snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

بوتیک هتل اسکرو شیراز

location_on
شیراز، خیابان زند باریک، جنب بازار وکیل، کوچه ۲۸، بعد از طاق اسکرو

بوتیک هتل اسکرو شیراز که در مرکز شهر و در چند قدمی بازار وکیل قرار گرفته، یکی از جدیدترین هتل‌های شهر شیرازاست. با فضایی دلنشین و جذاب، این بوتیک هتل با تعداد کل ۸ اتاق در ۲ ساختمان ۳ طبقه از مسافران و مهمانان شیراز پذیرایی می‌کند. بازسازی این کاروانسرای قدیمی که اکنون به بوتیک هتلی شیک تبدیل شده، ۵ سال طول کشیده و سرانجام در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد. برای صرف صبحانه، شام و میان‌وعده به بام بوتیک هتل اسکرو شیراز می‌توانید بروید و در محیطی زیبا، با همسفرانتان به گپ و گفت بنشینید.هر یک از اتاق‌های بوتیک هتل اسکرو شیراز نامی مخصوص با قیمت و ویژگی منحصر به فرد خودش را دارد. در زمان سفر به شیراز در یکی از اتاق‌های شیراز، مقرنس، حریر، آجری، ترنج، آبشاری و باغچه می‌توانید اقامت دلچسبی را بگذرانید.موقعیت مکانی بوتیک هتل هم از مزایای آن به‌شمار می‌رود. با حدود ۱۵ یا ۲۰ دقیقه پیاده‌روی از محل اقامتتان می‌توانید از ارگ کریم‌خان دیدن کنید یا برای خرید سوغات به بازار وکیل سر بزنید. برای رفت و آمد در شهر، از بوتیک هتل اسکرو شیراز به ایستگاه مترو وکیل الرعایا و ایستگاه اتوبوس دسترسی راحتی دارید. رزرو بوتیک هتل اسکرو شیراز را با قیمت مناسب و به راحتی از اسنپ تریپ می‌توانید انجام دهید.

امکانات بوتیک هتل

check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
check_box
روم سرویس ۲۴ ساعته
check_box
فست‌فود
check_box
خدمات تهیه بلیط

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های اسکرو

مراکز نزدیک به بوتیک هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین بوتیک هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز بوتیک هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۳.۴
۱ نظر
وضعیت نظافت
۴.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۳.۰
کیفیت غذا و پذیرایی
۲.۰
امکانات اقامتگاه
۴.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۰
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس بوتیک هتل اسکرو شیراز چیست؟

بوتیک هتل اسکرو شیراز در مرکز شهر و در نزدیک بازار وکیل واقع شده. موقعیت مکانی بوتیک هتل را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

رزرو بوتیک هتل اسکرو شیراز از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

بوتیک هتل اسکرو را از نظر موقعیت،کیفیت امکانات و خدمات، قیمت و تمیزی در سایت اسنپ‌تریپ با دیگر هتل‌های شیراز می‌توانید مقایسه کنید. با عضویت در خبرنامه اسنپ‌تریپ به سرعت از تخفیف هتل‌ها در شیراز باخبر خواهید شد. رزرو هتل در شیراز با چند کلیک و در کمترین زمان انجام و کامل می‌شود. علاوه بر آن، تیم پشتیبانی در تمام روزهای هفته در دسترس شماست.

فاصله بوتیک هتل اسکرو تا اماکن دیدنی و تاریخی شیراز چقدر است؟

از بوتیک هتل اسکرو شیراز با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیاده‌روی به بازار و حمام وکیل، شاهچراغ، ارگ کریم‌خان، نارنجستان قوام، موزه پارس، مسجد نصیرالملک، خانه فروغ‌الملک و سرای مشیر می‌توانید بروید. با ۱۰ تا ۲۰ دقیقه رانندگی از هتل هتل اسکرو به باغ ارم، باغ جهان نما، آرامگاه حافظ، باغ عفیف آباد، آرامگاه سعدی و دروازه قرآن می‌رسید.

بوتیک هتل اسکرو شیراز چه امکانات و خدماتی دارد؟

از امکانات بوتیک هتل اسکرو شیراز می‌توان به روم سرویس، اینترنت، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.

هزینه اقامت در بوتیک هتل اسکرو شیراز چقدر است؟

در بوتیک هتل اسکرو شیراز اتاق‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی را می‌توانید رزرو کنید. با توجه به عواملی مانند زمان سفر و تعداد مسافران، هزینه سفر و اقامت در شیراز مختلف خواهد بود.

آیا ایستگاه مترو و اتوبوس نزدیک بوتیک هتل اسکرو شیراز قرار دارد؟

از بوتیک هتل اسکرو شیراز با چند دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو دسترسی دارید. از تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی هم برای رفت و آمد در شهر شیراز می‌توانید استفاده کنید.

فاصله بوتیک هتل اسکرو شیراز تا ایستگاه راه آهن، فرودگاه، و ترمینال امیرکبیر چقدر است؟

تا فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب ۲۰ دقیقه، ترمینال مسافربری امیرکبیر ۳۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن شیراز ۴۰ دقیقه از بوتیک هتل اسکرو شیراز با خودرو راه است.

شرایط کنسلی رزرو اتاق در بوتیک هتل اسکرو شیراز چیست؟

در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» شرایط کنسلی هتل قابل مطالعه است. جریمه لغو رزرو با توجه به تاریخ کنسلی و قوانین هتل محاسبه و توسط هتل شیراز دریافت می‌شود. برای درخواست کنسلی بوتیک هتل اسکرو شیراز، با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ می‌توانید تماس بگیرید یا آن را از پنل کاربری خود انجام دهید.