دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه

location_on
کرمانشاه، خیابان مدرس، مقابل مسجد جامع، جنب بانک ملی، کوی انتظاری

اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه در خیابان مدرس و کوی انتظاری، در مرکز شهر قرار گرفته. این اقامتگاه که قدمتش به دوران قاجار برمی‌گردد، همچنان عمارتی دلنشین و زیباست. اگر در زمان سفر به‌دنبال اقامتی متفاوت و منحصر به فرد هستید، این اقامتگاه در بین دیگر هتل‌های شهر کرمانشاه گزینه‌ی ایده‌آل و مناسبی به‌شمار می‌‌رود. اقامتگاه تعداد ۹ اتاق در بنای ۲ طبقه‌ای خود دارد که در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده‌اند. از امکانات و خدمات اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه می‌توان به رستوران سنتی و کافی‌شاپ اشاره کرد. یک حیاط مرکزی و دو حیاط جانبی در اقامتگاه قرار دارند و زیبایی این بنا را دوچندان کرده‌اند.اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه در بافت تاریخی شهر قرار گرفته و به راحتی به بسیاری از دیدنی‌ها و اماکن تاریخی کرمانشاه دسترسی دارید. از اقامتگاه با ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به تکیه بیگلربیگی و تکیه معاون الملک می‌توانید بروید. بازار سنتی کرمانشاه برای خرید سوغات گزینه‌ای مناسب و در دسترس شماست. البته مراکز خرید و بازارهای متنوع و زیادی در نزدیک اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه قرار دارند و تنها چند قدم پیاده با آن‌ها فاصله است. برای رفت و آمد در کرمانشاه با ۵ دقیقه پیاده‌روی و قدم زدن به ایستگاه اتوبوس و تاکسی دسترسی دارید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
روم سرویس
check_box
خدمات خانه‌داری
check_box
کافی‌شاپ
check_box
رستوران ایرانی
check_box
کپسول آتش‌نشانی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو آنلاین اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه از اسنپ‌تریپ چه مزایایی دارد؟

عکس و جزئیات اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه را در اسنپ‌تریپ به راحتی می‌توانید مشاهده و اتاق‌ها را با هم مقایسه کنید. با مراجعه به قسمت نظرات کاربران به تجربیات اقامت و امتیاز مسافران دسترسی دارید. رزرو آنلاین هتل در کرمانشاه با چند کلیک ساده و وارد کردن اطلاعات، در اسنپ‌تریپ تکمیل می‌شود. با عضویت در خبرنامه، به سرعت از تخفیف‌ها و پیشنهادات اقامتگاه سنتی‌های کرمانشاه باخبر خواهید شد. تیم پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شماست.

فاصله اقامتگاه سنتی بامگاه تا دیدنی‌های کرمانشاه چقدر است؟

مکان‌های دیدنی و تاریخی از جمله تكيه معاون الملک، بازار سنتی و تکیه بیگلربیگی در چند قدمی اقامتگاه قرار دارند. از اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه تا طاق بستان و بام کرمانشاه ۲۰ دقیقه، و تا بیستون ۴۰ دقیقه با خودرو فاصله است.

آدرس اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه چیست؟

اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه در خیابان مدرس و کوی انتظاری قرار گرفته. موقعیت دقیق اقامتگاه سنتی را بر روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه چه امکانات و خدماتی دارد؟

اقامتگاه سنتی بامگاه امکانات و خدمات رفاهی مناسبی برای مهمانان و مسافران فراهم می‌کند. از امکانات این اقامتگاه سنتی می‌توان به کافی‌شاپ و رستوران اشاره کرد. جزئیات اتاق‌ها و امکاناتشان را به همراه عکس در اسنپ‌تریپ مشاهده کنید.

هزینه اتاق اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه چقدر است؟

اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه اتاق‌های ۲ تا ۵ تخته با قیمت‌های متفاوت دارد. در اسنپ‌تریپ اتاق‌های اقامتگاه را می‌توانید مقایسه کنید و رزرو گزینه مورد نظرتان را با بهترین قیمت و در کمترین زمان انجام دهید. نوع اتاق، و تاریخ و فصل سفر بر هزینه اقامت در کرمانشاه اثر می‌گذارد.

اقامتگاه سنتی بامگاه تا ترمینال اتوبوس، فرودگاه و ایستگاه راه آهن کرمانشاه چقدر فاصله دارد؟

اقامتگاه سنتی بامگاه تا ایستگاه راه آهن کرمانشاه، پایانه مسافربری کاویانی و فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه ۲۰ تا ۲۵ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

شرایط کنسلی رزرو اقامتگاه سنتی بامگاه کرمانشاه چیست؟

قوانین مربوط به لغو رزرو اقامتگاه در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» قرار دارد. برای کنسلی رزرو اقامتگاه سنتی در کرمانشاه با پشتیبانی اسنپ‌تریپ می‌توانید تماس بگیرید یا آن را از طریق پنل کاربری خود ثبت کنید تا پیگیری شود. جریمه توسط هتل کرمانشاه و اقامتگاه سنتی تعیین و دریافت می‌شود.