snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل فیروزه توس مشهد

starstarstar
۳ ستاره
starstarstar
۳ ستاره
location_on
مشهد، خیابان نواب صفوی، جنب مجتمع تجاری آرمان

هتل فیروزه توس مشهد در خیابان نواب صفوی و نزدیک حرم امام رضا قرار گرفته. این هتل ۳ ستاره با تعداد ۴۹ اتاق و سوئیت ۱ تا ۴ تخته در ساختمانی ۹ طبقه از مسافران و زائران پذیرایی می‌کند. اگر در زمان سفر مشهد به دنبال اقامتی اقتصادی و نزدیک به حرم هستید، هتل فیروزه توس مشهد در بین هتل‌های شهر مشهد گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. این هتل خدمات و امکاناتی مانند رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، روم سرویس و اینترنت دارد. هتل با اتاق‌های راحت و تمیز، پرسنل مجرب و خدمات ایده‌آل، آسایش و رفاه مسافران را فراهم کرده و سفری به‌یادماندنی در مشهد را برایتان رقم خواهد زد.از هتل فیروزه توس مشهد تا حرم امام رضا کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی است. علاوه بر نزدیک بودن به حرم، از هتل محل اقامتتان تا بازار هفده شهریور و مرکز خرید آرمان فاصله زیادی ندارید و برای خرید سوغات مشهد به آن‌ها می‌توانید سر بزنید. ایستگاه مترو و اتوبوس هم از هتل فاصله زیادی ندارند. برای صرف غذا خارج از هتل، رستوران و کافه‌های متنوعی در دسترس شما قرار دارند. رزرو هتل فیروزه توس مشهد را از اسنپ‌تریپ در بسیاری از روزهای سال با قیمت مناسب و بهترین تخفیف‌ها می‌توانید انجام دهید.

امکانات هتل

check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری
check_box
تلویزیون در لابی
check_box
دستگاه واکس کفش
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
check_box
اینترنت رایگان و محدود در لابی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های فیروزه توس

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۱
خیلی خوب
۹ نظر
وضعیت نظافت
۴.۶
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۴
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۴
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۱
امکانات اقامتگاه
۴.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۲
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۶

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۲
دو تخته دابل کلاسیک
thumb_upنقاط قوت
دسترسی به حرم و خلوت بودن خیابونش
thumb_downنقاط ضعف
بوفه صبحانه بسیار بد بود غذای رستوران خیلی افتضاح بود تنگ بودن اطاق دوخوابه کلا
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۸
سوئیت یک خوابه چهار تخته رویال
در کل خوب بود
thumb_upنقاط قوت
ما چهار شب در این هتل اقامت داشیم .تمیزی خوبی داشت نسبت به سه ستاره بودنش. توی آسانسور الکل و دستمال گذاشته بودن . فاصله تا حرم خوب بود 5 دقیقه بود تا درب نواب صفوی. نسبت به خیابان امام رضا که شلوغ هست به نسبت خلوت تر بود و شب های آروم تری داشت .فضای اتاق هم دقیقا شبیه عکس ها بود
thumb_downنقاط ضعف
روز اول که رسیدم از غذای رستوران هتل استفاده کردیم که برنجش شور بود و اینکه دو تا کباب رو توی یک ظرف گذاشته بودن برای اینکه دورچین استفاده نکنن و در کلا کیفیت آنچنانی نداشت و همچنین قیمت بالایی داشت که میشه از رستوران های بهتری در مشهد استفاده کرد که ما از رستوران حرم که در صحن غدیر هست غذا خریداری کردیم که واقعا کیفیت عالی داشت. صبحانه هم آنچنان تعریف و تنوعی نداشت صبحانه سرد داشت با صبحانه گرم که صبحانه گرمش تازه نبود غذاهایی که میموند نگه میداشتن برای فردا گرم میکردن که طعم مونده گی میداد
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
سوئیت یک خوابه چهار تخته رویال
بنده در سال۹۵ هم به این هتل رفتم و بعد از بازسازی هم همینطور،بنظرم جزو بهترین هتل های مشهده سپاس از مدیریت و کارکنان زحمتکشش علی الخصوص مدیریت رستوران اقای عیدی عزیز
thumb_upنقاط قوت
نوسازی هتل و اخلاق هوب پرسنل
thumb_downنقاط ضعف
فقط هوا یکدفعه در مشهد سرد شد و از لحاظ سیستم گرمایش مشکل داشت
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۸
سه تخته کلاسیک
خوب بود اما با این قیمت میشد جای بهتری هم رفت
thumb_upنقاط قوت
نزدیکی به حرم تقریبا ۸ دقیقه پیاده روی تهویه مناسب اتاقها رعایت نظافت کارکنان شارژ روزانه اتاقها برخورد مناسب
thumb_downنقاط ضعف
استفاده از صابون مشترک در سرویس بهداشتی که خلاف نکات بهداشتی بود و اصلا یه وضعی😔 چراغ ورودی اتاق ما حسگرش خراب بود هی روشن خاموش میشد افزودن ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده روی غذای هتل که تفاوت زیادی با قیمت رستوران داشت و به صرفه نبود منوی بوفه صبحانه میتونست تنوع خیلی بهتری داشته باشه کیفیت صبحونه برای هتل قابل قبول نبود
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
دو تخته دابل رویال
چون هتل نوساز بود همه چیزشون خوب ومرتب وکارکنان سعی میکردن که مشتری ازشون راضی باشد
thumb_upنقاط قوت
ازهمه لحاظ هتل خوبی بود واگر همین روال ادامه داشته باشه . ما تصمیم گرفتیم هر وقت عازم سفر مشهد باشیم همین هتل انتحاب میکنیم.
thumb_downنقاط ضعف
فقط دراین مدت که بودیم هم سفرانی نزد اتاق ما بودن اصلا رعایت اداب اقامت در یک هتل نداشتن یعنی بچه هاشون تا ساعت ۲ شب در راه رو بازی میکردن ودر اتاق ما میزدن البته کارکنان اینجا تذکر دادن ولی فایده نداشت
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

هتل فیروزه توس تا حرم امام رضا و دیدنی‌های مشهد چقدر فاصله دارد؟

از هتل فیروزه توس مشهد تا حرم امام رضا کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده فاصله است. مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه و موزه نادری، خانه تاریخی داروغه، خانه ملک و گنبد خشتی هم فاصله زیادی از هتل محل اقامتتان ندارند و از مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل و حرم به‌شمار می‌روند.

مزیت رزرو آنلاین هتل فیروزه توس مشهد از اسنپ‌تریپ چیست؟

هتل فیروزه توس را با هتل‌های مشهد و هتل‌های نزدیک حرم از نظر تمیزی و نظافت، قیمت، خدمات و امکانات می‌توانید مقایسه و رزرو اتاق مورد نظرتان را در چند دقیقه و به سرعت انجام دهید. اسنپ‌تریپ در بسیاری از روزها برای رزرو هتل‌های نزدیک حرم تخفیف دارد و با عضویت در خبرنامه از اولین افرادی هستید که از تخفیف هتل‌های مشهد باخبر می‌شوید. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته قابل دسترسی است.

آدرس هتل فیروزه توس مشهد چیست؟

هتل فیروزه توس مشهد در خیابان نواب صفوی و نزدیک حرم امام رضا قرار گرفته. موقعیت مکانی دقیق هتل را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

هتل فیروزه توس مشهد چه امکانات و خدماتی دارد؟

هتل ۳ ستاره فیروزه توس مشهد خدمات رفاهی و امکانات باکیفیت و مناسبی را به مهمانان و زائران شهر مشهد ارائه می‌دهد. رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، روم سرویس، اینترنت، امکانات بازی کودکان و تاکسی سرویس برخی از امکانات هتل هستند و جزئیات بیشتر را در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید ببینید.

فاصله هتل فیروزه توس مشهد تا ایستگاه راه آهن، ترمینال، و فرودگاه چقدر است؟

از هتل فیروزه توس مشهد تا فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد مشهد ۳۰ دقیقه، ایستگاه راه آهن ۱۰ دقیقه، و تا پایانه مسافربری امام رضا ۲۵ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.

برای اقامت در هتل فیروزه توس مشهد چقدر باید هزینه پرداخت؟

هزینه هتل فیروزه توس مشهد به مواردی مختلفی از جمله تعداد شب‌های اقامت، تاریخ و فصل سفر، و نوع اتاق بستگی دارد. در این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های ۱ تا ۶ تخته را می‌توانید با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف رزرو کنید.

قوانین کنسلی رزرو در هتل فیروزه توس مشهد چیست؟

شرایط کنسلی هتل فیروزه توس در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» قابل مطالعه است. برای ثبت درخواست می‌توانید با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ تماس بگیرید یا آن را از طریق پنل کاربری انجام دهید. میزان جریمه با توجه به تاریخ لغو رزرو و قوانین هتل محاسبه و توسط هتل دریافت می‌شود.