snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی عمارت امیریه شیراز

location_on
شیراز، بلوار کریمخان زند، کوچه ۲۶، فرعی ۲۶/۵، پلاک ۲۱

عمارت امیریه یکی از قدیمی ترین اقامتگاه‌های سنتی و قدیمی در شهر شیراز است. این اقامتگاه در سال ۱۳۰۰ افتتاح شده است و در سال ۱۴۰۱ برای رفاه حال مسافرین مورد بازسازی قرار گرفته شده است. اقامتگاه عمارت امیریه شیراز در ۲ طبقه ساخته شده که دارای ۱۲ اتاق می‌باشد. تایپ اتاق‌های این اقامتگاه یک تخته، دوتخته دابل و تویین، سه تخته، چهارتخته و پنج تخته می‌باشد. از امکانات داخل اقامتگاه عمارت امیریه شیراز می‌توان به کافی شاپ فضای باز، چایخانه سنتی، فست فود، سفره خانه و رستوران ایرانی اشاره کرد. همچنین جکوزی رایگان، اینترنت رایگان با حجم محدود، پارکینگ روباز، تاکسی سرویس و روم سرویس ۲۴ ساعته از امکانات و خدمات این اقامتگاه می‌باشد. شما می‌توانید اقامتگاه سنتی عمارت امیریه شیراز را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
کافی‌شاپ فضای باز
check_box
گشت غیررایگان
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی
check_box
روم سرویس ۲۴ ساعته
check_box
چایخانه سنتی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های عمارت امیریه

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۵
عالی
۷۹ نظر
وضعیت نظافت
۴.۷
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۸
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۴
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۳
امکانات اقامتگاه
۴.۲
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۶
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۷

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل
باتوجه به اینکه در اقامتگاه‌های مختلفی در شهر شیراز بودم و ازاین نظر تقریبا باتجربه محسوب میشم هتل امیربه به شدت توصیه میشه
thumb_upنقاط قوت
آرامش و سکوت اقامتگاه والبته خوشرویی پرسنل
thumb_downنقاط ضعف
واقعا نقطه ضعفی ندیدم
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
برخورد خوب پرسنل صبحونه خوب
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
دو تخته دابل
برای چند شب اقامت خیلی خوبه. محیطش خیلی آرومه و ساکته. من بهمن ماه اومدم و سیستم گرامیشی خوبی داشت. تخت‌ها راحت و تمیز بودن. سرویس بهداشتی تمیز بود. صبحانه سرد دارن (کره، مربا، پنیر ، خیار و گوجه)، صبحانه گرم نداشتن. در مجموع راضی بودم و خوش گذشت :)
thumb_upنقاط قوت
فضای سنتی جذاب محیط بسیار آرام نظافت خوب محیط و اتاق‌ها
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
دو تخته دابل
دو روز اقامت ما در این امارت زیبا خاطره خوبی برای ما شد مخصوصا که پرسنل فوق العاده خونگرم و مودبی داشت و از همه لحاظ به رفاه حال میهمانان رسیدگی میکردن
thumb_upنقاط قوت
پرسنل با شخصیت مودب و دلسوز، لوکیشن خوب و نزدیک به اماکن تاریخی، نظافت کلی اقامتگاه خیلی خوب بود، نظافت اتاق ها خوب بود و تمامی بالش ها و ملحفه ها تمیز بود
thumb_downنقاط ضعف
نقطه ضعفی دیده نشد
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
هتل سنتی و جذابی هست که با این قیمت مناسب خیلی خوبه در نوع خودش لوکیشن خیلی خوبی داره برای بازدید از جاهای دیدنی شیراز و دسترسی سریع به همه امکانات پرسنل خوب و خوش رفتاری داره
thumb_downنقاط ضعف
ندارد
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

امکانات و خدمات اقامتگاه سنتی عمارت امیریه شیراز:

در اقامتگاه عمارت امیریه شیراز کافی شاپ فضای باز، چایخانه سنتی، فست فود، سفره خانه و رستوران ایرانی برای مسافرین آماده سازی شده است. تاکسی سرویس، گشت غیر رایگان، جکوزی رایگان، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، خدمات خانه‌داری و روم سرویس ۲۴ ساعته از دیگر امکانات و خدمات این اقامتگاه است.

امکانات و تایپ اتاق‌های اقامتگاه سنتی عمارت امیریه شیراز:

در این اقامتگاه امکان رزرو اتاق‌های یک تخته، دوتخته دابل، سه تخته، چهارتخته و پنج تخته را دارید. داخل هر اتاق تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار غیر رایگان، اینترنت رایگان و نامحدود، سیستم پخش مرکزی فیلم و یخچال برای مسافرین آماده سازی شده است.

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی عمارت امیریه شیراز چقدر است؟

قیمت اتاق در اقامتگاه سنتی عمارت امیریه شیراز بستگی به فصلی که سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

قوانین کنسلی اقامتگاه سنتی عمارت امیریه شیراز:

اقامتگاه سنتی عمارت امیریه شیراز هم مانند دیگر اقامتگاه های این شهر، جریمه ای را تخت عنوان جریمه کنسلی رزرو دارند. اسنپ تریپ بابت لغو رزرو هزینه دریافت نمی‌کند. چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در اقامتگاه سنتی عمارت امیریه شیراز داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.

مزیت رزرو اقامتگاه سنتی عمارت امیریه شیراز از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق های اقامتگاه سنتی عمارت امیریه شیراز در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این اقامتگاه با دیگر اقامتگاه‌های شهر شیراز برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی اقامتگاه سنتی عمارت امیریه در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در شیراز داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات شما درباره رزرو آنلاین اقامتگاه امیریه شیراز پاسخ می‌دهند.