snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی داروش شیراز

location_on
شیراز، سه راه نمازی، به سمت سر دوزک، خیابان ۹ دی، کوچه خوانگاه، پلاک ۱۱۸

اقامتگاه سنتی داروش شیراز در سه راه نمازی و نزدیک خیابان ۹ دی، در مرکز شهر قرار گرفته است. خانه‌ای قدیمی و زیبا که قدمت ساختش به دوره قاجار می‌گردد. و با تغییر کاربری به اقامتگاه سنتی، در سال ۱۳۹۹ به جمع هتل‌های شهر شیراز اضافه شد. بوتیک هتل سنتی داروش شیراز ۸ اتاق در ساختمان ۲ طبقه‌ای خود دارد. و اتاق‌های ۲ و ۳ تخته را با نام‌های سه کنج، خلوتگاه، گوشواره، یادمانه، شاه نشین، و پنج دری در اینجا می‌توان رزرو کرد. روم سرویس، خدمات خانه‌داری، چایخانه سنتی و اینترنت برخی از امکانات و خدمات اقامتگاه هستند. در حیاط دلنشین و نقلی اقامتگاه سنتی داروش شیراز می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ی ایرانی را سفارش دهید.موقعیت مکانی اقامتگاه هم ایده‌آل است و دسترسی خوبی را به مکان‌های دیدنی و تاریخی شیراز برای مهمانان فراهم کرده. از اقامتگاه سنتی داروش شیراز تا حرم شاهچراغ و بافت سنتی حدود ۵ دقیقه پیاده فاصله است. برای رفت و آمد در شهر هم به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دسترسی دارید. برای صرف غذا در خارج از اقامتگاه سنتی داروش شیراز به رستوران صوفی با ۱۵ دقیقه رانندگی و کافه رستوران ژولپ با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید بروید. مرکز خرید بین‌الحرمین هم فاصله زیادی با محل اقامتتان ندارد.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
روم سرویس
check_box
لباسشویی
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
چایخانه سنتی
check_box
خدمات خانه‌داری

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های داروش

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۶
عالی
۱ نظر
وضعیت نظافت
۵.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۳.۰
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۰
امکانات اقامتگاه
۵.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۰
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

اقامتگاه سنتی داروش شیراز تا بازار وکیل و دیگر اماکن دیدنی و تاریخی شیراز چقدر فاصله دارد؟

از اقامتگاه سنتی داروش شیراز با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به بازدید مسجد نصیرالملک، بازار و حمام وکیل، ارگ کریم‌خان، حرم شاهچراغ، نارنجستان قوام، خانه فروغ‌الملک، موزه پارس، و سرای مشیر بروید. با حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه رانندگی از بوتیک هتل سنتی داروش هم از باغ جهان نما، باغ ارم، باغ عفیف آباد، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، و دروازه قرآن می‌توانید دیدن کنید.

مزیت رزرو آنلاین اقامتگاه سنتی داروش شیراز از اسنپ‌تریپ چیست؟

اقامتگاه سنتی داروش را با دیگر هتل‌های شیراز در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید به راحتی از نظر موقعیت، کیفیت امکانات و خدمات، قیمت و تمیزی مقایسه کنید و رزرو اتاق مورد نظر را در چند دقیقه انجام دهید. تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ هم به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما درباره رزرو آنلاین هتل شیراز است.

آدرس اقامتگاه سنتی داروش در شیراز چیست؟

اقامتگاه سنتی داروش شیراز در مرکز شهر و در سه‌ راه نمازی، خیابان ۹ دی واقع شده است. موقعیت مکانی دقیق اقامتگاه را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

اقامتگاه سنتی داروش شیراز چه امکانات و خدماتی دارد؟

اقامتگاه سنتی داروش شیراز، اقامتی باکیفیت و مقرون به صرفه را فراهم کرده. اینترنت، حیاط و فضای باز، روم سرویس و خدمات خانه داری برخی از امکانات و خدماتی هستند که اقامتگاه سنتی داروش برای مهمانان در نظر گرفته است. در رستوران و چایخانه سنتی اقامتگاه هم نوشیدنی و غذاهای ایرانی را می‌توانید سفارش دهید.

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی داروش شیراز چقدر است؟

با توجه به زمان سفر، تعداد مسافران، تعداد روزهای رزرو و نوع اتاق، هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی داروش شیراز متفاوت است. اسنپ‌تریپ در بسیاری از اوقات برای رزرو هتل در شیراز تخفیف دارد و سفری ارزان را می‌توانید تجربه کنید.

فاصله اقامتگاه سنتی داروش شیراز تا ایستگاه راه آهن، فرودگاه، و ترمینال امیرکبیر چقدر است؟

از اقامتگاه سنتی داروش تا فرودگاه بین‌المللی شیراز ترمینال و ترمینال مسافربری امیرکبیر ۲۵ دقیقه، و تا ایستگاه راه آهن شیراز ۳۰ دقیقه با خودرو راه است.

آیا نزدیک اقامتگاه سنتی داروش شیراز ایستگاه مترو و اتوبوس قرار دارد؟

در چند قدمی اقامتگاه سنتی ایستگاه اتوبوس قرار دارد. با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه سنتی داروش شیراز هم به ایستگاه مترو زندیه و تاکسی دسترسی دارید.

شرایط کنسلی رزرو اتاق در اقامتگاه سنتی داروش شیراز چیست؟

برای کنسلی رزرو آنلاین اقامتگاه سنتی داروش شیراز، با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ می‌توانید تماس بگیرید. میزان جریمه به تاریخ درخواست کنسلی و قانون هتل بستگی دارد و توسط هتل محاسبه و دریافت می‌شود.