قدم پیاده‌روی به تاکسی، ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو برای رفت و آمد در شیراز دسترسی دارید.

از اقامتگاه سنتی تابش شیراز تا فرودگاه، ترمینال مسافربری و ایستگاه راه آهن چقدر فاصله است؟

از اقامتگاه سنتی تابش شیراز تا پایانه مسافربری امیرکبیر، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز و ایستگاه راه آهن شیراز بین ۲۰ تا ۴۰ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.