snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان

location_on
کاشان، خیابان فاضل نراقی، فرهنگ سوم، پلاک ۵

اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان در خیابان فاضل نراقی، نزدیک به مسجد آقابزرگ، قرار گرفته است. این اقامتگاه که متعلق به اواخر دوره قاجار می‌باشد، پس از مرمت و بازسازی، در سال ۱۳۹۷ پذیرایی از مسافران و گردشگران شهر کاشان را آغاز کرد. اقامتگاه سنتی سرای امیر ۷ اتاق در بنای دو طبقه‌ای خود جای داده است و اقامتی مقرون به صرفه با حال و هوای سنتی را در بین هتل‌های شهر کاشان عرضه می‌کند.با رزرو اتاق در اقامتگاه سنتی سرای امیر می‌توانید مدتی را بر روی تخت‌های حیاط دنج و زیبای آن بنشینید و از فضا و هوای خوب استفاده کنید. اتاق‌های تمیز و دلباز اقامتگاه که رو به حیاط هستند، ظرفیت یک تا پنج مهمان را دارند و در طول اقامت خود راحتی و در خانه بودن را احساس خواهید کرد. آشپزخانه اقامتگاه سنتی سرای امیر هم در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و می‌توانید برای خود غذا درست کنید و یا سفارش غذای خود را با هماهنگی قبلی به کارکنان اقامتگاه بدهید.علاوه بر امکانات و خدمات اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان، به اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر کاشان هم دسترسی مناسبی دارید؛ با خانه‌های تاریخی ۵۰۰ متر و با بازار کاشان حدود ۱ کیلومتر فاصله دارید. همچنین رستوران و کافه‌های خوبی در ۱۰۰ تا ۵۰۰ متری اقامتگاه قرار دارند و از ایستگاه اتوبوس نزدیک اقامتگاه سنتی سرای امیر می‌توانید برای تردد در شهر کاشان استفاده کنید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
صندوق امانات
check_box
روم سرویس
check_box
لباسشویی
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
اطفای حریق

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های سرای امیر

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۵
عالی
۱۶ نظر
وضعیت نظافت
۴.۸
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۹
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۶
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۳
امکانات اقامتگاه
۴.۲
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۵
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۷

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل گوشواره بدون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی
thumb_upنقاط قوت
عالی ترین هتل هم از نظر امکانات هم بهداشتی هم فضای زیبایش
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل شاه نشین با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی خارج از اتاق
عالي
thumb_upنقاط قوت
فضاي بسيار صميمي و تميز
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
سه تخته سه دری (اقامت حداقل ۲ شب یا بیشتر)
در بدو ورود به اقامتگاه برخورد صمیمی خانم مسئول پذیرش باعث شد که خیال ما از انتخاب این اقامتگاه راحت بشه، بعد از تحویل گرفتن اتاق که در نگاه اول تمیزی و آراسته بودنش جلب توجه میکرد، سعی کردیم با زوایای مختلف خونه بیشتر آشنا بشیم و در یک کلام همه جا واقعا زیبا بود و از اون مهم‌تر جو صمیمی بین اداره‌کنندگان اقامتگاه و مهمان‌ها باعث شد که حس کنیم تو خونه خودمون هستیم. تو این اقامتگاه امکان استفاده از یک آشپزخانه تمیز و زیبا برای همه مهمان‌ها وجود داره که اتفاقا برای ما که بچه کوچک همراهمون بود مزیت خیلی بزرگی بود. مهمان‌ها میتونن از فضای حیاط اقامتگاه که هم میز و نیمکت و هم تخت در اونجا هست استفاده کنن و صدای فواره حوض و موزیک ملایمی که پخش میشه فضا رو برای استراحت و گپ زدن خیلی دلنشین تر میکنه. صبحانه (نان تازه، پنیر، کره، مربا بسته بندی، میوه، گوجه، خیار و نیمرو یا املت و چای دمی خیلی خوش طعم) هم تو همین حیاط سرو میشه که اگرچه سلف سرویس نیست اما خیلی دلچسبه. انتخاب سرای امیر تجربه خیلی خوبی از سفر به کاشان رو برای ما رقم زد و دفعه بعدی هم بدون شک همین اقامتگاه رو انتخاب خواهیم کرد.
thumb_upنقاط قوت
فضای گرم و صمیمی خوشرویی و برخورد گرم مسئولین اقامتگاه و سعی در فراهم کردن همه وسایل آسایش برای مهمان‌ها تمیزی اتاق و سرویس بهداشتی و بزرگ بودن سرویس بهداشتی امکان استفاده از آشپزخانه با تمام‌ امکانات زیبایی ساختمان و حیاط اقامتگاه (ساختمان خیلی خوب بازسازی شده و متریال با کیفیت و‌ مناسبی در تمام فضاها استفاده شده است) راحتی فضای استراحت (تخت ها) تمیزی ملحفه و روتختی ها
thumb_downنقاط ضعف
نقطه ضعفی از نظر ما وجود نداشت
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل گوشواره با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی خارج از اتاق
واقعا عالی بود.کلی حس خوب و پرسنل خوب
thumb_upنقاط قوت
فضای عالی و آرام.توصیه میکنم که بروید
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۸
دو تخته دابل شاه نشین با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی خارج از اتاق
فضاي خوب و خاطره انگيزي داره نبود يخچال در اتاق رفتار خوب پرسنل صبحانه معمولي
thumb_upنقاط قوت
رفتار خوب پرسنل نزديك به خانه هاي تاريخي
thumb_downنقاط ضعف
نبود يخچال در اتاق
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان چیست؟

اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان در مرکز شهر و خیابان فاضل نراقی قرار دارد. در نقشه سایت اسنپ‌تریپ موقعیت مکانی دقیق اقامتگاه را می‎‌توانید ببینید.

رزرو اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

در سایت اسنپ‌تریپ اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان را با بهترین قیمت می‌توانید رزرو کنید. با عضویت در خبرنامه، از کمپین‌ها و تخفیف هتل‌های کاشان به سرعت مطلع خواهید شد. بررسی اقامتگاه سنتی سرای امیر و مقایسه آن با دیگر هتل‌های کاشان، از نظر تمیزی، امکانات و خدمات، قیمت و موقعیت مکانی امکان‌پذیر است. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.

فاصله اقامتگاه سنتی سرای امیر تا اماکن دیدنی و تاریخی کاشان چقدر است؟

از اقامتگاه سنتی سرای امیر تا اماکن تاریخی و دیدنی کاشان مانند مسجد آقابزرگ، خانه بروجردی‌ها، حمام تاریخی سلطان امیر احمد، خانه تاریخی عباسیان و خانه طباطبایی‌ها ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده یا ۵ دقیقه رانندگی نیاز است. بازار سنتی کاشان بهترین گزینه برای خرید سوغات است که با آن فاصله زیادی ندارید.

امکانات و خدمات اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان چیست؟

در اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان امکانات و خدماتی از جمله کافی‌شاپ، روم سرویس، خدمات خانه‌داری و خدمات تهیه بلیط برای مهمانان فراهم است. جزئیات امکانات اقامتگاه را به همراه عکس در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

آیا اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان به ایستگاه اتوبوس نزدیک است؟

در زمان اقامت در اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان از ایستگاه اتوبوس و تاکسی برای رفت و آمد می‌توانید استفاده کنید.

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان چقدر است؟

در اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان اتاق‌های ۱ تا ۵ تخته با قیمت‌های متفاوت قابل رزرو است. هزینه هتل و اقامتگاه کاشان با توجه به تعداد شب‌های اقامت، تاریخ سفر کاشان و نوع اتاق فرق می‌کند.

شرایط کنسلی اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان چیست؟

قوانین لغو رزرو اقامتگاه سنتی سرای امیر را در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» می‌توانید بخوانید. برای ثبت درخواست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید یا آن را از طریق پنل کاربری ثبت کنید.

فاصله اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان تا ترمینال مسافربری و ایستگاه راه آهن چقدر است؟

تا ترمینال اتوبوس کاشان و ایستگاه راه آهن کاشان از اقامتگاه سنتی سرای امیر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.