دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

مجتمع گردشگری غواصی قشم

location_on
قشم، سایت شرقی پارکینگ زیتون

مجتمع اقامتی غواصی قشم در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. این هتل در ۱ طبقه ساخته شده و دارای ۱۲ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب قابل رزرو می‌باشد. از مزایای این مجموعه میتوان به دسترسی آسان آن به ساحل نیلگون خلیج فارس اشاره کرد. همچنین با اقامت در مجتمع اقامتی غواصی قشم تا مراکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ فاصله کمی دارید. لازم به ذکر است بدانید پارکینگ مجتمع اقامتی غواصی قشم به صورت عمومی و رایگان مقابل هتل قرار گرفته شده است. از امکانات و خدمات مجتمع اقامتی غواصی قشم میتوان به اینترنت رایگان و نامحدود، تاکسی سرویس، خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان و روم سرویس اشاره کرد. همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه از خدمات گشت و تور این هتل استفاده کنید. شما می‌توانید مجتمع اقامتی غواصی قشم را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

امکانات مجتمع گردشگری

check_box
کرایه اتومبیل با راننده
check_box
گشت غیررایگان
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
check_box
لباسشویی
check_box
کپسول آتش‌نشانی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین مجتمع گردشگری

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در مجتمع گردشگری غواصی قشم داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.