دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی سپنج کاشان

location_on
کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه مسجد آقا بزرگ، کوچه امامی پور، پلاک ۱۰۱

اقامتگاه سنتی سپنج کاشان در نزدیکی کوچه مسجد آقا بزرگ و در قسمت تاریخی شهر قرار گرفته است. قدمت اقامتگاه به ۲۰۰ سال پیش بر ‌می‌گردد و در سال ۱۳۹۸ و پس از شش سال، بازسازی این مکان به اتمام رسید. در حال حاضر این اقامتگاه سنتی با ۱۰ اتاق از مهمانان شهر کاشان پذیرایی می‌کند. معماری و جزئیات داخلی، مزیت خاص اقامتگاه سنتی سپنج تلقی می‌شود و می‌توانید تجربه جالبی از اقامت چند روزه در یکی از خانه‌های سنتی کاشان به ‌دست بیاورید. همچنین، به بافت قدیمی و اماکن تاریخی کاشان دسترسی آسان دارید. با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از مسجد آقا بزرگ دیدن کنید. به علاوه، بسیاری دیگر از خانه‌های تاریخی کاشان، اقامتگاه را محاصره کرده است. با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به خانه‌های معروف و تاریخی بروجردی‌ها و طباطبایی‌ می‌رسید.برای صرف غذا نیز می‌توانید از رستوران اقامتگاه استفاده کنید. اما اگر قصد داشتید رستوران‌های دیگر را نیز امتحان کنید، رستوران نقلی با حدود ۵ دقیقه و رستوران احسان تقریبا ۲ کیلومتر با اقامتگاه سنتی سپنج فاصله دارند. حتی اگر تمایلی به خرید ندارید از بازار سنتی کاشان، که با ۶ دقیقه قدم زدن در دسترس شماست، حتما دیدن کنید. بازار پانخل نیز با فاصله ۵۰۰ متری از اقامتگاه گزینه خوبی برای گشت و گذار می‌باشد. 

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
اینترنت رایگان و محدود در لابی
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی
check_box
رستوران
check_box
خدمات خانه‌داری
check_box
تاکسی سرویس

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.