snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی سر پله کاشان

location_on
کاشان، خیابان محتشم، کوچه قدر ۲۴، فرعی سوم سمت چپ

اقامتگاه سنتی سر پله کاشان در خیابان محتشم و مرکز شهر قرار گرفته. قدمت این اقامتگاه سنتی به قاجاریه بر می‌گردد که در سال ۱۳۹۸ پس از مرمت و بازسازی، آغاز به کار کرده. اقامتگاه ۷ اتاق در ۲ طبقه دارد و اگر می‌خواهید اقامتی راحت را تجربه کنید، گزینه مناسبی در بین هتل‌های شهر کاشان به‌شمار می‌رود. اتاق‌های ۲، ۳ و ۴ تخته در هتل سنتی سر پله کاشان قابل رزرو است. از امکانات و خدمات اقامتگاه هم می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران و روم سرویس اشاره کرد. پرسنل خوش‌برخورد و کارکنان حرفه‌ای مجموعه هم تلاش می‌کنند تا سفر خوشی برایتان به یادگار بماند.موقعیت مکانی و دسترسی مناسب به مکان‌های دیدنی و تاریخی از مزایای اقامتگاه است. با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی یا ۵ دقیقه رانندگی از اقامتگاه سنتی، به تیمچه امین‌الدوله می‌رسید. از اقامتگاه سر پله به راحتی به بازار سنتی کاشان برای خرید سوغات می‌توانید بروید. ایستگاه اتوبوس و تاکسی برای رفت و آمد در شهر هم در دسترس شماست. برای صرف نوشیدنی در خارج از هتل سنتی سر پله کاشان هم چند قدم پیاده تا کافه ملک فاصله دارید. رزرو اقامتگاه سنتی سر پله کاشان را با قیمت مناسب از اسنپ‌تریپ در کمترین زمان انجام دهید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
خدمات تور
check_box
تلویزیون در لابی
check_box
روم سرویس
check_box
گشت غیررایگان
check_box
کپسول آتش‌نشانی در لابی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های سر پله

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس اقامتگاه سنتی سر پله کاشان چیست؟

اقامتگاه سنتی سر پله کاشان در خیابان محتشم قرار گرفته و موقعیت مکانی دقیق آن در نقشه سایت اسنپ‌تریپ قابل مشاهده است.

رزرو هتل سنتی سر پله کاشان از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

اقامتگاه سنتی سر پله را با دیگر هتل‌های شهر کاشان، از نظر قیمت، تمیزی، امکانات و خدمات و موقعیت مکانی، می‌توانید مقایسه کنید. با عضویت در خبرنامه از کمپین‌ها و تخفیف هتل‌های کاشان به سرعت مطلع خواهید شد. نظرات کاربران هم به شما کمک می‌کند تا بهترین هتل کاشان را انتخاب و رزرو کنید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی سر پله کاشان چقدر است؟

با توجه به تاریخ و فصل سفر، مدت زمان اقامت و نوع اتاق، هزینه رزرو هتل کاشان متغیر است. در بسیاری از روزهای سال رزرو اقامتگاه سنتی سر پله و بسیاری از هتل‌های کاشان را از اسنپ‌تریپ با قیمت مناسب می‌توانید انجام دهید.

هتل سنتی سر پله کاشان چه امکانات و خدماتی دارد؟

اقامتگاه سنتی سر پله کاشان امکانات و خدماتی از جمله روم سرویس، رستوران و کافی‌شاپ دارد. جزئیات هتل و امکانات اتاق‌ها را به همراه عکس در اسنپ‌تریپ می‌توانید ببینید.

آیا اقامتگاه سنتی سر پله کاشان به وسایل نقلیه عمومی نزدیک است؟

در زمان اقامت در اقامتگاه سنتی سر پله کاشان به ایستگاه اتوبوس و تاکسی برای رفت و آمد دسترسی دارید.

اقامتگاه سنتی سر پله تا باغ فین کاشان و دیگر اماکن تاریخی چقدر فاصله دارد؟

از اقامتگاه سنتی سر پله کاشان تا مسجد آقابزرگ، خانه بروجردی‌ها، حمام تاریخی سلطان امیر احمد، خانه تاریخی عباسیان و خانه طباطبایی‌ها بین ۵ تا ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله دارید. بازار سنتی برای خرید سوغات کاشان، بهترین و در دسترس‌ترین گزینه به اقامتگاه است. از هتل سنتی سر پله با ۲۰ دقیقه رانندگی از باغ فین کاشان می‌توانید بازدید کنید.

قوانین کنسلی اقامتگاه سنتی سر پله کاشان چیست؟

شرایط کنسلی اقامتگاه سنتی سر پله در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» قرار دارد. برای کنسلی با تیم پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید یا آن را از طریق پنل کاربری ثبت کنید. جریمه لغو رزرو در هتل کاشان با توجه به تاریخ و قوانین اقامتگاه تعیین و توسط هتل کاشان دریافت می‌شود.

فاصله اقامتگاه سنتی سر پله تا ایستگاه راه آهن و ترمینال مسافربری کاشان چقدر است؟

از اقامتگاه سنتی سر پله تا ترمینال مسافربری و ایستگاه راه آهن کاشان ۱۵ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.