snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان

location_on
کاشان، خیابان فاضل نراقی ، خیابان علوی ، ابتدای خیابان سمت چپ ، پلاک ۲۹۵

اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان در ابتدای خیابان علوی و مرکز شهر قرار گرفته. این اقامتگاه یکی از جدیدترین هتل‌های شهر کاشان است که معماری جذاب و فضای بی‌نظیری دارد. قدمت اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان به دوران قاجار بر می‌گردد که پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۴۰۰، با تعداد ۱۷ اتاق، به پذیرایی از مسافران می‌پردازد. اتاق و سوئیت‌های ۱، ۲، ۳ و ۴ تخته در اقامتگاه قابل رزرو هستند. کافی‌شاپ فضای باز، اینترنت و خدمات خانه‌داری برخی از امکانات اقامتگاه به‌شمار می‌روند. پرسنل خوش‌برخورد و صمیمی اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار هم تلاش می‌کنند تا اقامتی متفاوت و فراموش‌نشدنی در سفر کاشان برایتان رقم بخورد.اقامتگاه در یکی از بهترین نقاط شهر و نزدیک به دیدنی‌های تاریخی کاشان قرار گرفته. با کمی پیاده‌روی از اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان به خانه‌های تاریخی، بازار سنتی کاشان و مسجد آقابزرگ می‌رسید. رستوران، کافه و مراکز خرید متنوعی نزدیک به اقامتگاه قرار دارند. از تاکسی و اتوبوس هم برای رفت و آمد در کاشان می‌توانید استفاده کنید. رزرو اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان را با تخفیف و بهترین قیمت از اسنپ‌تریپ می‌توانید انجام دهید. 

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
تاکسی سرویس
check_box
لباسشویی
check_box
اینترنت رایگان و نامحدود
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
اطفای حریق

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های عمارت ماندگار

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۵
عالی
۲۰ نظر
وضعیت نظافت
۵.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۹
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۶
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۲
امکانات اقامتگاه
۴.۳
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۴
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۸

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
دو تخته دابل 104
واقعا تجربه ماندگاری را در این هتل خواهید داشت! فضای هتل سنتی و زیبا با حوض های تمیز و بی نظیر بسیار زیبا بود. پرسنل بسیار مودب و پیگیر و مدیریت عالی خیلی خیلی ممنون از مدیریت هتل
thumb_upنقاط قوت
برخورد بسیار خوب پرسنل که به نظرم برمیگرده به مدیریت. سبک برخورد پرسنل واقعا بی نظیر بود، حتی در هتل های 5 ستاره تهران، این استقبال، ادب، خوشرویی و مهمان نوازی رو ندیده بودم فضای هتل بسیار سنتی و زیبا صبحانه خوب حمام و دستشویی تمیز فضای رستوران بسیار زیبا با سبک سنتی غذاهای رستوران بسیار خوشمزه و متنوع
thumb_downنقاط ضعف
حجم اینترنت تمام شده بود. تلوزیون در اتاق نبود. (البته با توجه به فضای هتل، فرصت دیدن از حیاط بیشتر شد!) در اسفند 1402 خیابان روبروی هتل در دست تعمیر شهرداری بود که دسترسی به پارکینگ رو سخت می کرد.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل 106
هتل بسیار نزدیک به بافت سنتی و بازار است و پیاده می شود به نقاط دیدنی های کاشان رفت، جدایی رستوران هتل از فضای داخلی هتل و رفتار بسیار خوب کارکنان آرامش لذت بخشی به هتل داده بود که بیشتر تجربه مهمان بودن در خانه یک دوست را داشت تا اقامت در یک هتل، به همه توصیه می کنم هم کاشان را ببینند هم عمارت ماندگار را تجربه کنند.
thumb_upنقاط قوت
کارکنان بسیار خوش برخورد بوده، آرامش فضای هتل در کنار تمیزی اطاق ها تجربه سفر را لذت بخش کرده بود.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
یک تخته کاهگلی ۱۰۹
یه جای عالی برای ریلکس کردن جوری خوب بود که دلم نمی اومد برم خونه نزدیک ترین هتل به خونه های تاریخی برخورد کارکنان بسیار عالی! شب هاش با صدای آب حوض و جیرجیرک و فضای عمارت خیلی خواستنی بود...
thumb_upنقاط قوت
همش نقاط قوت بود
thumb_downنقاط ضعف
فقط یه چوب لباسی کم بود که لباسا روی مبل پخش نشدن ولی اونقدر خوبیاش زیاد بود که این تو چشم نمیزد
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل 102
عالی
thumb_upنقاط قوت
در کل همه چیز عالی مخصوصا سبک معماریش و آرامشی که داخل عمارت ماندگار هست و از همه مهمتر شمارو به گذشته میبرد.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
دو تخته دابل 104
thumb_upنقاط قوت
اقامتگاه از لحاظ تمیزی و ارامش نمونه بود بسیار زیبا و پرسنل رفتار عالی داشتن
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار تا باغ فین کاشان و دیگر اماکن تاریخی چقدر است؟

برای بازدید از اماکن تاریخی کاشان از اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار، مانند مسجد آقابزرگ، خانه بروجردی‌ها، حمام تاریخی سلطان امیر احمد، خانه تاریخی عباسیان و خانه طباطبایی‌ها به حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی نیاز دارید. از هتل عمارت ماندگار از باغ فین کاشان با ۲۰ دقیقه رانندگی می‌توانید بازدید کنید. بازار سنتی برای خرید سوغات کاشان بهترین و در دسترس‌ترین گزینه به محل اقامتتان است.

رزرو هتل سنتی عمارت ماندگار کاشان از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار را با دیگر هتل‌های کاشان، از نظر قیمت، تمیزی، امکانات و خدمات و موقعیت مکانی، می‌توانید مقایسه کنید. با عضویت در خبرنامه از تخفیف هتل‌های کاشان به سرعت مطلع خواهید شد. در بسیاری از روزهای سال اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان با بهترین قیمت و تخفیف از اسنپ‌تریپ قابل رزرو است. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.

آدرس اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان چیست؟

اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان در مرکز شهر و خیابان علوی قرار گرفته. در نقشه اسنپ‌تریپ موقعیت دقیق اقامتگاه را می‎‌توانید مشاهده کنید.

آیا اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد؟

از اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان حدودا ۱۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه اتوبوس و تاکسی فاصله دارید.

امکانات و خدمات اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان چیست؟

در اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان امکانات و خدماتی از جمله فضای باز، کافی‌شاپ و خدمات خانه‌داری برای مهمانان فراهم است. لیست امکانات اقامتگاه و جزئیات اتاق‌ها را به همراه عکس در اسنپ‌تریپ می‌توانید ببینید.

اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار تا ترمینال اتوبوس و ایستگاه راه آهن کاشان چقدر فاصله دارد؟

از اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار تا ترمینال مسافربری و ایستگاه راه آهن کاشان ۱۵ دقیقه با خودرو فاصله است.

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان چقدر است؟

هزینه رزرو هتل کاشان با توجه به تاریخ سفر، تعداد مسافران، مدت زمان اقامت و نوع اتاق متغیر است. در اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان اتاق و سوئیت‌های ۱ تا ۴ تخته با قیمت‌های متفاوت قابل رزرو هستند.

شرایط کنسلی اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان چیست؟

شرایط لغو اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» قرار دارد. برای کنسلی با تیم پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید یا آن را از طریق پنل کاربری ثبت کنید. جریمه کنسلی رزرو هتل کاشان با توجه به تاریخ درخواست و قوانین اقامتگاه تعیین و توسط هتل‌های کاشان دریافت می‌شود.