snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان

location_on
کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۵، انتهای کوچه سمت راست، بعد از خانه معماران

اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان در نزدیکی بافت تاریخی شهر و در خیابان فاضل نراقی قرار گرفته. اگر دلتان می‌خواهد چند روزی را در بنایی به جا مانده از دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی سپری کنید، این اقامتگاه گزینه‌ی مناسبی بین هتل‌های شهر کاشان است. هتل سنتی خانه پارسی کاشان در دوره قاجار و ابتدای پهلوی ساخته شده؛ دوره‌هایی که اوج هنر معماری را در بناهای باقی‌مانده آن زمان می‌توان دید.اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان در سال ۱۳۹۷ درهایش به روی مهمانان گشوده شده. و دارای ۱۱ اتاق در ۳ طبقه است که گرداگرد حیاط باصفایش قرار گرفته‌اند. در این اقامتگاه امکان رزرو اتاق‌های ۱ تا ۵ تخته را دارید. اتاق پنج تخته همان شاه‌نشین است که معماری خاصی دارد. روم سرویس، رستوران ایرانی، خدمات خانه‌داری و تاکسی سرویس برخی از امکانات اقامتگاه هستند.موقعیت مکانی اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان به‌صورتی‌ست که به اکثر جاهای دیدنی و تاریخی شهر دسترسی راحتی دارید. با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از محل اقامتتان به خانه طباطبایی‌ها و خانه بروجردی‌ها برای بازدید می‌توانید بروید. بازار سنتی کاشان هم فاصله زیادی از اقامتگاه ندارد. رزرو اتاق در اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان را با بهترین قیمت و کمترین زمان از اسنپ تریپ انجام دهید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
تاکسی سرویس
check_box
گشت غیررایگان
check_box
لباسشویی
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
اطفای حریق

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های خانه پارسی

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۳.۸
خوب
۶۶ نظر
وضعیت نظافت
۴.۵
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۲
موقعیت مکانی و دسترسی
۳.۷
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۵
امکانات اقامتگاه
۳.۴
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۷
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۱

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل
اگه از سر و صدای کلان شهرها خسته شدید دنبال تجربه کردن حیاط های خونه مادربزرگ هستید اگه دنبال دیدن ستاره ها در آسمان شب هستند حتما و قطعا یکی از بهترین و تمیزترین اقامتگاه ها بود
thumb_upنقاط قوت
برخورد فوق العاده مدیریت اقامتگاه سرکار خانم عاطغه مفتخری فضای فوق العاده تمیز ، دنج و باصفای اقامتگاه اتاق های بسیار زییا و نقلی با سرویس بهداشتی تمیز فضاسازی زیبای محوطه حیاط با ترکیب معماری سنتی دسترسی آسان به سوپر مارکت و الباقی فروشگاه ها نزدیک بودن به خانه های تاریخی و عدم صرف زمان اضافی جهت رسیدن به مکان های تاریخی جای پارکینگ مناسب برای پارک کردن خودرو ارائه سرویس ۲۴ساعته چای و آب داغ برپایی میز صبحانه از هشت صبح و عدم اتلاف وقت توریست بابت انتظار برای سلف سرویس و در نهایت ثبت یه مسافرت به یاد ماندنی از شهر زیبا و تاریخی کاشان
thumb_downنقاط ضعف
به نظرم نیازی به یادآوری ما نبود که لطفا اتاق ها روزانه و پس از خروج توریست از اقامتگاه تمیز شوند. ناگفته نماند که مدیریت محترم بلافاصله اقدام به عملی نمودن درخواست ما می کردند. در کل مهمان نوازی و میزبانی این اقامتگاه سنتی عالی بود.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۸
سه تخته
thumb_upنقاط قوت
اقامتگاه دلنشین و زیبا بود و با گلدان های زببا آراسته شده بود. فضا آرامش بخش و غرق سکوت بود. نظافت هتل عالی بود و صبحانه خیلی خوب و مرتب و با سلیقه سرو شده بود.
thumb_downنقاط ضعف
پله زیادی داشت و حمل چمدان و وسایل سخت بود و با توجه به اینکه ما کودک خردسال همراه داشتیم در اتاق روی پشت بام احساس امنیت نداشتیم. کوچه تنگ و فرعی بود و هم آدرس یابی سخت بود و هم اینکه حمل وسایل به هتل مشکل بود.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۶
دو تخته دابل کوچک
در کل خوب بود
thumb_upنقاط قوت
دنج و مرتب بودن اقامتگاه . دسترسی راحت به مراکز تاریخی تفریحی
thumb_downنقاط ضعف
نداشتن پارکینگ ، کوچه باریک ، کم بودن امکانات داخل اتاق مثل نداشتن مسواک ،صدا ها هم براحتی داخل اتاق میاد و درها عایق مناسب گرما و سرما ندارند
poker-emoji
poker-emoji
stars۳
پنج تخته شاه نشین
بد نبود.
thumb_upنقاط قوت
قيمت مناسب+ نظافت
thumb_downنقاط ضعف
امكانات از جمله تلويزيون و چاي ساز و ميزوصندلي + ليوان و قاشق وچنگال و پيش دستي در اتاق شاه نشين نبود و سرويس دهي از كافه صبحانه نداشتند و در مدت اقامت ما در اين اقامتگاه حوض وسط حياط درحال بازسازي بود كه سروصداي كارگران موجب مزاحمت شده بود. برخورد پرسنل هم خيلي معمولي بود و صميميتي در رفتار نداشتند.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
نوسازبودن
thumb_downنقاط ضعف
صبحانه ضعیف-سرو صدای عبور وسایط تقلبه
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان چیست؟

اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان در خیابان فاضل نراقی و در مرکز شهر قرار دارد. موقعیت مکانی دقیق اقامتگاه را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‎‌توانید مشاهده کنید.

رزرو آنلاین هتل سنتی خانه پارسی کاشان از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان را با بهترین قیمت و تخفیف در بسیاری از روزهای سال از اسنپ‌تریپ می‌توانید رزرو کنید. بررسی و مقایسه‌ی اقامتگاه سنتی خانه پارسی با دیگر هتل‌های کاشان از نظر قیمت، تمیزی، امکانات و خدمات و موقعیت مکانی امکان‌پذیر است. از تخفیف هتل‌های کاشان با عضویت در خبرنامه به سرعت مطلع خواهید شد. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته در دسترس شماست.

فاصله اقامتگاه سنتی خانه پارسی تا اماکن دیدنی و تاریخی کاشان چقدر است؟

از اقامتگاه سنتی خانه پارسی تا مسجد آقابزرگ، خانه بروجردی‌ها، خانه تاریخی عباسیان، حمام تاریخی سلطان امیر احمد و خانه طباطبایی‌ها به حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی نیاز دارید. با ۲۰ دقیقه رانندگی از اقامتگاه سنتی خانه پارسی به بازدید از باغ فین کاشان می‌توانید بروید. بازار سنتی کاشان بهترین گزینه برای خرید سوغات و نزدیک به شماست.

امکانات و خدمات اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان چیست؟

در اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان امکانات و خدماتی از جمله خدمات خانه‌داری، روم سرویس، رستوران ایرانی، اینترنت و کافی‌شاپ برای مهمانان فراهم است. در اسنپ‌تریپ جزئیات اتاق‌ها و امکاناتشان را به همراه عکس می‌توانید ببینید.

آیا اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان به ایستگاه اتوبوس نزدیک است؟

با اقامت در هتل سنتی خانه پارسی کاشان از اتوبوس، تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی برای رفت و آمد در شهر می‌توانید استفاده کنید.

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان چقدر است؟

در اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان اتاق‌های ۱ تا ۵ تخته را با قیمت‌های متفاوت می‌توانید رزرو کنید. با توجه به تاریخ سفر کاشان، تعداد شب‌های اقامت و نوع اتاق، هزینه هتل و اقامتگاه در کاشان متغیر است.

فاصله اقامتگاه سنتی خانه پارسی تا ایستگاه راه آهن کاشان و ترمینال مسافربری چقدر است؟

از اقامتگاه سنتی خانه پارسی تا ایستگاه راه آهن و ترمینال اتوبوس کاشان حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.

شرایط کنسلی اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان چیست؟

شرایط لغو رزرو اقامتگاه سنتی خانه پارسی را در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» می‌توانید مطالعه کنید. برای کنسلی اقامتگاه سنتی خانه پارسی اسنپ‌تریپ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. مبلغ جریمه با توجه به تاریخ درخواست و قوانین اقامتگاه تعیین و توسط هتل کاشان دریافت می‌شود.