snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان

location_on
کاشان، خیابان محتشم کاشانی، کوچه شهید ثابت، کوچه عمارت هفتم

اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان با ۴۰۰ سال قدمت در خیابان محتشم کاشانی و محله‌ی پشت عمارت کاشان، نزدیک بازار قدیمی و حد واسط محله‌ی سرپله قرار گرفته. این خانه خود یکی از مکان‌های دیدنی کاشان محسوب می‌شود و برای اقامتی متفاوت در بین هتل‌های شهر کاشان گزینه‌ای ایده‌آل است. خانه تاریخی منوچهری ۸ اتاق دارد و از معدود خانه‌های باقی مانده در کاشان است که هنوز آب‌انبار دارند. این خانه بعد از سه سال مرمت و بازسازی، در نهایت در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسید. و با کامل کردن تجهیزات و امکاناتش، خود را به سطح استاندارد هتل‌های دنیا رساند.از امکانات ویژه‌ی این هتل می‌توان به آب‌انبارش اشاره کرد که تبدیل به فیلم‌خانه شده. اتاق‌های هتل با نمایی رو به حیاط هتل و حوض آب و باغچه‌ها، نوید اقامتی به‌یادماندنی را به مسافران می‌دهند. از دیگر امکانات اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان می‌توان به رستوران ایرانی، خدمات خانه‌داری، اینترنت، کافی‌شاپ، فضای سبز و خدمات تور می‌توان اشاره کرد.موقعیت مکانی اقامتگاه هم به مزایای آن افزوده و به راحتی می‌توانید در زمان اقامت در هتل سنتی منوچهری کاشان از باغ و حمام فین، قمصر، مسجد آقابزرگ و خانه‌های تاریخی کاشان دیدن کنید. رزرو اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان را با بهترین قیمت و تخفیف از اسنپ‌تریپ به راحتی می‌توانید در بسیاری از روزهای سال انجام دهید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری
check_box
لباسشویی
check_box
اینترنت رایگان و نامحدود
check_box
کافی‌شاپ
check_box
خدمات تهیه بلیط

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های خانه‌ی منوچهری

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو آنلاین اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان از اسنپ‌تریپ چه مزایایی دارد؟

اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان با بهترین قیمت و تخفیف از اسنپ‌تریپ در بسیاری از روزهای سال قابل رزرو است. اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری را با دیگر هتل‌های کاشان، از نظر قیمت، تمیزی، امکانات و خدمات و موقعیت مکانی، می‌توانید مقایسه کنید. با عضویت در خبرنامه از کمپین‌ها و تخفیف هتل‌های کاشان به سرعت مطلع خواهید شد. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته در دسترس شماست.

فاصله اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری تا باغ فین کاشان و دیگر اماکن تاریخی چقدر است؟

برای بازدید از اماکن تاریخی کاشان، مانند حمام تاریخی سلطان امیر احمد، خانه بروجردی‌ها، مسجد آقابزرگ، خانه تاریخی عباسیان و خانه طباطبایی‌ها ۱۵ دقیقه پیاده‌روی یا ۵ دقیقه رانندگی از اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری نیاز دارید. از هتل سنتی خانه‌ی منوچهری با ۲۰ دقیقه رانندگی از باغ فین کاشان می‌توانید بازدید کنید. بازار سنتی برای خرید سوغات کاشان بهترین و در دسترس‌ترین گزینه است.

آدرس اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان چیست؟

اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان در خیابان محتشم و کوچه عمارت هفتم قرار گرفته. موقعیت مکانی دقیق اقامتگاه را بر روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‎‌توانید مشاهده کنید.

امکانات و خدمات اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان چیست؟

در اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان امکانات و خدماتی از جمله اینترنت، کافه، فضای سبز و روم سرویس برای مهمانان فراهم است. جزئیات اتاق‌های اقامتگاه به همراه عکس در اسنپ‌تریپ قرار گرفته و قابل مشاهده است.

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان چقدر است؟

هتل سنتی منوچهری کاشان اتاق و سوئیت‌های ۱، ۲، ۳، ۴ و ۶ تخته برای رزرو دارد. هزینه اقامت در کاشان با توجه به تاریخ سفر، تعداد شب‌های اقامت و نوع اتاق متغیر است. در بسیاری از روزهای سال اسنپ‌تریپ برای رزرو اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری و بسیاری از هتل‌های کاشان تخفیف دارد.

آیا اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان به ایستگاه اتوبوس نزدیک است؟

از اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان، حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه اتوبوس و تاکسی فاصله دارید.

شرایط کنسلی اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری کاشان چیست؟

در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» شرایط لغو رزرو اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری قرار گرفته. برای کنسلی با تیم پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید یا آن را از طریق پنل کاربری ثبت کنید. جریمه کنسلی هتل کاشان با توجه به تاریخ درخواست و قوانین اقامتگاه تعیین و توسط هتل دریافت می‌شود.

فاصله اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری تا ترمینال مسافربری و ایستگاه راه آهن کاشان چقدر است؟

از اقامتگاه سنتی خانه‌ی منوچهری تا ترمینال مسافربری و اتوبوس و ایستگاه راه آهن کاشان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.